Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

pasadia

Acel pasaj de beton e o aparitie recenta in peisaj. Uite, in imaginile din Google Earth din august 2012 nu apare.

In zona respectiva alunecarile de piatra erau permanente, echipele de interventie erau cam tot timpul prezente (ma rog, toata zona e un santier dat fiind faptul ca Hidroconstructia Siriu nu a terminat niciodata toate proiectele de amenajare hidro-energetica ce erau preconizate pe vremea lui Ceausescu).

Din cate stiu insa si acest viaduct are probleme mari (cel de pe care este poza aceasta). In plus versantul opus vizibil in poza este unul care a alunecat recent, in ultimul deceniu (se poate vedea din imagine amploarea alunecarii).
Ma rog, pentru mine DN10 ramane in continuare un drum de evitat indiferent de impresiile bune traite de unii pe acolo.

bENch

Salut,

E prima mea postare prin sectiunea asta. Sper ca va ajuta ce am linkuit.

https://goo.gl/maps/tBiL1 - galben » latime drum (1.5 benzi)
https://goo.gl/maps/MSJie - verde » latime drum (1 banda)


dr4qul4

Salut.
Iti raspund eu pt ca "vancouve"r sigur s-a plictisit sa repete:
Harta aceasta este facuta pentru tranzit. Pe ea sunt incluse doar A, DN si alte drumuri doar daca acestea pot ajuta tranzitul.
Cu alte cuvinte, un DJ este adaugat doar daca este in stare buna si daca reprezinta o alternativa la un DN (asfalt mai bun ca pe DN, mai scurt, sau ocoleste un oras).
Nu o lua in nume de rau, doar ca nu este topicul potrivit.

Totusi, as fi foarte interesat sa postezi aceste informatii in "Drumuri de vacanta". Eventual cu niste poze!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

tamas_lorand

DN68A Dumbrava- Lugoj este de albastru. Asfalt nou, marcaje vizibile.

MNU

Oare vor continua asfaltarea si dincolo de Dumbrava?

Danny550394

#560
Tocmai ce m-am intors de la Timisoara.
Asfaltarile de saptamana trecuta din zona Cosava-Cosevita au fost doar asa sa mai acopere niste gauri. Acum pun criblura de la iesire din Margina spre Cosevita.
Am sa pun pozele pe Drumuri Nationale. http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=12.msg85156#msg85156

Dan74

Am facut vreo 2 300 km in 8 zile, in mare parte starea drumurilor pe care am circulat corespunde cu harta, am de facut urmatoarele mentiuni:
- DN 7 intre Ramnicu Valcea si Pitesti portiunea cu rosu nu merita rosu (s-a mai discutat pe forum);
- DN73D pe portiunea cu rosu mare atentie, zone cu piatra cubica extrem de denivelate si o vale neasfaltata cu panta de circa 20 %, ca si comparatie panta mai abrupta decat pe Cheile Bicazului, Loganul meu nu a putut decat cu viteza I sa iasa de acolo;
- DJ 156A Roznov - Girov albastru (duminica trecuta am mers cu 120 km/h pe acolo si masini cu nr. de NT zburau pe langa mine, cum spunea si un coleg cred ca poate fi declarat cel mai bun DJ);
- DN 15B intre Pluton si Petru Voda are mai multe portiuni cu denivelari, e undeva intre verde si galben, deocamdata poate sa ramana cu verde;
- DN 13B intre Joseni si Praid ar trebui trecut cu verde tot sectorul, vineri decopertau o parte din suprafetele deteriorate (erau marcate pentru reparatii toate zonele mai proaste), cred ca in cateva zile vor finaliza reparatiile iar pe portiunile reparate drumul arata bine;
- DN75 intre Campeni si Albac e de galben, toate gropile au fost reparate iar reparatiile par a fi de calitate;
- DN75 intre Baita si Vartop are portiuni proaste cu gropi multe, ar merita cei vreo 15 km trecuti cu rosu.

cristi5

Drumuri din muntii Vladeasa, din DN1 spre sud:

DJ764B verde in Valea Draganului apoi rosu spre sud pana la baraj, unde se termina

DJ103H galben in Bologa, apoi verde pana la Sacuieu (dar nu prea se vede marcajul, totusi fiind drum judetean pe care ziua se merge cu 90...). La sud de Sacuieu, rosu aprins, se merge cu 20 tetris mode. Drumul se termina (thank God) la jonctiunea cu DJ108C inainte de Scrind.

DJ 108C din DN1R pana la Rachitele era cel putin galben anul trecut. Mai departe spre Doda Pilii nu stiu

Cuneo

Quote from: Danny550394 on July 31, 2015, 11:57:08 AM
Tocmai ce m-am intors de la Timisoara.
Asfaltarile de saptamana trecuta din zona Cosava-Cosevita au fost doar asa sa mai acopere niste gauri. Acum pun criblura de la iesire din Margina spre Cosevita.
Am sa pun pozele pe Drumuri Nationale. http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=12.msg85156#msg85156

Astăzi s-a ajuns cu griblura sus la Coşeviţa, chiar în dreptul antenelor. În Coşeviţa se circulă pe un singur sens, muncitorii dirijează circulaţia, deci înarmaţi-vă cu răbdare! Până în Coşava se circulă cu viteză redusă, griblura este proaspăt pusă.

realfanady

Quote from: dr4qul4 on July 30, 2015, 01:32:47 PM
Salut.
Iti raspund eu pt ca "vancouve"r sigur s-a plictisit sa repete:
Harta aceasta este facuta pentru tranzit. Pe ea sunt incluse doar A, DN si alte drumuri doar daca acestea pot ajuta tranzitul.
Cu alte cuvinte, un DJ este adaugat doar daca este in stare buna si daca reprezinta o alternativa la un DN (asfalt mai bun ca pe DN, mai scurt, sau ocoleste un oras).
Nu o lua in nume de rau, doar ca nu este topicul potrivit.

Totusi, as fi foarte interesat sa postezi aceste informatii in "Drumuri de vacanta". Eventual cu niste poze!


   Desi nu este foarte important, am putea adauga pe harta DJ191F, corespunde principiilor cerute. Reprezinta alternativa pentru un DN (DN19B Marghita - Sacuieni), iar asfaltul e mult mult mai bun + dupa parerea mea, cine merge catre vest din zona Zalau, Simleul Silvaniei este o varianta catre Debrecen (autostrada M35). Drumul poate fi trecut chiar cu albastru, sau daca suntem foarte exigenti cu verde (marcajele nu lipsesc, dar se refac cam o data pe an, deci sunt perioade cand nu se vad chiar excelent)

   Un alt drum, care este pe harta, Targu Mures - Tarnaveni (DJ151B + DJ142) nu este de verde, poate fi retrogradat linistit la galben. (marcaje aproape inexistente, drum denivelat, erau si gropi, care s-au peticit recent). Iar DJ142 portiunea Balauseri - intersectia cu DJ151B este exact invers, partea unde este galben, capatul la Balauseri in loc de galben este verde (asfalt foarte bun, marcat), iar capatul la intersectia cu DJ151B in loc de verde este galben (denivelat, chiar 2-3 gropi pe o portiune de 150-200 de metri, deci neglijabil). La comuna Coroisanmartin se schimba, de la Balauseri pana acolo este verde, si de acolo la Tarnaveni este galben.


cristi5

#565
Drumul DJ764D de la Borod (DN1) la Beius (DN76) e o alternativa buna la traseul Borod-Beius cu DN via Oradea... Verde cel putin. Se cheama DJ764 la vest de intersectia asta:
http://www.openstreetmap.org/#map=19/46.86695/22.45351


MihaiTL

DN 1S  Hoghiz - Sercaia a fost asfaltat de la Hoghiz pana la Venetia de Jos (cam 66%). Fara parapeti sau marcaje, deci e de verde. Restul pana la Sercaia, neasfaltat. Se lucra la asfaltare. O zi buna!

jax

Salut,

DJ211 si DJ211A de la Ianca la Viziru pot fi trecute cu rosu. Sunt gropi in mai multe locuri iar in 2-3 situatii nici macar nu pot fi evitate facand slalom.
DJ221 Şuţeşti - Ianca poate fi retrogradat la galben, in niciun caz nu are aceeasi calitate ca DN22 pana la Ramnicu Sarat.
De asemenea bucata cu galben a DN2A intre Harsova si M. Kogalniceanu mie mi s-a parut de verde. Intr-adevar, asfaltul este peticit dar nu se simte iar deplasarea se face in siguranta la viteza maxima admisa.
Intre M. Kogalnicanu si Ovidiu drumul este in lucru dar de o calitate foarte buna, asfaltarea e aproate finalizata, singurele probleme fiind trambulinele cauzate de diferenta dintre starturile de asfalt.

PS: Acesta este traseul folosit de cei din nordul Moldovei spre litoral.

ovideatza

Quote from: jax on August 10, 2015, 08:12:36 PM

De asemenea bucata cu galben a DN2A intre Harsova si M. Kogalniceanu mie mi s-a parut de verde. Intr-adevar, asfaltul este peticit dar nu se simte iar deplasarea se face in siguranta la viteza maxima admisa.


Ca si "practicant" des al respectivului traseu, nu am cum sa fiu de acord. Da, poti merge tare, dar marcajele sunt aiurea, asfalt cariat, trambuline, denivelari, etc. Acolo e un semi santier abandonat, am crezut initial ca reabiliteaza tot, dar au lasat fix la mijloc acea portiune care nu poate fi verde, chiar daca mergi tare pe ea.


In alta ordine de idei am facut in ultimele 2 saptamani traseul ( o iau pe segmente):
- Iasi - Tg Frumos - Pascani - Motca - Tg Neamt = de mentionat ca au mai asfaltat o curba in Motca, cea de la Politie la coborarea spre DN2. E mult mai ok acum, aproape ca ar merge lasata toata bucata verde. Dar nu sunt 100% pentru.
- Tg Neamt - Poiana Largului = nu am prea simtit partea de rosu, ca impresie fugitiva e galben tot, cam la fel tot.
- Poiana Largului - Toplita - Reghin = ok
- Reghin - Cluj - e corect marcat, nu aveti ce cauta pe acolo decat daca mergeti sa cascati gura si sa pierdeti vremea. Nu sunt gropi, insa e foarte denivelat, curbe stranse, are profil de DJ de multe ori. Avand in vedere ca e legatura directa, ar fi fost cazul de o reabilitare care sa il aduca la albastru.
- Cluj-Dej-B.Mare-B.Sprie = ok harta
- B. Sprie-Barsana = aici lucrau intens, se decoperteaza, strat de piatra sparta cilindrat, apoi reasfalteaza. O localnica a spus ca in Cavnic lucrau de anul acesta, daca e asa progresul e evident. Lucreaza in multe locuri, echipe simultante.
- Barsana - Sighetu Marmatiei - in capatul spre Sighet al DN18 asfaltau serios, se va face albastru respectivul drum.
- Sighet-Viseu-Moisei-Borsa =ca pe harta
- Moisei - SAcel - Bistrita = partea Moisei-Sacel e o bucata aproape de rosu, mai ales la inceput, primele serpentine. Nici urma de marcaje din ce retin, drum foarte ingust, valurit, gropi, etc. Dupa Sacel e galben corect, chiar as putea spune ca spre final spre Bistrita ar fi de verde, dar nu mi-am notat reperele, cei din zona ar putea interveni aici.
- Bistrita-Reghin-Sovata = ok harta
- Praid-Gheorghieni = pe aceasta sectiune se lucra, decapari, reasfaltari etc. Si se va mai lucra, in prima sectiune erau zone insemnate pe asfalt. Cred ca zona galbena ar trebui trecuta in lucru, de la galben spre albastru (sper), pentru ca plombeaza apoi pun covor.
- Gheorghieni-Piatra Neamt - Tg Neamt - Falticeni = nu am vazut deosebire intre Piatra- Tg Neamt si Tg Neamt - Spataresti. Poate ar merge cu indulgenta un verde?
- Falticeni-Suceava = in Falticeni la punctul rosu chiar lucreaza, fapt deosebit avand in vedere ca e probabil un an de cand a aparut dezastrul, si pana acum nu am prea vazut miscari semnificative. Speram sa nu se opreasca.

vancouver

Am prelucrat toate informatiile si am modificat fisierul "sursa". Deocamdata nu am internet de calitate (doar prin mobil) - asa ca mai dureaza pana pun un update, probabil in jur de 01.09.

Am si eu o informatie: un prieten a parcurs DN2D Focsani - Lepsa-Tg. Secuiesc. Cu un VW Golf, nu a avut nici o problema, chiar si in zona cu lucrarile, totul este deja nivelat si se circula binisor si acolo unde lipseste inca asflatul (cativa km). Totusi drumul este extrem de sinuos si ca atare nerecomandat, mai ales traficului greu. Cred ca voi face la fel ca si cu DN10, voi pune o zona centrala cu linie mai subtire (de DJ). Altfel, daca va fi complet albastru dupa finalizarea lucrarilor, poate ne trezim ca cineva o va lua pe acolo ca fiind cea mai buna legatura Tg. Secuiesc - Bucuresti ...
De altfel nu stiu daca iarna se mentine in circulatie intregul drum?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.