Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

daniel28

DN 28A, intre Targu Frumos si Pascani poate fi trecut la albastre: e proaspat asfaltat.

ovideatza

Asa e, proaspat asfaltat( intre Ruginoasa si Tg Frumos, ca restul era dinainte), dar eu cand am trecut avea marcaj doar pe mijloc.
Plus ca nu au dat un nou nivel, au pastrat "valuirea" precedenta.

Nu l-as face de albastru, ca nu e o lucrare de calitate, e doar asfaltare si nu reabilitare. Am mai scris asta intr-un mesaj anterior.

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vladb

Dupa un periplu de aprox. 1000km pe drumurile tarii, as dori sa imi spun parerea despre DN-urile (chiar si DJ-urile) pe care am fost:

1. DN1 - Cluj  - Turda  - albastru + separaori de sens noi pe alocuri.
2. DN1 - Turda - Alba Iulia - albastru
3. DN1 - Centura Alba Iulia - Sebes - eu aici doar in Lancram as zice ca e de verde. In rest e albastru.
4. A1 - Nod Sebes - Nod Simeria - albastru
5. DN 66 - Simeria - Petrosani - "foarte" albastru.
6. DN 66 - Defileul Jiului - am ajuns intr-o duminica seara pe acolo dar nu am vazut nici o masina de-a constructorului. Din punct de vedere a codurilor de culoare aferente acestei harti (asta poate ajuta pe cineva): Pseudocentura Petrosani - galben, Petrosani - Manastirea Lainici - rosu aprins, Manastirea Lainici - Targu Jiu - verde (dupa ce a fi marcat va fi probabil de albastru).
7. DN67D - Targu Jiu - Baia de Arama - galben. Drumul nu e foarte spart (chiar mai deloc) dar e groaznic de denivelat.
8. DN67D - Baia de Arama - limita judet CS: albastru - drum de munte proaspat reabilitat cu peisaje de toamna ce iti iau respiratia. Atentie totusi la frunze. Pe alocuri, era adunate (de vant sau de administratorul drumului) atatea frunze incat era doar spatiu de o masina, iar stratul de frunze era uneori mai sus de mijlocul portierei. Noroc ca drumul nu e foarte circulat.
9. DN 67D - limita judet CS - Baile Herculane - galben. Aici chiar nu inteleg de ce pe harta e raportat ca si rosu. Gropile sunt plombate si drumul e denivelat - galben clar.
10. DN 6 - Baile Herculane - Caransebes - albastru.
   10.1 DJ 683 - drum turistic - Otelul Rosu - Poiana Marului (dale de beton) - galben pana in Maru, rosu in localitate si dupa - pana la serpentinele de urcare pe baraj. Serpentinele sunt chiar ok. Am tinut sa imi spun parerea despre acest drum deoarece (chiar daca nu trebuie trecut pe harta) reprezinta un traseu turistic important pentru zona Banatului si starea drumului este execrabila.
11.DN 68 Otelul Rosu - Hateg - Simeria eu zic ca poate fi de albastru pe intreaga distanta.

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cristi5

O versiune completa (dar incipienta) de editor:



http://standup.csc.kth.se/maps/edit.html

Dupa salvarea pe OSM, apare langa butonul de Save o "chitanta" pe care se poate face click, si vedeti la OSM zona modificata. Apoi puteti reveni la fereasra/tab-ul editorului si puteti trece la drumul urmator...

E necesar un cont de OSM:
https://www.openstreetmap.org/user/new

cristi5

#711
Quote from: vladb on November 19, 2015, 01:33:24 PM
2. DN1 - Turda - Alba Iulia - albastru
3. DN1 - Centura Alba Iulia - Sebes - eu aici doar in Lancram as zice ca e de verde. In rest e albastru.

http://openstreetmap.org/changeset/35610165

Restul erau deja pe OSM asa cum le raportezi, inclusiv DJ683 (mai putin rosu in localitatea Maru)

Centura Caransebes (DN6) :  nu e marcata calitatea pe OSM dar banuiesc ca e albastru ca altfel ai fi specificat.

Cu noul editor a durat cam 15 minute (de relaxare :)  si cunoasterea patriei) verificarea si modificarea intregului circuit pe care l-ai parcurs.

rizelgeorgel

Stie cineva daca s-a terminat realibitarea scurtaturii dintre Bran - Rucar - Targoviste, mai exact bucata Dragoslavele - Stoenesti, drum judetean ce era la nivel de drum de tractor? Internetul nu are nici o informatie despre asta.

pasadia

Dar era in curs vreo reabilitare prin acea zona? Din cate stiu eu nu s-a pus niciodata problema asfalatarii acelui DJ 725. Si n-am idee ca pentru CJ Arges sa fie important acest amanunt.

mhCoder

Stie cineva starea drumului DN16 Apahida(Cluj-Napoca) - Reghin?

Pe OSM apare ca intermediate si bad, dar parca am auzit ca s-or facut ceva asfaltari, orice noutati sunt binevinte.

cristi5

#715
Quote from: mhCoder on December 04, 2015, 06:21:17 PM
Stie cineva starea drumului DN16 Apahida(Cluj-Napoca) - Reghin?

Pe OSM apare ca intermediate si bad, dar parca am auzit ca s-or facut ceva asfaltari, orice noutati sunt binevinte.

Vezi aici cel mai recent raport. Cica nu sunt gropi.

Daca dai search pe forum dupa Apahida Reghin gasesti si alte rapoarte. Cum ar fi aici sau mai multe detailii aici

Datele din OSM sunt din 2012.

Daca faci drumul, esti binevenit sa-l actualizezi pe OSM :)

Schumy

#716
Quote from: mhCoder on December 04, 2015, 06:21:17 PM
Stie cineva starea drumului DN16 Apahida(Cluj-Napoca) - Reghin?

Pe OSM apare ca intermediate si bad, dar parca am auzit ca s-or facut ceva asfaltari, orice noutati sunt binevinte.

Practic, dupa ce ai iesit din judetul Cluj si pana la cativa kilometri de Reghin toata fundatia drumului e distrusa si suprafata de rulare e ca si hartia creponata. Mai ales in zonele unde sunt si multe petice e aproape imposibil sa mergi cu mai mult de 40, poate 50km/h cu o masina normala(daca nu vrei sa o distrugi). Daca ar fi si gropi ar fi impracticabil.

PS: asta era pe la inceputul lui octombrie, nu stiu daca s-a mai facut ceva de atunci.

pasadia

Dupa un drum Brasov - Cluj si retur:

- DN1S Sercaia - Hoghiz e de galben. Arata foarte bine comparativ cu ce era inainte, insa e ingust, cu marcaj doar pe centru (nu si pe margini), plin de curbe si pante neasteptate. Avand insa parte de un trafic redus drumul e recomandat pentru oricine cat timp nu forteaza viteza de deplasare prea mult.

- varianta Acatari - Ungheni e neplacuta in continuare: sat dupa sat, destul de mult trafic greu, etc... Pe bune ca ar trebui sa execute si bucata de A3/A8 dintre DN13 si DN15 astfel incat acele sate sa scape de traficul de tranzit.

- A3-ul intre Gilau si Campia Turzii a fost interesant sa-l parcurg duminica dupa-masa pe o ceata zdravana. In general am mers cu 100km/h, dar existau participanti la trafic care mergeau cu 60 si altii care mergeau cu 130. Noroc ca nu era mult trafic, caci altfel existau toate conditiile pentru un carambol

- de altfel cred ca pe perioada de ceata se poate identifica cel mai bine diferenta dintre un drum albastru (cu marcaje/indicatoare corecte) si un drum verde (unde nu prea sunt marcaje laterale si cateodata nici pe centru, catadioptrii si semnalizare pe margine suficienta) - surprinzator pentru mine a fost bucata dintre Feldioara si Brasov, unde, poate si din cauza mazgai de pe jos, nu mai era vizibila nici o linie pe asfalt. Imi permiteam sa merg cu 40-50 km/h pentru ca cunosteam drumul si virajele, altfel cred ca reduceam viteza spre 20.

vancouver

Altii au spus sa pun albastru pe DN1S Sercaia - Hoghiz. Asa ca facem deocamdata un compromis: albastru + galben = verde. In schimb am facut altceva: am redus grosimea liniei la acelasi nivel cu drumurile judetene. In definitiv este un fost DJ, deocamdata reabilitat doar la suprafata.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

pasadia

Da, inteleg situatia - totul tine de modul in care percepe fiecare culorile in parte. Dar drumul acesta nu are cum sa fie albastru in primul rand pentru ca, asa cum m-am plans deja in cazul altor drumuri mai importante, lipseste marcajul lateral de pe asfalt. Pe mine ca sofer ma ajuta extraordinar de mult acest marcaj pe timp de noapte sau de ceata indicandu-mi virajele viitoare mult mai sigur decat orice alta semnalizare. Daca aceste marcaje lipsesc eu nu consider drumul mai bun decat nivelul galben. Cu atat mai mult cand lipsesc alte detalii ce tin de semnalizare (indicatoare insuficiente, catadioptrii si eventual parapeti lipsa).

In plus acest drum este, dupa cum ai spus, un DJ reabilitat, cu o platforma extrem de ingusta (2 benzi si atat, fara acostament). Traseul urmat este unul sinous, plin de viraje si mici pante absurde (era mult mai util daca ar fi fost corectat si nu asfaltat un vechi drum de care). Pentru mine ramane galben cat timp asfaltul e ok si rosu cand voi afla ca au reaparut gaurile (sunt curios daca asta se va intampla dupa prima iarna, adica peste 2-3 luni).