Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Daca nu sunt macar de verde, DJ-urile nu tb trecute decât daca sunt practicabile si in același timp evita un oraș, sunt o scurtătură importanta sau o alternativa la un DN in lucru.
altfel, nu vad de ce am încărca harta.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

petru.tomsa

Drumul DJ 107P in comuna Marisel catre Belis este intr-o stare deplorabila. Cred ca mai este nevoie de o categorie de drumuri deoarece acesta este aproape impracticabil. Este necesara o masina de teren pentru a putea circula pe raza acestei comune. Rusine autoritatilor locale si judetene pentru acest drum intr-o zona turistica la 50 km de municipiul Cluj-Napoca.

petru.tomsa

Quote from: dr4qul4 on September 22, 2014, 11:40:02 PM
Daca nu sunt macar de verde, DJ-urile nu tb trecute decât daca sunt practicabile si in același timp evita un oraș, sunt o scurtătură importanta sau o alternativa la un DN in lucru.
altfel, nu vad de ce am încărca harta.

Eu cred ca trebuie trecute si chiar insistat pe orice drum de calitate jalnica sa ajunga sa fie promovat astfel incat sa vada autoritatile ca totusi lumea urmareste ceea ce ei ar trebui sa faca.

dr4qul4

harta aceasta este pentru noi, ca sa putem vedea starea drumurilor nationale si scurtaturile care merita sa fie folosite.
Nu este o idee buna sa trecem toate DJ-urile din tara, deoarece harta s-ar incarca foarte mult si ar deveni inutilizabila.

In plus, chiar nu cred ca fiecare consiliu judetean urmareste acest forum si chiar daca o fac ii doare undeva.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

AndrewD

#289
Buna ziua.

Exista vreun motiv pentru care nu a fost trecut pe harta drumul intre Mangalia si Negru Voda ? Mi se pare o alternativa utila in perioada verii pentru ajungerea in sudul litoralului, mai ales legat de evitarea ambuteiajelor din Eforie.

DJ 391:
Mangalia - Cotu Vaii - galben (usor valurit si asfalt usor degradat dar se poate parcurge lejer cu 80 km/h). De fapt as fi mers mai repede dar mi-a fost lene sa depasesc camionul din fata.

Cotul Vaii - Negru Voda - verde

vancouver

Gata, am adaugat DJ391 Mangalia-Negru Voda. Apare la urmatorul update.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

sebba

acum aprox o luna am mers pe DJ57, intre Moravita si Oravita si pot spune ca e cam de galben, au mai reparat la el
Sailing away! S/Y Haimana

frunzaverde

Dupa o foarte, foarte scurta vizita in Romania, recomand schimbarea DN1 intre Baicoi si Comarnic din albastru in verde. Drumul are petice, asfalt relativ uzat, si, cel mai grav, sunt bucati intregi de zeci de metri pe unde marcajul marcajul median sau cel dintre benzi este inexistent (au turnat petice peste mediana, si n-au mai tras marcajul).

In rest confirm culorile pe Bucuresti - Ploiesti (si DN1 si A3), centura Ploiesti (DN1), Comarnic - Predeal - Brasov (DN1), Predeal - Rasnov (DN73A) si DN73 Rasnov - Brasov. DN73A e chiar aproape de albastru; e un drum de munte ingust si plin de curbe, dar dat fiind ca e un drum montan secundar, e de asteptat asta - exista o singura problema cu drumul, o mica tasare de 5 metri intr-un singur punct, dar e bine semnalizata.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

vancouver

DN73A Predeal-Rasnov a mai fost albastru, dar au fost voci pro retrogradare. Mai ales pentru marginile insuficient consolidate si marcajele laterale partial degradate. Am fost si eu pe acolo (am pus si poze) in 2012 si am spus tot albastru. De fapt pentru autoturisme este albastru. Pentru camioane nu, nefiind latit ca alte drumuri reabilitate. Mai precis, eu cred ca fundatia drumului nu a fost complet schimbata, ca la Dn14, Dn24, Dn69, Dn19, etc... drumurile care sunt 100% de albastru. Astfel, permanent vor fi mici probleme, se vor face reparatii locale, etc...

De aceea as zice sa lasam totusi verde.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

alecu26

dumnezeule ce prost poate fi asfaltul in TOT orasul Fagaras. Parca nu era asa acu vreun an. Totul e valuri, valuri si plin de petice mai proaste decat asfaltul prost original.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Zimox

Quote from: alecu26 on September 30, 2014, 11:22:52 PM
dumnezeule ce prost poate fi asfaltul in TOT orasul Fagaras. Parca nu era asa acu vreun an. Totul e valuri, valuri si plin de petice mai proaste decat asfaltul prost original.

In Fagaras cand a fost astfaltul BUN? ...de 10 ani, anual trec pe acolo si e din ce in ce mai prost, este un sens giratoriu aproape la iesire spre Brasov facut din BIDOANE :))...Oare cand vor face o CENTURA de ocolire ca tare ar fi nevoie.
!

SILVIUFG

#296
Baieti va salut din Fagaras.....  >:( Va dati seama ca locuiesc la parter exact in DN. Fizic ma desparte de DN un trotuar de 2-3 m latime. La ce asfalt e in oras pe DN seara si mai ales noaptea la mine e ca in Vrancea. Trec tirurile cu 60-70 km/h.....Autoritatile de aici o tot dau cu ocolitoarea dar nu va ascund faptul ca imi doresc pentru economia Tarii Fagarasului autostrada Sibiu-Brasov. Va rog nu dati cu pietre, stiu ca e mai importanta Sibiu-Pitesti. O sosea ocolitoare ar rezolva intr-adevar problema tirurilor dar eu personal sunt extrem de invidios pe Sebes-Alba care nu e un oras mai mare decat al nostru si e la ani lumina din punct de vedere economic.  Problema DN-ului a fost ,,subiect" de conflict intre Primaria FGS si Guvern. Poate sunt obiectiv dar Primaria avea dreptate. Acum 10 ani s-a reabilitat tot tronsonul Codlea-Veste, in toate localitatile cu exceptia celei mai mari.... Fagarasul. Guvernul a zis luati-l voi si sa-l faceti. Primaria a zis il faceti si apoi ni-l dati. Si asa a ajuns DN-ul in Fagaras aasa cum este....

P.S. Acel sens giratoriu a fost facut de Primarie pe vremea cand DN-ul era la Guvern. Nu aveau cum sa construiasca unul pemanent. Si asa a fost scandal intre Primarie si CNADNR. Dar cum Primaria a pierdut in instanta litigiul cu CNADNR si a fost obligata sa ia in administrare un DN facut praf, acum banuiesc ca se poate face un sens giratoriu permanent. Lucrez in presa locala de aici si va voi tine la curent.  :D

Zimox

Update major de pe DN2D Focsani-Tg.Secuiesc segmentul Lepsa - Limita jud. Covasna :

Sursa: http://adevarul.ro/locale/focsani/foto-video--Inca-an-lucrari-dn2d-focsani-ojdula-tgsecuiesc-premierul-victor-ponta-inspectat-stadiul-lucrarilor-1_5411ab550d133766a80bd8ab/index.html

Citez: ''....Sper că în 30, 35 de zile va fi gata de recepţie, cu marcaj, cu semnalizare şi montare de parapeţi. În jur de 15 octombrie este gata. Mai sunt 23 de kilometri pe partea judeţului Covasna, care dacă ni se promite şi se dă ordin de începere. În zona cealaltă o să începem în primăvară şi până în noiembrie 2015 va fi gata", a precizat Ştefan Şerbu,reprezentantul firmei UMB Spedition, care construieşte drumul. ....''

Video: http://youtu.be/hgbqECc-U7k?list=UUrsdRSE1_UXRa0W1SP8VpqA
!

ovideatza

Aceleasi informatii, si aici si dincolo, le repostez, poate s-a omis:

- intre DN2A -> Viziru (DJ213+DJ212) = ALBASTRU, complet marcat, complet asfaltat. S-a terminat lucrarea, inclusiv podete, santuri, marcaj si pe laterale, stalpi pt semnalizare rutiera, etc.
- DN3B pe relatia DN2A-> Tandarei nu este in nici un caz ca pe harta tot verde, este cel mult GALBEN.
- DN25 Hanu Conachi - Tecuci = VERDE  trebuie trecut pe harta. O bucata mare este reasfaltata complet, marcata inclusiv pe laterale, etc. Nu este in nici un caz de galben cum apare acum pe harta.

QuoteDN 3B pe relatia Fetesti-DN2A nu este de verde in nici un caz. Valurit 80%, asfalt degradat, marcaje sterse. Galben este mai mult decat suficient. Comparand cu sectiunea 2A, cea marcata cu galben, DN 3B se prezinta mai prost.
Portiunea cu rosu de pe harta poate trece tot ca galben, nu prezinta gropi, si nu e mai rea decat alte segmente din restul drumului.
Portiunile mai bune decat galben de pe acest drum sunt sporadice si foarte scurte, insuficient pentru a justifica vreo sectiune de verde.
Astazi l-am parcurs.
Per total insa nu sunt gropi si pericole, doar ca e valurit si stricat, ros asfaltul.
Oricum varianta DN3B+DJ213/212/211 pana la Viziru este de preferat variantei prin Tandarei DJ212+DN21A, pentru ca DN21A are zone cu gropi in care risti sa strici masina daca nu esti atent.

mecatron

salutare,
se vede că sunt nou si de aceea vă rog să mă scuzaţi că repostez ceea ce am scris pe topicul DN-uri din România dar cred că aici e mai potrivit:

DN 69 între Oţelu Roşu şi Sarmizegetusa - asfaltul de uzură s'a cam topit pe multe porţiuni drumul devenind foarte zgomotos

DN 56B acceptabil cum este marcat pe hartă pînă la primul pod peste Dunăre - pe insula Ostrov l-aş retrograda puţin iar pe a doua insulă pînă la frontiera sîrbă l-aş mai retrograda încă pe atît.
De la postul de control pînă la linia de demarcaţie l-aş face roşu, arată tare rău.

De la PF2 la Negotin drumul este foarte rău. denivelat şi petecit, indicatorul de la sîrbi Kladovo e pus spre stînga, Negotin spre dreapta- exact pe dos! De la Negotin la Zaieciar e o treaptă mai bun dar tot plin de petece şi denivelat

De la PF1 pînă la Negotin este la fel de prost ca de la PF2 la Negotin, de aceea recomand ieşirea din ţară pe la PF2 şi mai puţin aglomerat. După postul de control românesc  de la PF1, la colţul clădirii care mărgineşte podul era, anul trecut, un crater de toată ruşinea (către sîrbi). la fel drumul de pe podul PF1 era destul de prost

Dacă am încălcat regulile forumului dublînd postarea mea rog administratorii să şteargă postul.