Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

davyl

Superb efortul tau vancouver! Multumim a mia oara!

Scurta intrebare: tronsonul Craiova-Calafat a ramas la fel cum il stiam? Nu vad nimic schimbat (nou) la ultimul update al hartii :(

Schumy

Drumul de la Orsova la Moldova Noua nu e in niciun caz de verde ci de galben inspre rosu. Am fost in weekend si fata de acum 2 ani s-a degradat mult. Din pacate si pe drumul acesta au inceput niste lucrari de modernizare si au murit(cel putin asta reiese din faptul ca rigolele nu sunt la nivelul drumului si arata ca si cum nu s-a mai turnat stratul de uzura - exista si portiuni deloc fara asfalt).

vancouver

#182
Quote from: davyl on June 11, 2014, 10:54:39 AM
Scurta intrebare: tronsonul Craiova-Calafat a ramas la fel cum il stiam? Nu vad nimic schimbat (nou) la ultimul update al hartii :(

Pana-n vara 2015 mai e:

07.05.2014: http://ziaruldecalafat.ro/ritmul-lucrarilor-la-drumul-calafat-craiova-este-foarte-scazut/

QuoteCraiova-Calafat, un drum aşteptat cu sufletul la gură mai ales de la deschiderea podului Calafat-Vidin, mai are mult până va fi inaugurat complet. (...)

Tronsonul Craiova-Galicea Mare din drumul Craiova-Calafat, care cuprinde primii 48 de kilometri din această rută, ar urma să fie gata în iunie 2015, conform reprezentanţilor Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR). Construcţia acestuia, începută în noiembrie 2011, ar fi trebuit să se încheie în toamna lui 2013, însă acest lucru a fost îngreunat de lipsa fondurilor pentru exproprieri. Totuşi, CNADNR a decontat toate lucrările. ,,La începutul anului 2013 nu au existat bani, însă, la sfârşitul anului, CNADNR a decontat toate lucrările executate. Constructorul nu a putut să aloce muncitori şi materiale fără o siguranţă", spun sursele citate în legătură cu ritmul lucrărilor. Cu toate acestea, porţiunea de drum amintită ar urma să fie gata la anul. ,,Anul acesta credem că vom avea un strat de asfalt nou pe tot sectorul Craiova-Galicea Mare şi considerăm că acest tronson va fi gata la anul, în iunie", explică reprezentanţii CNADNR.

Tronsonul Galicea Mare-Calafat: ,,Ritmul lucrărilor este foarte redus"

În ceea ce priveşte al doilea sector de drum, cuprins între Galicea Mare şi Calafat (km 48 – km 84), acesta a fost adjudecat anul trecut de firma grecească Mochlos SA, după doi ani de contestaţii şi procese. ,,Constructorul se confruntă cu diverse probleme pe care nu le înţelegem. Ritmul lucrărilor este foarte redus şi nu se poate estima un termen de încheiere a lucrărilor", spun sursele citate. Valoarea contractelor pentru cele două tronsoane de drum este de 151.444.675,35 de lei fără TVA pentru Craiova-Galicea Mare şi de 81.947.643,47 lei fără TVA pentru Galicea Mare-Calafat.

Centura de Sud, ţinută în loc de lucrări suplimentare

Sursele citate din cadrul CNADNR au explicat că, în cazul Centurii de Sud a Craiovei, lucrările stagnează de un an. Deşi tronsonul Cârcea-Pieleşti, denumit şi ,,Centura Ford", este realizat în proporţie de 70%, apariţia unor lucrări suplimentare la pasajul peste calea ferată Craiova-Piatra Olt au făcut ca nimic să nu se mai mişte de un an. (...)

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

davyl

Multumesc vancouver pentru informatiile pretioase! Greu merg reparatiile la drumul ala! Tipic ca la noi!

mihail75

la DN 12C pot fi aduse modificari, pentru ca a fost modernizat în Cheile Bicazului, de la intrarea în Chei până pe serpentinele dinspre Lacul Roșu.

alecu26

Probabil e deja prins in harta:

DN 19B si DN 19 E dezastru.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Quote from: mihail75 on June 26, 2014, 12:00:19 PM
la DN 12C pot fi aduse modificari, pentru ca a fost modernizat în Cheile Bicazului, de la intrarea în Chei până pe serpentinele dinspre Lacul Roșu.

Harta e pe culori: rosu, galben, verde, albastru. Asadar? Modific partea acum galbena a DN12C (Bicaz-Lacu Rosu) in verde sau in albastru?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

stelian222

Toata distanta nu cred, sunt vreo 25km de la Bicaz pana la Lacul Rosu. Probabil se referea colegul nostru la o bucatica din chei de aproximativ 3-4km maxim.

mm

Buna,

de la Jibou la Romanasi este un drum (DJ108A cred) care este proaspat reabilitat (culoare albastra) paralel cu drumul Jibou - Sanmihaiu Almasului care intradevar este de culoarea galbena

mihail75

La DN12C, se poate pune cu verde cam jumatate din ce este cu galben acum, pornind de la Lacu Rosu (acele serpentine ce reprezinta Cheile Bicazului). Ramine cu galben partea dinspre Bicaz.

Quote from: vancouver on June 26, 2014, 08:46:07 PM
Quote from: mihail75 on June 26, 2014, 12:00:19 PM
la DN 12C pot fi aduse modificari, pentru ca a fost modernizat în Cheile Bicazului, de la intrarea în Chei până pe serpentinele dinspre Lacul Roșu.

Harta e pe culori: rosu, galben, verde, albastru. Asadar? Modific partea acum galbena a DN12C (Bicaz-Lacu Rosu) in verde sau in albastru?

dragos76

Pe DN75, după Câmpeni înspre Albac, pe porțiunea de langa barajul Mihoești (vreo 5-6 km) drumul e f rău, de roșu, nu de verde cum e trecut pe acolo (e cam la fel de "pușcat" ca porțiunea Turda-Buru). Am fost acum o săptămână prin zonă.

Tot din acea regiune, există un drum județean 107M, de lângă localitatea Buru până la Aiud, care e refăcut de câțiva ani pe porțiunea aferentă județului Alba, merită adăugat (e cel puțin de verde). E o opțiune foarte bună de acces în zona mediană a văii Arieșului pentru cei care din dinspre Alba Iulia/Sibiu etc.

alecu26

si spre faimoasa comuna Rimetea http://www.viajoa.ro/destinatii/europa/romania/apuseni/piatra-secuiului-rimetea-locul-unde-nu-m-deranjat-ca-se-vorbeste-m

Drumul....este o buna iesire din monotonia lui DN 1...chiar daca se merge Aiud-Campia Turzii...si clar optiune pentru mers spre tara Motilor, Muntele Baisorii, Gilau, sau mai departe Oradea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

SILVIUFG

Am parcurs acum vreo 2 saptamani DN 73A intre Sercaia si Zarnesti. Eu zic ca portiunea rosie de acolo nu-si mai are rostul pentru ca acele cratere din asfalt in care era sa-mi rup masina anii trecuti au fost peticite. Poti rula linistit cu 60-70 km/h, ar fi si pacat sa mergi mai tare la ce peisaje sunt pe acolo.  :)  Propun DN 73A cu galben continuu. Imi pare rau ca nu am avut baterii in aparat sa pot lasa si fotografii.

ashbird

Sercaia-Zarnesti merge galben ..este circulabil asa cum zice Silviu cu 60/70 chiar si noaptea. Atentie la animale si oameni, casele fiind foarte aproape de drum.
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!