Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

davyl

DN 56 de la Craiova la Calafat este in reabilitare, insa prima jumatate mi s-a parut muuult mai buna decat a doua jumatate (venind dinspre Craiova catre Calafat). Deci pana la Galicea Mare, poate ar merita un albastru. In schimb de la Galicea Mare pana la Calafat pe unele zone se circula pe benzi ingustate (se sapa la 2 metri). Cel putin asta era situatia in jur de 2 august...
De mentionat ca am circulat noaptea (la dus) si seara (la intors)... Un deliciu... Semnalizarile sunt foarte proaste, trebuie condus prudent!!!

dcr965

Drumul Craiova - Galicea Mare este un drum in lucru la care alterneaza zonele latite, cu marginile intarite cu zonele in care se lucreaza inca. Nu poate fi considerat de albastru, nici macar de verde, un drum fara strat continuu de asfalt, fara indicatoare si fara marcaje. E un drum in lucru si este bine indicat pe harta.
Un lucru care ar trebui semnalat este acela ca drumul Galicea Mare - Calafat este tot in lucru, cu zone periculoase - santuri adanci, si inca n-au aparut zone in care reabilitarea sa se fi apropiat de sfarsit.

Zimox

Quote from: vancouver on August 29, 2013, 12:24:38 AM
@Zimox

......

In cazul concret DN11 Onesti-Tg.S., am trecut acum: la capete cate un sfert cu verde, iar portiunea centrala (traversarea muntilor) cu galben.
Cat despre DN68A, in primavara gropile au fost astupate si toate parerile de anul acesta converg spre verde. Daca am inteles bine, o parte a fost chiar complet reasfaltata, parca in cursul anului trecut. Partea care era cea mai degradata.
.....

Precizarea detaliata dintre Onesti si Tg. Secuiesc am facut.o pt. cei care se duc pe acel traseu, acum ca se schimba sau nu culoarea nu e de competenta mea, pur informativ. Multumesc pt. informatii
!

vancouver

#33
Avem harta noua:

http://imageshack.us/a/img836/3748/qld6.png

desigur, harta nouă se găsește și pe prima postare a acestui thread.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

crideargos

#34
Salut,

Pe 1R se poate merge de la Huedin la Albac, peste munte, fără probleme. Acum 2 ani, între Albac şi Horea porţiunea era în reabilitare, nu avea asfalt dar nici gropi. Restul porţiunii era asflatat. Se poate pune galben de la Albac la Horea. De la Horea la Beliş este verde, apoi albastru de la Beliş la Huedin, care a fost reabilitat de curând. Nu sunt sigur dacă trecerea de la verde la albastru se face la Beliş sau la Rîşca.

vancouver

Multumesc pentru informatii @crideargos. Sper ca ma intelegi totusi, daca deocamdata nu o sa pun drumul 1R complet pe harta. Motivele:
- mi-am propus sa nu tin cont de informatii mai vechi de 2-3 luni - asadar in nici un caz 2 ani
- harta se adreseaza si camionagiilor - se pune asadar intrebarea: "se poate merge de la Huedin la Albac, peste munte, fără probleme" - si cu un camion? sau autocar?
- nu in ultimul rand: este drumul deszapezit permanent in timpul iernii, sau la prima zapada mai mare se inchide, la fel ca Transfagarasanul?
- daca exista portiuni neasfaltate, ce se intampla pe timp de ploaie?
- dar noaptea? se poate parcurge drumul  si noaptea in conditii decenta? sau e "ultimate chalange for the driver"?
- dar noaptea pe ploaie?  :o

Ne-ar ajuta, daca cineva poate sa raspunda la aceste intrebari si a fost pe acolo relativ recent (vara 2013).

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

aici ai perfecta dreptate, mai ales pe un drum de munte, orice se poate intampla in cateva luni. de exemplu o alunecare de teren sau podet afectat de viitura. si pe unde, chiar si o masina mica ar putea sa aiba probleme noaptea sau pe ploaie
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

bogdymol

@vancouver: vad ca ai pus si cateva drumuri din Ungaria. Daca tot le colorezi si pe alea, ai putea pune DJ-ul lor dintre Battonya si Oroshaza cu albastru. E vorba de bucata asta: http://goo.gl/maps/3e12b (daca te uiti pe google street view o sa vezi ca e destul de prost, dar am fost pe el acum vreo 2 luni si l-au reabilitat in intregime si arata ca un drum de pus intr-un manual de drumar).
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Zimox

#38
Salutare,

Desi traficul este destul de redus, starea drumului DJ205E este unul astfaltat  si porneste din dreptul localitatii Vidra (situata pe DN2D) trece prin comuna Vizantea Livezile (atentie la carute) si ajunge in dreptul satului Campuri in DN2L *ruta http://goo.gl/maps/3V3AO * . Anunt pur informativ pentru rute alternative mai scurte relatia Focsani - Soveja, desi hartiile navigatoarelor spun ca este un drum neastfaltat.

O ruta alternativa pentru Haret*DN2* - Marasesti*DN2*- Tisita*DN2* - Panciu*DN2L* (ruta http://goo.gl/maps/CKWbZ )  si care nu apare pe harta Google este DJ204E care face legatura dintre Haret *DN2/E85* si Panciu DN2L (ruta http://goo.gl/maps/A00ry drumul se continua pana in DN2) relat ca este astfalt  si intr.o stare impecabila *atentie sporita la trecerile peste calea ferata / 3 la numar*
!

vancouver

@Zimox, multumesc pentru informatii. Am pus DJ205E pe harta, cu verde (pare a fi undeva intre verde si galben, dar parca mai degraba verde, mai ales pentru un judetean). Apare la urmatorul update.
DJ204E nu l-am pus (incepe sa se aglomereze prea tare), dar este clar o optiune de scurtare a rutei indicate de tine, pentru cei interesati.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

SILVIUFG

Saptamana trecuta am fost pe centura Clujului. De diamant sau de ce o fi ea dar mare parte din ea inca e in constructie, cu circulatia deviata, hopuri gramada pe care trebuie sa le abordezi ft incet si zone cu pamant si gropi ft mari in care mai bine te dai joi si iei masina in brate. In concluzie ce e terminat e clar de albastru (foarte buna soseaua) dar cam un sfert din ea trebuie trecuta ca fiind in lucru cu galben/rosu. Parerea mea...

bogdymol

#41
Vad ca ai inclus pe harta si DJ791 de langa Arad. Ideal ar fi sa cuprinzi pe harta si DJ709 Arad-Siria-Pancota-Seleus pentru ca este cel mai circulat DJ din jud. Arad si are un trafic comparat cu un DN. Din pacate starea lui este precara si necesita reparatii, asa ca pe harta ar trebui colorat cu rosu (portiunea Arad-Horia) si cu galben (Horia-Siria-Pancota-Santana).

Observ ca ai introdus pe harta si DJ708 Bârzava - Gurahonț (la vest de Arad). Cred ca indicat ar fi sa fie pe harta ta traseul reabilitat de catre CJ Arad, si anume DJ707C + DJ708 (Varadia de Mures - Gurahont). O parte din acest drum l-am . Pe harta, as sugera sa fie colorat cu verde (Varadia de Mures - Madrigesti) si cu galben (Madrigesti - Gurahont).
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

grig73

DJ 691 de la Zabrani pana la Giarmata se poate trece cu albastru

bogdymol

^ Dar doar bucata din jud. Timis. Cea din Arad am auzit ca e cam praf (n-am fost pe acolo, doar din auzite).
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

vancouver

DJ791, DJ707C si DJ691 actualizate conform cerințelor. :)
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.