Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vancouver

Update:



In ultima vreme am fost un pic prins cu treaba de serviciu si nu am urmarit exact toate postarile. Daca mi-a scapat ceva va rog sa-mi spuneti, dar cat mai concis, fara povesti.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

horatiu.cosma

108A(Romanasi-Ciucea,portiunea galbena) e de cel putin verde,adica proaspat reabilitat de la fundatie in sus, se merge lejer cu 110 pe acolo, atat ca nu e marcat inca(din cate stiu), iar mai departe, pe portiunea rosie spre Ciucea nu am fost, dar si acolo incepusera reabilitarea.

StefanCelMare

#272
Quote from: hitsasu on August 23, 2013, 07:57:14 PM
Mi se pare că este nepermis de supraevaluat drumul 66A. Locuiesc în zonă, merg zilnic pe acest drum şi pot spune că este spre "acceptabil". Iar defileul Jiului este în reparaţii, aşa cum reiese din hartă. Mi se pare o idee foarte bună, poate fi consultată harta de cei care au de mers pe anumite drumuri necunoscute.
Oare unde stai? DN 66A este acceptabil (verde aș zice) pe 80% din lungime. Are ceva plăci de beton la intrare în Lupeni (vreun km), și pe la Uricani (vreo 2-3 km). Restul (peste 30 de km intre Petrosani si Uricani) este OKish. Nu sunt gropi în asfalt, se merge bine, doar că sunt multe localități. Partea de după Uricani spre Câmpul lui Neag și după, spre izvoarele Jiului, e impecabilă, fiind asfaltată relativ recent (și aia are, minim 15-20 de km). Eu am trecut și după, până la Herculane, cu un Duster. Porțiunea Câmpușel (Retezatul mic) - Lac Cerna este acceptabilă pentru un 4x4. Durează cam o oră. Apoi vine vreo oră și un sfert de drum forestier mediocru pe marginea barajului (multe curbe și denivelări). După vine o porțiune cu plăci de beton și apoi drum de macadam... încă vreo oră și ceva. Până dai de asfalt iar, aproape de Herculane, durează spre/peste 3 ore...

ovideatza


Quote from: vancouver on September 20, 2014, 12:51:48 AM
Update:

[

In ultima vreme am fost un pic prins cu treaba de serviciu si nu am urmarit exact toate postarile. Daca mi-a scapat ceva va rog sa-mi spuneti, dar cat mai concis, fara povesti.

Asta de dincolo:


"DN 3B pe relatia Fetesti-DN2A nu este de verde in nici un caz. Valurit 80%, asfalt degradat, marcaje sterse. Galben este mai mult decat suficient. Comparand cu sectiunea 2A, cea marcata cu galben, DN 3B se prezinta mai prost.

Portiunea cu rosu de pe harta poate trece tot ca galben, nu prezinta gropi, si nu e mai rea decat alte segmente din restul drumului.

Portiunile mai bune decat galben de pe acest drum sunt sporadice si foarte scurte, insuficient pentru a justifica vreo sectiune de verde.

Astazi l-am parcurs.

Per total insa nu sunt gropi si pericole, doar ca e valurit si stricat, ros asfaltul.

Oricum varianta DN3B+DJ213/212/211 pana la Viziru este de preferat variantei prin Tandarei DJ212+DN21A, pentru ca DN21A are zone cu gropi in care risti sa strici masina daca nu esti atent."

Iar relatia Viziru-DN2A este asfaltata complet, mai lucreaza la santuri si nu e marcata o portiune la capatul DN2A. Dar cand va fi marcata voi reveni.

stelian222

DN15C Piatra Neamt-Tg.Neamt, parca era albastru, de ce a devenit verde?

istvan78

In Timis, poate ar merita figurata legatura Jebel(DN59)-DJ693B-Otvesti-DJ592A-Sacosu Turcesc-DJ592(spre Lugoj). E folosita de multi ca varianta de ocolire a Timisoarei pe relatia Moravita-Lugoj.

Portiunea DJ693B e asfalt in stare rezonabila, cu denivelari, petece si, in functie de anotimp, si unele gropi. Momentan e destul de bun, fara capcane. Galben, as propune.
Portiunea DJ592A e reabilitat anul trecut, asfalt in stare buna. Propun verde.

Zimox

QuoteOare unde stai? DN 66A este acceptabil (verde aș zice) pe 80% din lungime. Are ceva plăci de beton la intrare în Lupeni (vreun km), și pe la Uricani (vreo 2-3 km). Restul (peste 30 de km intre Petrosani si Uricani) este OK...

Aprob si eu ca drumul nu este de GALBEN ci de VERDE, la iesire din Petrosani spre Aninoasa  pe o portiune de max 1Km drumul este de Galben dar in continuare  este de Verde pana la Uricani (la intrare in Lupeni si Uricani sunt acele dale din beton) si pe defileu se poate lasa exact cum este fiind IN LUCRU.
!

cutter

@vancouver

Ți-a scăpat și acest mesaj de la mine.

Quote from: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=199.msg51154#msg51154
DJ222C Murighiol - Agighiol: roșu, cu gropi multe, trebuie făcut slalom printre ele
DJ222 Agighiol - Sarichioi: verde
DJ229 Sarichioi - DN22: galben, asfalt bun, dar foarte denivelat
DN22 de la Baia la Ovidiu: după mine este doar verde, nu albastru, avînd în vedere marcajele galbene, de șantier, noaptea vizibilitatea este destul de proastă

vancouver

Quote from: istvan78 on September 22, 2014, 10:08:40 AM
In Timis, poate ar merita figurata legatura Jebel(DN59)-DJ693B-Otvesti-DJ592A-Sacosu Turcesc-DJ592(spre Lugoj). E folosita de multi ca varianta de ocolire a Timisoarei pe relatia Moravita-Lugoj.

Portiunea DJ693B e asfalt in stare rezonabila, cu denivelari, petece si, in functie de anotimp, si unele gropi. Momentan e destul de bun, fara capcane. Galben, as propune.
Portiunea DJ592A e reabilitat anul trecut, asfalt in stare buna. Propun verde.

Da, aceasta combinatie de drumuri judetene pare utila si la nivel national, deci am adaugat-o. Multumesc istvan78.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Quote from: cutter on September 22, 2014, 12:57:59 PM
@vancouver

Ți-a scăpat și acest mesaj de la mine.

Quote from: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=199.msg51154#msg51154
DJ222C Murighiol - Agighiol: roșu, cu gropi multe, trebuie făcut slalom printre ele
DJ222 Agighiol - Sarichioi: verde
DJ229 Sarichioi - DN22: galben, asfalt bun, dar foarte denivelat
DN22 de la Baia la Ovidiu: după mine este doar verde, nu albastru, avînd în vedere marcajele galbene, de șantier, noaptea vizibilitatea este destul de proastă

Da. Voi corecta Baia - Ovidiu. Drumurile judetene sunt prea putin importante ca sa le pun pe harta. DJ222C Tulcea-Murighiol este pus numai pentru ca este in stare f. buna, pentru a semnala ca este cea mai buna varianta de a ajunge in acea parte a deltei.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cutter

Asta ar trebui să funcționeze și invers: să știi cînd să NU o iei pe un DJ în stare proastă, mai ales cînd te poate păcăli ca variantă directă. Din Murighiol spre București, Google te rutează prin DJ222C Agighiol, spre exemplu. Mi-ar fi fost util să știu că-i varză.

vancouver

Ai dreptate, ar fi util. Pe de alta parte, daca drumul nu-i pe harta, n-ai cum sa asumi ca este bun sau macar acceptabil. Ori te interesezi, ori risti, ori o iei pe drumul cunoscut si marcat ca fiind excelent. Sunt cate 30-50 de drumuri judetene in fiecare judet. Nu am cum sa le pun pe toate.

De fapt totul a pornit de la 2-3 drumuri judetene care chiar trebuiau puse pe harta, apoi s-au tot inmultit. Cele 2-3 sunt: DJ248 pe vremea cand se lucra la DN24, drumurile de legatura Viziru-Harsova si DJ care trec pe la Buzias, care, dupa parerea mea trebuiau de mult trecute ca fiind nationale.

Poate ar trebui sa fac curatenie si sa le sterg pe toate celelalte. Repet: drumurile judetene NU fac obiectul acestei harti si se trec doar prin exceptie justificata riguros.

Uite, voi incepe prin a sterge DJ173 + DJ154, care constituiau varianta la DN15A Reghin-Bistrita, atunci cand acest drum a fost in lucru. Nu le mai vad rostul. Are cineva ceva impotriva?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cutter

Părerea mea ar fi să nu ștergi - orice informație e utilă.

Într-adevăr n-ai cum să cuprinzi întreaga rețea de DJ-uri, dar acolo unde acestea sunt mai importante sau fac o legătură care pe DN-uri ar fi cu 50% mai lungă, de exemplu, și dacă este loc pe hartă (în zona Murighiol-Agighiol chiar este) eu cred că e util să ai și DJ-uri.

vancouver

Nu cedez.... :lol:

Glumesc. Harta nu este a mea, eu doar o editez... meritul este al tuturor contributorilor. Asa ca, daca mai sunt si altii care insita, voi pune si aceste drumuri din jud. Tulcea, cerute de tine. Pe harta este intr-adevar loc destul.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ashbird

cred ca daca este loc .. anumite rute uzuale, chiar daca sunt judetene merita trecute pe harta... spre informarea utilizatorilor. evident o supraincarcare a hartii "to much information" o va face greu de utilizat..
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!