Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Quote from: vancouver on November 18, 2013, 11:27:15 PM
^^






Tot am vrut sa te intreb de ce portiunea Gilau-Cluj  e verde si nu albastra?
mai ales ca prin Floresti acum marcajul e facut pt 2 benzi pe sens si drumul se prezinta super ok pana la autostrada.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Raducu Popa

Quote
Daca nu ma insel, DN15D trebuia sa fie reabilitat complet doar pana la Girov restul pana la Roman este doar o promisiune.  http://ziarulceahlaul.ro/autostrada-piatra-neamt-girov-gata-trei-saptamani/
http://ziarulceahlaul.ro/se-toarna-asfalt/

Este asftaltat si marcat inca vreo 6 km dupa Girov. Momentan, s-au oprit din cauza temperaturilor scazute.

vancouver

#92
Quote from: ciprebbe on December 03, 2013, 12:02:50 PM
Tot am vrut sa te intreb de ce portiunea Gilau-Cluj  e verde si nu albastra?
mai ales ca prin Floresti acum marcajul e facut pt 2 benzi pe sens si drumul se prezinta super ok pana la autostrada.

Pe mine ma intrebi degeaba, ca am trecut acum 7 ani pe acolo ultima oara si era noapte si ningea si injuram raritatea utilajelor de deszapezire...
Trebuie sa-i intrebi pe cei care au facut harta, adica pe toti utilizatorii forumurilor ssc, pum si c-r... :p

Serios: ca sa fac harta cat mai buna, am nevoie de pareri. Nu de intrebari. Daca esti de parere ca e de albastru, spune, si daca nu intervine altcineva sa te contrazica, ramâne albastru... :)
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ciprebbe

Dupa mine e albastru pana cel putin la Huedin din Cluj. Dupa Huedin incep sa apara semne de oboseala, uzura, a drumului de la traficul de tiruri.
Daca cineva crede ca portiunea Cluj- Huedin nu e de albastru rog sa intervina.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

bogdymol

O singura data am circulat pe DN1 Cluj-Oradea (acum vreo 6 luni), dar tin minte ca de la Cluj spre Oradea era drumul bun o buna bucata. Cred ca pana la Huedin a fost, dar nu sunt foarte sigur (n-am fost f. atent). Oricum, acele mici serpentine la urcarea dealului la vreo 20-30 km de Cluj tin minte ca erau in stare impecabila.

Cred ca se poate face asa cum zice ciprebbe.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

vancouver

DN1 Cluj - Huedin = albastru, rezolvat. Apare la următorul update.
Și așteptăm să se finalizeze reasfaltarea și pe Huedin - Aleșd, ca să facem tot DN1 de la Cluj la Oradea albastru.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

eiffel

#96
Personal consider ca pentru DN15 P.Neamt - Bacau nu merita chiar albastru, propun un downgrade la verde.Soseaua nu mai e chiar ca-n palma..
Pe alocuri, mai ales pe raza jud.Neamt , da mici semne de "oboseala" , au mai intervenit cu mici peticiri, dupa cum se poate observa si aici http://goo.gl/maps/ppnvM
..sau aici
http://goo.gl/maps/8NbTQ
Are totusi ceva ani de cand a fost reabilitat..

vancouver

Multumesc eiffel pentru informatie. Clar nu e de albastru. La urmatorul update apare verde, dar daca mai apar multe gropi si marcajele devin tot mai putin vizibile, il facem si galben... Astept noutati in primavara.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

radutm

#98
Cateva sugestii pentru judetul Timis, verificate si testate personal, recent, deci nu din relatari:

- DN59A -59C Timisoara - Jimbolia - Sannicolau Mare, intra la categoria "excelent", dupa parerea mea
- DJ684B (daca intra pe harta), este...jaw dropping! Pentru un drum intr-o zona atat de izolata, este de vis.
- DJ593 Timisoara - Foeni a fost asfaltat si pe teritoriul comunei Peciu Nou
- DJ591A a fost asfaltat treptat si recent au mai fost facute cateva asfaltari, asa ca pana la Bobda este drum bun, de acolo pana la Cenei e valurit.
- DJ682 Sannicolau Mare - Dudestii Vechi - Beba Veche este refacut si foarte bun, cu exeptia unei portiuni de cativa km intre Cherestur si Beba Veche, unde asfaltul e invechit si abia mai rezista.
- DJ592 A, de la intersectia cu drumul de Buzias si pana la intersectia cu DJ593B este cu verde, foarte bun. De acolo mai departe e cu galben, invechit si prost, dar practicabil, pana la Tormac.
- DJ 593B de la intersectia cu DJ592A si pana la Jebel este foarte bun, cu verde cel putin.
- DJ 572 de la Topolovat la Buzias este cu galben, invechit, dar decent, apoi de la Buzias pana la iesirea din Timis este foarte bun, cu verde, iar de la intrarea in judetul Caras-Severin si pana la Berzovia este catastrofal, cu rosu.
- DJ 588 A Gataia - Denta a fost complet renovat anii trecuti si este cu verde.
- DJ 588 Gataia - Jamu Mare este asfaltat recent de la Gataia la Semlacu Mare si de la Ferendia la Jamu Mare, intre Semlacu Mare si Ferendia este drum de piatra.]
- DJ 609B Faget - Costeiu a fost reabilitat anii trecuti, poate trece la verde.
- DJ 682 Faget - Savarsin este cu dale comuniste o buna bucata, iar alte portiuni sunt asfaltate anii trecuti, in general practicabil, deci cu galben.

Bonus: pe DJ 682 am fost chiar astazi si pot spune ca este cu verde de la iesirea din judetul Timis pana la Secusigiu, unde pare asfaltat recent, apoi cu galben cu intermitente rosii pana la Zadareni, apoi cu rosu pe o portiune pana la intrarea in arad.
cont inchis

vancouver

@radutm:  DN59A -59C Timisoara - Jimbolia - Sannicolau Mare a mai fost pe hartă cu albastru și apoi retrogradat după comentariile altora la verde. Când ai fost ultima dată pe acolo?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

radutm

marti. nu sustin ca s-a intamplat ceva major cu el intre timp, nu s-au facut lucrari mari. intre Carpinis si Beregsau s-a pus un strat de mixtura ciudata, nu cred ca face mare diferenta. dar in opinia mea este cu albastru pentru ca se tine in stare foarte buna si dupa ce a fost renovat acum vreo doi ani. e parerea mea subiectiva, raportat la restul drumurilor din judet
cont inchis

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

@vancouver, cred ca ar fi util daca ai putea posta aceasta harta intr-un format care sa arate data update-ului pentru fiecare drum(poate doar anul) atunci cand se da click pe el.
La fel, ar tb trecute mai multe DJ-uri si chiar "drumuri de vacanta" dar doar cele care sunt minim de verde! In felul acesta nu risca nimeni sa-si rupa masina pe un DJ, pe care update-urile se vor face destul de rar.
Postarea in alt format ar fi utila si pentru tine: userii ar putea acorda calificative fiecarui drum, iar tu vei decide ce culoare sa aiba. Stiu ca vorbesc deja de programare, dar ar fi mai usor de administrat.
Harta ta a starnit un interes deosebit si avem destule drumuri reabilitate care nu fac parte din categoria DNurilor dar pot constitui alternative la acestea.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dr4qul4

DJ701 a fost recent reabilitat (cel putin) intre dn71 si DN7 si poate fi trecut cu albastru. Nu are parapeti dar asfaltul nu are denivelari si se circula cu motoare si cu 200.
Din pacate DN71 pana in Targoviste da semne de obloseala si va deveni verde dupa iarna aceasta
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

@dr4qul4  :D da... dai click pe un drum si apare tot istoricul de pareri despre acel drum... apoi faci zoom și mai apar drumuri mai mici (DJ) și poți alege ruta pe acolo
.. și ce mai , ca pe google maps, dai două puncte și calculează harta direct cel mai bun drum, funcție de calitate, viteza maximă și traficul mediu, etc...

Până să apară formatele de poze inteligente, care să suporte toate astea, rămânem însă la poza actuală în format .png.  :)

Și dacă există vreun drum județean de utilitate "națională", îmi spui și-l trec pe hartă, dacă e loc.
Asta cu locul este esențială. Harta trebuie să fie în primul rând clară și nu să se înece în amănunte. Au încercat alții hărți mai amănunțite și nu se înțelege nimic. Nu se vede pădurea din cauza copacilor.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.