Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

#255
Zarnesti-bran-dragoslavele a fost cumva asfaltat anul acesta?
Altfel nu are cum sa fie mai mult de galben. Nu are gropi dar este in valuri si crăpat.
Scurtătura aceea care urmează dâmbovița (si ocolește c lung) am incercat-o si eu acum 1 an si ceva si am  povestit pățania aici.  :lol:

Gaesti-Tartasesti este de evitat! Drumul nu are foarte multe gropi, probabil este de un galben. De vreo 10-15 ani nu s-a mai făcut nimic pe el deoarece se pregătește lărgirea lui la 2 benzi.
Insa din cauza localităților (unde toți și-au făcut casa la asfalt),a utilajelor agricole si a vanzatorilor de pe margine drumul se blochează. In Lungulețu este haos,mai ales in weekend când e târg.
Weekendul trecut a fost târgul anual la Titu care se tine pe marginea DN-ului!!! Iar traficul era deviat prin oras, dar tot tb sa iasă in dn la sălcuța (unde începea târgul) iar strada era blocata de mașini parcate si pietoni, astfel ca dura minim 30 de Min sa treci de Titu. Poate chiar si 1 ora.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

vancouver, cred ca ar trebui inventata o noua categorie.

Drum inchis circulatie publice...:D

Am facut prostia sa merg de curand pe DN 1J...de la Hoghiz la Sercaia. BIG MISTAKE. Oricum si ca DN apare pe hartile rutiere. Google maps nu-l cunoaste ca DN.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

SILVIUFG

Ca locuitor al Fagarasului eu va rog frumos nu mai faceti prostia sa incercati sa abordati DN Sercaia-Hoghiz cu autoturisme. Daca aveti in dotare tancuri sau alte mijloace de transport care sa se preteze acelui ,,drum" atunci va puteti aventura. Si am spus cred ca tot pe acest topic acum vreo 2-3 luni ca si alta legatura intre DN13 si DN1 adica DJ Rupea-Soars-Fagaras devine la fel de praf. Am inteles ca totusi acest DJ se va petici. Sercaia-Hoghiz a fost clasat tocmai pentru a fi reparat cu bani de la Guvern. Dar nimeni nu a spus cand se va face acest lucru. Acolo nu mai e nimic de peticit. Trebuie refacut tot incepand de la terasament. Singura varianta de legatura intre DN1 si DN13 in zona Fagarasului ramne Sighisoara-Agnita-Voila. Calitativ nu e minuntat dar e practicabil. Altfel.... Ocol pe la Sibiu sau pe la Brasov, in functie de situatie.

nirolf

#258
Dn73 portiunea Mioveni - Campulung ar trebui trecuta galben-rosu alternativ: s-a inceput in sfarsit reabilitarea (pare ca se largeste platforma drumului) si sunt 7-8 semafoare pe distante destul de mari. Se sta destul de mult la ele, se formeaza coloane, daca mai prinzi si bariera... de evitat daca va grabiti.

Confirm ca Targoviste - Tartasesti ar trebui retrogradat la verde, a inceput sa se degradeze.

frunzaverde

Quote from: alecu26 on September 19, 2014, 09:59:37 AM
Am facut prostia sa merg de curand pe DN 1J...de la Hoghiz la Sercaia. BIG MISTAKE. Oricum si ca DN apare pe hartile rutiere. Google maps nu-l cunoaste ca DN.

Ai harta recenta tare. DN1J, fostul DJ104 a fost preluat de CNADNR la 10 aprilie 2014, cica cu scopul reabilitarii. Acum, cat o sa ia pana se va reabilita drumul, asta nu stie decat CNADNR. Am modificat cu Google Map Maker, nu stiu cat o sa dureze pana apare pe Google Maps (depinde de procesul de review).


Quote from: nirolf on September 19, 2014, 11:11:25 AM
Dn73 portiunea Mioveni - Campulung ar trebui trecuta galben-rosu alternativ: s-a inceput in sfarsit reabilitarea (pare ca se largeste platforma drumului) si sunt 7-8 semafoare pe distante destul de mari. Se sta destul de mult la ele, se formeaza coloane, daca mai prinzi si bariera... de evitat daca va grabiti.

Rosu-galben nu se poate; daca s-a inceput reabilitarea, poate fi ori rosu-albastru (daca situatia curenta cu semafoare si beriere si asfalt ras este de "drum rau") sau galben-albastru (daca drumul ramane acceptabil in conditiile curente de lucru).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

pasadia

#260
Vad ca problema drumului dintre Sercaia si Hoghiz tot "in ceata" ramane. Mai exact, din cate stiu:

- au existat discutii intre CJ Brasov si CNADNR de mai multe ori, discutii concretizate cel putin in 2 Hotarari de CJ prin care drumul e cedat; eu n-am cunostinta insa ca drumul sa fi fost preluat oficial de CNANDR; de altfel in lista DRDP Brasov acest drum nu apare

- denumirea de DN1J este atribuita si unui drum din judetul Cluj. Aici este lista DRDP Cluj unde este mentionat, aici harta google unde apare mentionat de asemenea, aici un articol in presa locala in care este mentionat.

Cat priveste harta eu am mai spus
- ori cu rosu trecem drumuri impracticabile cu adevarat (cum e acesta, cum e DN13E intre Covasna si Intorsura, cum e DN2D intre Ojdula si jud. Vrancea sau cum e DN66A intre Campu lui Neag si baraj Cerna) si atunci trecem cu galben alte drumuri PRACTICABILE dar lipsite de marcaj si foarte peticite precum DN2F Bacau - Vaslui, DN18 Baia Sprie - Sighet, DN 2C Slobozia - Buzau
- ori le lasam pe acestea din urma cu rosu dar le scoatem complet de pe harta pe celelalte care practic sunt drumuri forestiere.

frunzaverde

Quote from: pasadia on September 19, 2014, 12:20:30 PM
Vad ca problema drumului dintre Sercaia si Hoghiz tot "in ceata" ramane. Mai exact, din cate stiu:
- denumirea de DN1J este atribuita si unui drum din judetul Cluj. Aici este lista DRDP Cluj unde este mentionat, aici harta google unde apare mentionat de asemenea, aici un articol in presa locala in care este mentionat.

Drumul a fost preluat de CNADNR prin HG 257/2014: http://lege5.ro/Gratuit/gm4tkojxgq/hotararea-nr-257-2014-privind-preluarea-si-darea-in-administrarea-departamentului-pentru-proiecte-de-infrastructura-investitii-straine-parteneriat-public-privat-si-promovarea-exporturilora-unui-sector

Indicativul nou al drumului nu este 1J ci DN1S. Acum trebuie sa corectez pe Google Map Maker... Draci.

Quote from: pasadia on September 19, 2014, 12:20:30 PM
a. ori cu rosu trecem drumuri impracticabile cu adevarat (cum e acesta, cum e DN13E intre Covasna si Intorsura, cum e DN2D intre Ojdula si jud. Vrancea sau cum e DN66A intre Campu lui Neag si baraj Cerna) si atunci trecem cu galben alte drumuri PRACTICABILE dar lipsite de marcaj si foarte peticite precum DN2F Bacau - Vaslui, DN18 Baia Sprie - Sighet, DN 2C Slobozia - Buzau
b. ori le lasam pe acestea din urma cu rosu dar le scoatem complet de pe harta pe celelalte care practic sunt drumuri forestiere.

Sugestia mea este b. Mi se pare MULT mai importan sa stiu care drumuri imi vor rupe masina si care nu, decat sa am o masa de "galben".

E extrem de important pentru mine sa vad care unele drumuri sunt ok, adica au niste petice si niste mici crapaturi (gen DN4 Oltenita - Bucuresti), sunt un pic uzate (gen DN6 la Mihailesti, unde pot merge ok cu 90-100) sau doar nu au marcaj versus calamitati gen DN1S sau alte asemenea.

Sugestia mea e ori scos de pe harta complet, ori folosit o a cincea culoare (asta faceam eu cand eram maintainerul hartii, si in continuare cred ca neasfaltat merita o culoare separata, pentru ca pe-acolo refuz sa intru fara tractor).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

nirolf

Quote from: frunzaverde on September 19, 2014, 11:27:43 AM
Rosu-galben nu se poate; daca s-a inceput reabilitarea, poate fi ori rosu-albastru (daca situatia curenta cu semafoare si beriere si asfalt ras este de "drum rau") sau galben-albastru (daca drumul ramane acceptabil in conditiile curente de lucru).

Eu propun roșu-albastru în cazul ăsta, am pierdut ~15 minute pe un drum de 40 de minute. Asta sâmbată dup-amiază, când nu era trafic mai deloc.

comisarul

Quote from: dr4qul4 on September 18, 2014, 10:55:29 PM
Zarnesti-bran-dragoslavele a fost cumva asfaltat anul acesta?
Altfel nu are cum sa fie mai mult de galben. Nu are gropi dar este in valuri si crăpat.
Scurtătura aceea care urmează dâmbovița (si ocolește c lung) am incercat-o si eu acum 1 an si ceva si am  povestit pățania aici.  :lol:

Zarnesti - Tohanul nou - este bun, verde
Tohanul Nou - Bran - este ca Rasnov - Tohanul Nou, adica din placi de beton si e cam praf, dar fara gropi care sa te faca sa iti rupi masina, galben
Bran - Dragoslavele are portiuni de verde si galben, e cam greu de ales pentru ca este mai rau in Podul Dambovitei unde erau si ceva lucrari si inainte de Rucar si prin localitate unde era foarte denivelat, iar daca aveai mai mult de 30 km la ora riscai sa sari ca la motocros. In judetul Brasov cel putin nu este asa rau, mai rau este in Arges .

dr4qul4

Drumurile neasfaltate ar tb trecute cu negru. Eventual le punem si cruce. Stiu ca pare gluma, dar nu doresc nimanui sa ajunga noaptea pe un drum necunoscut si neasfaltat.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

istvan78

#265
Salutare stimati forumisti! Nou inregistrat, dar citesc de ceva vreme forumul...

O prima opinie, la acest topic: pentru mine, si pentru multi cunoscuti, e important sa putem distinge o portiune de drum prost de una inaccesibila autoturismelor.
Daca merg intr-o excursie si vreau sa accesez o zona montana (ceea ce se intampla cat de frecvent posibil  ;) ), sunt dispus sa parcurg o distanta pe un drum foarte prost, "la pas", dar vreau sa stiu daca drumul e pur si simplu inaccesibil unui autoturism (sa luam Loganul ca referinta).
As propune deci introducerea unei culori in plus, care sa semnalizeze "drum inaccesibil Loganului"  :D, adica pur si simplu nu vei putea trece cu un autoturism!
Drumurile rosii ar ramane cele nerecomandate, foarte proaste, dar totusi accesibile.

P.S. Voi incepe sa aduc si eu informatii din teren, cu fiecare drum de weekend.

demetzeu

Stie cineva care este starea drumului Oradea-Zalau, pe ruta Alesd-Nusfalau in aceasta perioada ?
De cand au inceput lucrarile stiu ca sunt segmente unde se merge la pas, iar drumul este excavat pana la fundatie, asa era in urma cu 2-3 luni
Au mai avansat lucrarile ? Se poade circula decent ? Cel putin pana la limita judetului Salaj, de acolo e perfect drumul, stiu

vancouver

Quote from: nirolf on September 19, 2014, 11:11:25 AM
Dn73 portiunea Mioveni - Campulung ar trebui trecuta galben-rosu alternativ: s-a inceput in sfarsit reabilitarea (pare ca se largeste platforma drumului) si sunt 7-8 semafoare pe distante destul de mari. Se sta destul de mult la ele, se formeaza coloane, daca mai prinzi si bariera... de evitat daca va grabiti.

Confirm ca Targoviste - Tartasesti ar trebui retrogradat la verde, a inceput sa se degradeze.

Am trecut DN73 Mioveni-Campulung alternativ galben-albastru.
Am modificat Targoviste-Baldana in verde.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

horatiu.cosma

Nush pe care parte ai nelamuriri(pentru Oradea-Zalau), prin judetul Salaj e foarte bun, mai departe, inspre Alesd nu am fost, dar cica din auzite e ok si acolo. E o zona muntoasa cu serpentine si acolo cred ca e mai dificil, dar in rest ar trebui sa fie in regula.

vancouver

Quote from: Schumy on August 19, 2014, 12:19:09 AM
Daca incap pe harta se pot adauga pe harta urmatoarele drumuri judetene din vestul judetului Cluj:

(...)

In toamna o sa incep sa explorez mai multe DJ din zona Clujului si o sa mai vin cu update-uri. Poate nu ar strica crescuta rezolutia hartii ca sa acoperim o rutea rutiera cat mai detaliata sau de ce nu o harta online(pana de curand a existat http://www.openmap.ro/moto/ , o harta cu calitatea drumurilor raportata la tipul de motocicleta, dar costurile suportate de o singura persoana au dus la inchiderea serverului).

Schumy, din pacate nu pot sa intru atat de detaliat cu harta. Scopul hartii este de a gasi legatura cea mai buna la drum lung si trebuie sa ramâna curata, nu incarcata cu multe drumuri jedetene.

Propunere: poti face un tabel cu drumurile judetene din cele 3 judete cunoscute de tine, cu nr. drum, segment, culoare, comentariu. Apoi cauti un site de interes judetean si poate publici acolo tabelul, respectiv il actualizezi tu sau altcineva.

Uite aici gasesti calitatea drumurilor din judetul Salaj: http://www.worldwideromania.com/starea-drumurilor/judetul-salaj/
jud. Cluj: http://www.worldwideromania.com/starea-drumurilor/judetul-cluj/
etc...
Cu nota pusa la fiecare drum...
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.