Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

realfanady

Pot sa confirm, ce a spus florin74 in legatura cu DN13, portiunea Padurea Bogatii, au aparut gropile, este chiar neplacut, fac ruta Targu Mures - Ploiesti saptamanal, ultima data am trecut acolo duminica, 21.06.2015. Nu mai vorbesc despre podul de la Sighisoara, care se pare, ca nu se termina niciodata. Nu mai tin minte, care politician a declarat, ca Targu Mures - Brasov nu are trafic de autostrada, as spune Sighisoara - Brasov nu are trafic de autostrada eventual, pentru ca intre Sighisoara - Targu Mures mereu am prins aglomeratie, iar sectorul este periculos (dealul Nadesului, dealul la Balauseri sau la Acatari)

vancouver

Dupa ce am parcurs unele drumuri din tara am cateva observatii:

DN2H (complet de la int. cu DN2 pana la Putna) nu mai este sub nici o forma de verde, ci de un galben spre rosu. Singurul lucru care-l salveaza de la rosu: nu este (aproape) nici o groapa si astfel se poate merge ziua cu 90-100 si noaptea cu 70-80 (cu masina trosnind din toate incheieturile). Singurele gropi la trecerile la nivel cu CF dezafectata.

Centura Suceava - partea deschisa: Star Trek in comparatie cu orice alt drum din judetul Suceava. De pe alta planeta.

DN2 in Falticeni: zona de rosu rosu rosu ramane asa - e de groaza si nu se misca nimic.

DN2 intre Roman (despartire de DN28) si Siret este tare de tot spre galben - inca as mai lasa verde prin comparatie cu alte drumuri din zona si pentru ca totusi se poate circula cu 100-120 km/h si asa se si circula, inclusiv camioanele.

DN15B si DN15C intre DN2 si Targu Neamt: personal le vad pe ambele la galben. Mai sunt si zone bunicele de verde, dar in ansamblu as modifica din verde in galben - daca nu sunt pareri contra. In orice caz sunt sub DN2-ul de care tocmai am zis ca abia mai sta la verde.

DJ186 - am pus poze pe subiectul "Drumuri judentene" si este de galben.


In rest pe unde am fost confirm culorile de pe harta.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ovideatza

#497
Am trecut aseara prin Falticeni, exista miscare fata de Paste. S-a "razuit asfaltul" si a aparut despartitor de sensuri si cu fundatiile cu cabluri pt viitori stalpi pe mijloc cred. Eu sper ca anul asta sa scapam de treaba asta, e ingrozitor ce e pe acolo.

La StarTrek Suceava trebuie sa intre si Sv-BT, care din poze(nu am fost) s-ar incadra tot acolo :)

vancouver

#498
Quote from: ovideatza on June 27, 2015, 09:19:07 AM
La StarTrek Suceava trebuie sa intre si Sv-BT, care din poze(nu am fost) s-ar incadra tot acolo :)

La centura SV ma referem la unele aspecte ce nu pot fi egalate de un drum national reabilitat pe amplasamentul vechi:
- raze de curbura la alt nivel (in curbe se poate merge lejer cu 140 km/h !!!!)
- raze de declivitate la nivel de autostrada = nu se urmareste forma de relief cu urcari sau coborari pronuntate sau mai rau, cu serpentine, asa cum sunt majoritatea DN-urilor, a caror proiectare s-a facut in anii 1900 - 1960. Dimpotriva pantele sau rampele sunt line si continui pe distante mari, ceea ce a insemnat deblee sau ramblee sau viaducte.
- dublarea benzilor de circulatie pe urcari
- parapet aproape peste tot pe margine
- elemente reflectorizante ireprosabile, ceea ce permite circulatia pe timp de noapte in aceleasi conditii ca si ziua
- parcari separate de trafic (gen autostrada)
- lipsa oricarei intersectii la nivel cu alt drum
- marcaje ireprosabile
- asfalt ireprosabil

Din toate acestea doar ultimele 2 se regasesc de regula pe un drum national reabilitat, dar ramas pe acelasi amplasament.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Skynick

DN 22 de la Ovidiu la Babadag este cu albastru iar de la Babadag la Tulcea este cu verde. Au ajuns la Tulcea cu primul strat de asfalt si au ramas doar cateva podete si orasul Babadag.

horatiu.cosma

DN 1G intre Sanmihaiu Almasului si Hida o ia la vale. Acolo e instabil dealul si sunt necesare niste consolidari mai serioase, gen cum a facut UMB-ul pe 1H de la iesirea din Criseni pana la intersectia cu 108D(Jibou sau Cehu Silvaniei). Asfaltarile repetate nu rezolva problema, si acum sunt niste denivelari groaznice, cu diferente de nivel de pana la 40-50 de cm.

vancouver

Quote from: Skynick on June 28, 2015, 03:35:25 PM
DN 22 de la Ovidiu la Babadag este cu albastru iar de la Babadag la Tulcea este cu verde. Au ajuns la Tulcea cu primul strat de asfalt si au ramas doar cateva podete si orasul Babadag.

Am pus Constanta-Babadag cu albastru, dar a mai fost albastru pana la Baia si au fost voci care au cerut degradarea la verde. Deci sigur albastru?
Mai departe de la Babadag pana la Tulcea am pus alternat galben-albastru, daca spui ca este in lucru.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Skynick

Sigur albastru - e printre cele mai bune din tara.
Babadag - Tulcea este 98% fara lucrari, alegi tu cu il pui, verde sau intermitent.

mihail75

am vazut update-ul. Am postat info mai sus, de ce DN 12A, sectorul cu rosu, nu e trecut cu galben? Poate ar incuraja si alti soferi sa mearga pe acolo, am spus ca nu e de speriat! In plus, am cautat si pe alte forumuri, nu prea s-au mai postat informatii noi despre acest sector.

vancouver

#504
Scuze mihail75, am sarit din greseala postarea ta. Voi modifica asa cum ai cerut. Esential pentru a trece de la rosu la galben este sa dispara toate gropile (=99%), adica drumul sa poata fi parcurs fara teama si pe timp de noapte.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

mihail75

La cum se prezinta acum eu zic ca se incadreaza la galben. Probabil la iarna va reveni la rosu. Multam!

Dan74

@Vancouver - intentionez la inceputul lui august sa fac un tur al manastirilor din Moldova si imi sunt foarte utile informatiile, aveam sperante ca voi gasi drumuri mai bune, doar Logan-ul meu fiind obisnuit cu DN76 (Oradea - Stei) o sa se considere fericit. :D

horatiu.cosma

Oare nu se poate da in judecata CNADNR-ul pe motiv de rodare excesiva a masinii prin utilizarea zilnica de drumuri necorespunzatoare, gen DN76, pe care sunt blocate lucrarile intr-un stadiu incipient?

Dan74

Imi cer scuze de off-topic, pentru ca circul des pe DN76 anual trebuie sa schimb piese la directie, suspensie si imi pun doar piese de origine, altfel ar trebui sa schimb piesele mai des.

Ionut