Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

DiaconuGabriel

Puteti revedea mesajele mele anterioare din acest topic, pagina 33, pentru a actualiza harta? Era vorba de cateva drumuri din judetele Dambovita si Arges.
Multumesc.
:)

vancouver

#511
Gabriel Diaconu am vazut mesajul tau legat de DJ710. Harta noastra este insa doar pentru drumurile nationale. In cazuri exceptionale, atunci cand este de interes national sau turistic sau deserveste un oras mediu, in aceste situatii mai punem si drumuri judetene - dar chiar si atunci numai daca nu se supraaglomereaza harta.

In prima postare este un link catre o harta interactiva (enjoymaps.ro), pastorita de un alt grup de entuziasti - acea harta trateaza toate drumurile, inclusiv cele judetene.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

captiva

Pe DNCB intre DN5 (Jilava) si dupa DN6 (intre Bragadiru si Domnesti) stratul nou de asfalt e gata. Nu e perfect, dar fata de ce era inainte e SF. Plus ca au acoperit si trecerile la nivel cu calea ferata dinainte si dupa Magurele. Drumul e marcat cu alb (doar pe centru) intre DN5 si A1. Cred ca ar merge verde intre DN5 si DN6 si galben intre DN6 si A1.

DiaconuGabriel

#513
^^
Multumesc pentru raspuns.
In acest caz, cred ca ar fi mai bine sa o redenumiti ca "Harta calitatii drumurilor nationale din Romania", asa ar avea sens.
Apropo, mun. Moreni are peste 30 mii locuitori si e centru ind. de armament, probabil merita sa il puneti pe harta impreuna cu DJ 710A de care vorbeam, daca se mai fac exceptii de la regula.
Oricum, voi trece pe enjoymaps.

ciprebbe

@vancouver  - DN2D trebuie modificat. Portiunea lipsa de pe harta (dinspre Ojdula) sa o pui cu rosu albastru, iar ce este acuma pe harta cu rosu albastru (spre Lepsa pana la  Focsani )trece in albastru.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vancouver

Am modificat ciprebbe.

De asemenea am modificat pe DN10 in felul urmator: intre Intorsura Buzaului si Nehoiu am trecut cu linie mai subtire (ca de drum judetean), iar o parte am trecut-o cu rosu. Motivul: "Degradarea grinzilor la viaductul Stanca Teharau. Circulatia autovehiculelor este restrictionata la viteza de 10 km/h si 7,5 tone MTMA. Restrictia va fi mentinuta pana la finalizarea lucrarilor: 30.11.2016." sursa: http://vremea.ido.ro/drumuri.php

Pe DN6 Rosiori - Craiova si DN56 Craiova - Calafat ce se mai aude? Avanseaza lucrarile? Termenele de finalizare oficiale sunt 15.11.2015, resp. 31.10.2015.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

GabiHd

Salut. Portiunea aceasta se poate pune Galben https://goo.gl/maps/duVtL
Am fost luni pe acolo si drmul e bun, doar ceva denivelari si asfalt ceva mai vechi, dar fara gropi.
Mersi!  :)

stelian222

DN 3B dintre Gura Ialomitei(Tandarei) si Fetesti apare cu galben. Din imagini pare ceva mai bun, aproape de verde ca si calitate  a asfaltului. Cum arata el in  2015?

Schumy

Quote from: vancouver on July 03, 2015, 12:18:37 AM
In prima postare este un link catre o harta interactiva (enjoymaps.ro), pastorita de un alt grup de entuziasti - acea harta trateaza toate drumurile, inclusiv cele judetene.

Avand in vedere ca nu a mai aparut un update din martie, as fi tentat sa zic ca a cam murit aceea initiativa.
Pacat, avand in vedere ca nivelul de detaliu era perfect ca sa poti planifica niste excursii.

Vancouver, harta ta e perfecta pentru calatorit de la A la B, dar cand ies cu motocicleta imi vine sa ma abat si pe alte drumuri decat cele principale. Oricum, bravo pentru initiativa si munca depusa  :)

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ovideatza

#520
Quote from: stelian222 on July 10, 2015, 02:43:28 PM
DN 3B dintre Gura Ialomitei(Tandarei) si Fetesti apare cu galben. Din imagini pare ceva mai bun, aproape de verde ca si calitate  a asfaltului. Cum arata el in  2015?

Am fost eu anul acesta. Ramane de galben:

- prima parte dinspre Gura Ialomitei e valurit, 3-4 km cam, nu tin minte gropi dese, e ok de parcurs cu atentie
- dupa aceea drumul e mai putin valurit, asfalt drept, mai lat parca
- in schimb pe toata intinderea marcajele sunt sporadice.

Per total se parcurge ok, fara probleme. Insa nu prea merita sa trecem la verde, pentru ca sunt sectoare si sectoare, asa ca un galben per total e ok.

Eu recomand acest drum pe relatia Braila-Cernavoda spre exemplu, pentru cine vine dinspre Braila si vrea sa o ia spre autostrada este o alegere buna Viziru-Gura Ialomitei-Fetesti. Mai este varianta sa faci dreapta pana in Tandarei si sa o iei pe judetean pana la Fetesti, ala este perfect, in schimb e ingust. In ultima vreme nu am mai vazut nevoia de a face asa si implicit ocolul pana la Tandarei.

Daca vrei la Constanta poti face stanga si prin Harsova sa ajungi la Ovidiu, unde de asemenea poti urca pe A4. Drumul e bun, mai liber, se merge tare, radare doar pe langa Giurgeni, in rest mergi intins. Ca timp e foarte ok asa, eu cand am treaba in Constanta asa merg, pe Harsova.

nenea_hartia

@vancouver: În primul rând, toată stima pentru harta și munca prestată!
În al doilea rând, în nota autorului din caseta din stânga sus lipește un ,,a": ,,responsabilitatea deciziei [...]". :)
În al treilea rând, pornind de la Pojejena și până la Socol există un drum național secundar numerotat DN57A pe care nu cred că au circulat mulți. Poate că e prea mic și nesemnificativ să apară pe harta ta, dar trece prin faimosul cătun (2 case) numit Baziaș, acolo unde Dunărea intră în țară. Recomand acest DN celor care ajung pe la Moldova Nouă și se plictisesc, mai ales pentru imaginea unui fluviu enorm la Baziaș (în realitate la intrarea în Socol, comuna de care țin cele două case). Drumul e îngust și cam de galben, cu porțiuni mici reparate cu covor asfaltic și chiar 2-3 zone cu versant stabilizat cu zid de sprijin. DN57A era programat să intre în reabilitare acum vreo trei ani, dar acest lucru nu s-a întâmplat. Aș zice că e de galben peste tot, dar drumul e absolut pustiu și se conduce cu plăcere. Am o poză cu Dunărea la Baziaș (malurile din depărtare sunt ambele în Serbia) și una cu DN-ul aproximativ în locul din care am făcut prima poză:



vancouver

Multumesc nenea_hartia pentru observatii si aprecieri. Am corectat greseala de ortografie si am adaugat DN57A cu galben. Pe cand faceam harta si puneam DN57B ma intrebam unde o fi DN57A si pur si simplu nu l-am gasit... Era deci ascuns pe langa Dunare.  :)
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

radutm

Quote from: nenea_hartia on July 11, 2015, 03:42:17 PM
În al treilea rând, pornind de la Pojejena și până la Socol există un drum național secundar numerotat DN57A pe care nu cred că au circulat mulți. Poate că e prea mic și nesemnificativ să apară pe harta ta, dar trece prin faimosul cătun (2 case) numit Baziaș, acolo unde Dunărea intră în țară. Recomand acest DN celor care ajung pe la Moldova Nouă și se plictisesc, mai ales pentru imaginea unui fluviu enorm la Baziaș (în realitate la intrarea în Socol, comuna de care țin cele două case).
Cine se aventureaza in acea zona si ajunge pana la Socol merita sa isi continue drumul in circuit, pe valea Nerei, trecand prin salba de sate sarbo-romane traversate de DJ571C (asaltat, f. ingust dar decent).
De remarcat vegetatia unica, cu influente mediteraneene-balcanice si de vazut fosta manastire medievala de la Zlatita.
cont inchis

dragonw17

Varianta de ocolire Tecuci E 581 este albastru dupa noi evaluari.Ramane in continuare o problema asfaltul de la iesire din oras pana la pod cosmesti care a tot fost carpit.Este semnalizat cu denivelari si se asteapta  reasfaltat.