Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Io

Acum 2 saptamini era ok-ish. E conform hartii noastre, galben. Il poti parcurge cu orice masina pe orice vreme.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

pasadia

Eu as zice ca e verde. Asfalt decent, marcaje; nu inteleg de ce i-ai precizat ca poate fi parcurs cu orice masina - nu discutam totusi de vreun forestier ci de un DN acceptabil.Stiu DN-uri mult mai circulate care sunt mult mai groaznice (68A, 11, 71, 12C, etc...).

pasadia

@vancouver: dupa o saptamana plina de drumuri tin sa revin cu impresii despre 2 DN-uri pe care informatiile sunt usor contradictorii:

DN1 Brasov - Sibiu. Asfaltul e ok, fara gauri, dupa reparatiile intinse din aprilie pana acum in iulie, marcaje sunt peste tot. Insa sunt portiuni faine (ce merita albastru) si portiuni mai proaste, ce ar merita doar verde. Le enumar pe acestea din urma:
- Ghimbav, numeroase guri de canal ce nu sunt la nivel
- Codlea, portiunea de la indicatorul de intrare dinspre Brasov pana la semafor (cealalta intrare, dinspre Sibiu, a primit asfalt + marcaje  noi, la fel ca si portiuni din centru)
- tot traseul din interorul mun. Fagaras e foarte valurit
- peticeala facuta intre Sambata de Jos si Ucea de Jos(realizata in ultimele 3-4 saptamani) e extrem de proasta, cu diferente semnificative fata de asfaltul de langa
- bucata de la giratoriu cu DN7 pana la intrarea in A1 destul de valurita

@adiarc - e ok descrierea (hai ca stiu ca il faci si tu des)?

DN11 Brasov - Bacau. Stiu ca am zis la un moment dat, prin primavara, ca merita rosu peste tot. Dar deh, au mai facut reparatii, e mai ok-ish acum. Insa spre diferenta de DN1, pe DN-ul asta sunt sectoare lungi de tot pe care nu mai exista nici un marcaj, nici o linie vizibila. Asa ca facem analiza pe sectoare:
- Brasov - intrare Lunca Calnicului - verde
- intrare Lunca Calnicului - intersectie DN12 - galben, fiind mult mai valurit si cu acostament distrus de lucrari si nemarcat
- intersectie DN12 - zona motel Dalnic: verde
- motel Dalnic - Targu Secuiesc: rosu (fara marcaje, valurit, multe petice, acostament lipsa)
- Tg. Secuiesc - Bretcu: verde spre galben, mai ales problemelor de la fiecare podet unde se cam ingusteaza drumul
- Bretcu - Oituzul maghiar: rosu( au fost cateva petice turnate dar nu peste tot, inca sunt multe valuri si nici un fel de marcaj pe toata portiunea de serpentine
- Oituzul maghiar - limita jud CV: albastru (asfalt si marcaje foarte faine)
- limita jud CV - Bacau: rosu (fara marcaj, valurit, petice, fara acostament, etc...) cu exceptia cunoscuta, ce merita albastru, intre Helegiu si Sanduleni - sper ca nu incurc satele alea.

Efectiv nu inteleg lipsa marcajelor de pe acest DN. Sunt zeci de kilometri unde nu se vede nici o linie, nici macar pe centru.

Io

#1893
Quote from: pasadia on August 11, 2018, 12:45:43 AM
Eu as zice ca e verde. Asfalt decent, marcaje; nu inteleg de ce i-ai precizat ca poate fi parcurs cu orice masina - nu discutam totusi de vreun forestier ci de un DN acceptabil.Stiu DN-uri mult mai circulate care sunt mult mai groaznice (68A, 11, 71, 12C, etc...).

Chestie de apreciere. In primul rind portiunea Sard Abrud e mai ingusta decit un DN. Mai apoi are portiuni intinse din placi de beton. In opinia mea alea n-au cum sa fie de verde. In plus exista gropi, peticeli, unele foarte vechi (20 de ani cel putin), fara pericolul de a-ti lasa bucse si pivoti pe-acolo insa asfaltul ala nu-i de verde, e de galben.
Am specificat ca poate fi parcurs cu orice masina pe orice vreme pentru ca unii au masinile coborite si cu suspensii sport. Altii sint in concedii cu familia si au masinile incarcate. Drumul asta pot sa-l parcurga, altele insa mai greu fara sa riste integritatea masinii, macar a jantelor de nu mai rau. Asta si nu altul e motivul pentru care specific daca poate orice masina pe orice vreme sa parcurga un drum, fie el asfaltat, fie el DN.
Oricit de mult mi-ar placea mie sa merg tare pe-acolo drumul ala nu-i de verde.
Desi mai buna, situatia e similara si intre Albac si Lunca/Stei.

Am uitat sa specific ceva: neaparat umpleti rezervorul in Alba Iulia! Nu alimentati pe Valea Ariesului si nici in Tara Crisurilor (Stei, Vascau, Beius/Pocola), riscati sa vi se faca bordul pom de Craciun.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

vladutz1995

Buna ziua. Care mai este starea drumului DN11A, ce leaga adjud de barlad ? Vreau sa plec din barlad spre Brasov. In anii trecuti, am fost pe acest drum, si nu era cel mai bun, ma gandesc ca poate s-a mai reparat intre timp.

Prin Lepsa este foarte bun drumul, dar antipatic, cu vreo 80 de km de serpentine

vancouver

Am ajuns cu prelucrarea datelor la 28.02.2018. Iata asadar o varianta cu datele de pana atunci, cu mentiunea ca apare si A10 Aiud-Turda:

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

GrmmrNzi

Nodul de la km94 pe A1 BuPi se numește Căteasca (nu Cățeasca). Și acum câtiva ani au mai deschis un "nod" la km 99 (Cireșu), pentru a lega orașul Topoloveni de autostradă (pe un pod nou peste Argeș). Arata jalnic, chiar și pentru standardele BuPi, dar se intră și se iese de pe el...

vancouver

Multumesc GrmmrNzi, am modificat Cãteasca si am adaugat Ciresu.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ovideatza

Pe DN28 Iasi-Albita situatia e mai buna decat pe harta, insa nu stiu exact portiunile, m-am uitat pe harta ulterior parcurgerii, si nu am crezut ca e vreo diferenta, dar impresia generala a fost mai ok.

Galbenul cred ca e de verde, posibil si rosu sa fie mai scurt.

Cine mai parcurge drumul daca se poate sa ne ajute cu precizarea zonelor.

pasadia

Pe DN2F eu n-as extinde albastru dincolo de limita intersectia cu DJ243. Lucrarile facute anul trecut se termina inainte de podul daramat de la Vladia (imediat dupa e si limita de judet). Apoi, drumul e ok pana la intersectia cu DJ243 (alta calitate a asfaltului, dar inca ok). Dupa intersectie si mai ales pe serpentinele de pe dealul de la Dragomiresti insa e practic rosu - petice vechi, ingustat de macinarea acostamentului si chiar a merginilor benzilor de circulatie, marcaje lipsa (parca recent, nu poate fi vorba ca ar fi marcat de curand).

Tot in Moldova, nu pot zice ca sunt de acord cu 2 culori pe DJ156A, Roznov - Ardeoani. Calitatea asfaltului e similara pente tot (adica decenta, fara petice), ce mai poate varia, dar nesemnificativ, e calitatea marcajelor. Insa acum 3-4 saptamani, din cate imi aduc aminte, situatia era constant aceeasi pe intreaga lungime, atat in NT cat si in BC. 

Ionut

Am facut si eu un mic tur de tara. Multumiri sotiei pentru ajutor, ea a notat. Deci daca e vreo greseala, ea e de vina. :lol: Log-ul e destul de lung, am sa ma straduiesc sa editez ca sa fie cat mai usor de urmarit. Am sa si numerotez intrarile ca sa fie mai usor de facut o referinta - daca aveti si voi unele comentarii despre anumite tronsoane. Scriu doar despre segmentele unde am modificari si/sau comentarii suplimentare fata de harta.




1. A1 Bucuresti-Bolintin - verde. Nu mi se pare ca merita galben, s-a peticit destul de bine si cred ca e OK sa trecem verde, la fel ca restul A1 B-Pitesti.

2. DNCC - Centura Calimanesti - pana la intersectie cu DJ703G - albastru. Drumul este gata, cu tot cu marcaje si este impecabil. Lejer albastru, pacat ca este f scurt. Restul centurii este verde, asa cum e si pe harta.

3. DJ106 Sibiu-Bârghiș - verde spre albastru. Este ingust dar drum bun spre foarte bun, mai ales pentru un DJ. As trece totusi verde, nu albastru. Probabil e fix identic si pana la Agnita. Deci este mai safe de trecut verde, nu e chiar albastru curat.

4. DJ141 Bârghiș-Pelișor (iesire din) - galben. Denivelat, peticit. Galben clar.

5. DJ141B Pelișor (iesire din)-Biertan - verde. Ingust, dar verde, foarte OK.

6. DJ141B Biertan-Șaroș pe Târnave - verde spre albastru. Reasfaltat in mare parte, foarte bun, aproape albastru dar este mai safe de trecut verde.

Varianta A1 Centura Sibiu-Bârghiș-Pelișor-Biertan-Șaroș este o optiune pitoreasca pentru cei care vor altceva decat DN14 Sighisoara/Medias-Sibiu.

7. DN14 Șaroș pe Târnave-Mediaș - albastru. Albastru clar.

8. DN14 Mediaș-Sibiu - albastru. Albastru clar.

9. A1 Centura Sibiu - verde spre galben, sa zicem verde. Verde cu indulgenta, in niciun caz albastru. Multe petice, este la nivelul A1 B-Pitesti.

10. A1 Centura Sibiu (vest)-Saliste - verde. Dupa mine nu merita albastru, are petice si chiar gropi (peticite prost). E mult mai aproape de verde decat de albastru, din pacate. A1 Saliste-Cunta este verde, da. A1 Cunta-Lancram este verde spre albastru, sa zicem albastru. Dar cu indulgenta albastru...

11. DN1 Lancrăm-Aiud - verde. Teius-Aiud NU este in niciun caz albastru... nu stiu cum este Aiud-Turda pentru ca am intrat pe A10... dar DN1 Lancram-Aiud este clar verde, in niciun caz albastru, chiar daca sunt portiuni albastre. Sunt si portiuni proaste.

12. DN1 Turda-Vâlcele - albastru. Sunt unele petice, dar merita albastru per total, s-au reasfaltat multe zone. Albastru lejer.

13. DN1N Centura Valcele-Apahida (giratoriu DN1C) - albastru. Intr-adevar inca albastru, in ciuda unor defecte. Se tine bine centura de diamant. :)

14. DN1C Apahida-Dej - albastru. Albastru lejer, foarte putine defecte, intr-adevar. Pacat ca e ca DN2... desi parca acostamentul e mai ingust ca pe DN2. In fine, drumul in sine e albastru.

15. DN17 Dej-Beclean - albastru. Are totusi unele petice, incepe sa sufere, dar este in continuare albastru.

16. DN17D Beclean-Năsăud - albastru. Clar albastru, foarte bun, foarte solid.

17. DN17C Salva-Telciu (intrare in) - albastru! Din Salva si pana la intrare in Telciu este proaspat asfaltat! NU are inca marcaje, dar poate fi lejer trecut albastru.

18. DN17C Telciu-Moisei - galben. De aici si pana la Moisei intr-adevar, este galben cu felicitari. Peticit, denivelari, cam naspa. Dar practicabil, nu iti rupi masina, mai ales daca o lasi cu viteza mai moale si te uiti la peisaj.

19. DN19 Sighetu Marmației-Săpânța - albastru. Cu porțiuni refăcute și planeitate medie... dar albastru, nu verde, poate fi trecut albastru. Nu stiu cum e dupa Sapanta spre Negresti Oas.

Raport DN18! Am si filmare de la Viseu si pana la Iacobeni - saptamana care vine.

20. DN18 Moisei-Vișeu - albastru. Asfaltat recent, asfalt nou, fara stratul de uzura!!! si fara marcaje! Dar albastru, este OK trecut pe harta.

21. DN18 Vișeu-Sighetu Marmației - albastru. Sunt unele zone refacute si marcaje afectate... dar albastru, este OK trecut pe harta.

22. DN18 Sighetu Marmației-Baia Mare - albastru. Se mai lucreaza, dar eu zic ca poate fi deja trecut albastru... In detaliu, situatia e cam asa: Sighet-Feresti albastru cu zone reasfaltate si lipsa marcaje/marcaje incomplete. Ferești până în zona serpentine albastru. Zona serpentinelor albastru, se aplică marcaje, lipsa parapete de protecție (asfaltul este finalizat!) si tot asa până la 2 km de Baia Sprie și apoi până în Baia Sprie albastru. Deci per total, desi sunt inca lucrari si unele probleme, eu zic ca poate fi trecut clar albastru (nu intermitent cu galben). Drumul e superb. Atentie ca sunt FOARTE MULTE serpentine, te poate lua ameteala/raul de miscare (nu glumesc).

23. DN18 Moisei-Pasul/Mănăstirea Prislop. In construcție, zone cu strat de uzură și cu binder! Teoretic pentru ca nu avem peste tot uzura si se tot lucreaza, trebuie in continuare trecut cu o culoare intermitenta. Dar drumul e super OK acum... mergi fara probleme.

24. DN18 Pasul/Manastirea Prislop pana la Cârlibaba. La fel ca la 23, adica in constructie, dar avem macar binder peste tot. Deci usor de mers, foarte misto drumul. Superb.

25. DN18 Cârlibaba-Iacobeni - roz cu felicitari. Este VARZA, mai rau ca dupa bombardament. E bine ca sunt doar 20 de km asa, dar te rup. Am filmat, o sa vedeti... Sunt si unele portiuni "mai bune", dar drumul este teribil... teribil de roz. Prost. Jale. Vai si amar.

26. DJ184 Baia Sprie-Cavnic - albastru. Excelent pentru un DJ.

27. DJ109F Cavnic-Ocna Șugatag - albastru. La fel, excelent.

28. DJ185 Ocna Șugatag-Bârsana - verde spre albastru, aproape albastru. Este safe sa trecem verde pe harta, acum este albastru pe harta, deci s-a mai deteriorat. insa in continuare verde solid.

29. DJ186 Bârsana-Bogdan Vodă - galben clar. NU merita rosu (asa cum e acum harta). Au mai peticit, este OK pentru galben, chiar nu merita rosu. Zona merita vizitata, drumurile sunt decente!

30. DJ188 Bogdan Vodă-Vișeu de Jos (intersectie DN18) - verde. Cu portiuni refăcute, dar verde, clar verde (este galben pe harta noastra). Drumul este teribil de pitoresc, merita o vizita!




31. DN17 Iacobeni-Câmpulung Moldovenesc - verde. In zona serpentinelor se reasfalta in sensul de urcare (adica sensul celalalt), fara frezare. Teoretic ar trebui sa re-devina albastru, dar momentan este verde pentru ca are zone puternic afectate. Daca se reasfalteaza toate, poate fi lasat albastru. Nu stiu ce sa zic.

31. DN17 Câmpulung-Vama-Gura Humorului-Păltinoasa - albastru. Clar albastru, nimic de zis. Poate doar ca are rosturi la unele poduri facute praf. Dar na, Romania...

32. DJ176 Vama-Vatra Moldoviței - verde. Cu unele petice si portiuni reasfaltate, dar verde solid (ca pe harta).

33. DN17A Vatra Moldoviței-Sucevița - galben. Corect pe harta, galben. Are portiuni reasfaltate si unele zone mai rele si unele zone rele rele, adica rosii. Per total, galben.

34. DN17A Sucevița-Marginea - albastru. Este reasfaltat, merita albastru (pe harta e verde).

35. DN2E Marginea-Solca-Păltinoasa - galben. Clar galben, evident. Nici vorba de verde, nu merita. Galben, practicabil, dar nu verde.

36. DN2K Solca-Arbore - verde. Aici este corect pe harta, drum verde.

37. DJ177 Gura Humorului-Mănăstirea Humor - verde. Nimic special de comentat, verde.

38. DJ177D Gura Humorului-Voronet - verde. Nimic special de comentat, verde.




39. Transrarau - DJ175B Pojorâta-Rarău (cabana) - verde. Fara marcaj lateral si cu marcaje sterse/lipsa si cu unele fisuri si microalunecari. Cu mici petice, cu aluviuni aduse pe carosabil si ingust. Dar, per total, clar verde, foarte foarte foarte misto drum de vacanta.

40. Transrarau - DJ175A Rarău-Chiril - verde. Cu porțiuni foarte, foarte, foarte înguste și cu zone unde alunecă, multe zone fără parapete (drept in râpă). Dar, per total, verde. Circulati incet, cu mare grija. Este drum de vacanta, nu de tranzit. Zona este exceptionala. Merita trecut pe harta Transraraul, zic eu.

41. DN17B Chriril-pana la intrare in Rusca - roșu. Super denivelat, foarte peticit si cu multe fisuri! Drum rau, peisajul in schimb este de exceptie, fix pe malul Bistritei...

42. DN17B Rusca-Vatra Dornei - verde. Cu unele petice dar verde, drum bun, decent, mai ales avand in vedere portiunea anterioara.

43. DN17 Vatra Dornei-Mureșenii Bârgăului - albastru. Are unele defecte: marcaje sterse, portiuni reasfaltate, cateva gropi, unele denivelari, dar inca merita albastru.

44. DN17 Vatra Dornei-Iacobeni - albastru. Are unele gropi si denivelari, dar e inca albastru.

45. DJ173D Mureșenii Bârgăului-Colibița - albastru. Definitia unui drum albastru. Are inclusiv stalpisori reflectorizanti si catadioptri.




46. DN2E Păltinoasa-Sasca Nouă - albastru. Nimic de zis, albastru.

47. DN2E Sasca Nouă-Spătărești - verde. Aici NU mai este albastru, este verde, are fisuri, este peticit si are marcaje sterse!

48. DN2 Spătărești-Fântana Mare, adica intersectie cu DN15C - verde. Aceasta mini-portiune este clar verde.

49. DN15C Fântâna Mare-Târgu-Neamț - verde. NU este galben, merita verde. Are portiuni reasfaltate complet si alte portiuni cu fisuri, denivelari si marcaje sterse. Per total, verde clar.

50. DN15C Târgu-Neamț-Săcălușești, adica pana la intersectie cu DN15F - verde. Portiunea prin Humulești este verde, nicidecum albastra...

51. DN15F Săcălușești-Agapia - verde. Doar marcaj central, ingust, standard DJ, fisuri si denivelari, cateva gropi.

52. DN15C Săcălușești-Dobreni - albastru. Intr-adevar aici DN15C este albastru, nu verde ca in zona Humulesti. Are unele gropi, denivelari si fisuri, dar poate fi trecut albastru in continuare. Totusi, se degradeaza... trebuie actualizata situatia in 6-12 luni.

53. DJ156A Dobreni-Girov-Roznov - verde cu felicitari. NU este albastru pe Girov-Roznov, dar este clar verde! Excelenta varianta de ocolire Piatra-Neamț! Recomand cu maxima incredere. Drum bun, dar destul de aglomerat, lumea stie de el ca sa ocoleasca Piatra.

54. DN15 Roznov-Hemeiuș - verde. E bine trecut verde pe harta. Are portiuni proaste, galbene dar si alte portiuni albastre, multe fisuri, destul de multe gropi, denivelari, marcaje lipsa/sterse. Per total, verde!

55. DJ119B Hemeiuș-Mărgineni/Bacău nord-vest - galben spre verde. Foarte peticit dar peticit bine. Se circula in coloana, varianta foarte buna de ocolire partiala a Bacaului. Este trecut bine pe harta, verde. Drum extrem de aglomerat.




56. DN2 Bacău-Adjud - albastru. Corect, albastru. Are unele defecte/gropi/petice, dar poate fi trecut (inca) albastru.

57. DN2 Adjud-Tișița - albastru. La fel ca mai sus (Bacau-Adjud). Fix aceeasi calitate.

58. DN2 Tișița-Focșani, inclusiv Centura Focșani - verde. Nici vorba de albastru! Este verde clar! Are multe denivelari, făgașe si petice! Albastru e un vis aici.

59. DN2 dupa centura Focșani-iesire Dumbrăveni - albastru. Aici drumul redevine albastru (probabil au mai reparat). Dar nu pentru mult timp.

60. DN2 iesire Dumbrăveni-Râmnicu Sărat - verde. Drumul pe bucata asta este verde, nici vorba de albastru. Corect pe harta, verde.

61. DN2 Râmnicu Sărat-Buzău - albastru. Are si bube, dar da, e inca albastru, corect pe harta. "Centura Buzau" este verde, corect.

62. DN2 Buzău-Urziceni - verde. Nici vorba de albastru!!! Vremurile albastre sunt de mult apuse. Drumul are MULTE zone cu făgașe MARI, multe denivelari, unele petice si fisuri. Verde evident, doar visele sunt albastre...

63. DN2 Urziceni-Afumați - verde. Corect. Are multe făgașuri, denivelari, petice. Verde.

64. DN2 Afumați-București - albastru. Corect. Aici e albastru, se tine inca bine dupa reasfaltare.

Cam atat.

gsimon

#1901
Imi permit si eu sa revin cu observatii legate de cateva drumuri din acest weekend in Maramures:
Sugestia lui Ionut: DJ188 Bogdan Vodă-Vișeu de Jos (intersectie DN18) - verde; parerea ar fi sa se mentina la un galben, in afara faptului ca drumul este pitoresc, marcajele sunt in unele locuri sterse, inclusiv cel median (mai ales spre varful de panta) exista locuri in care pietrisul/nisipul angrenat de ape a ajuns pe carosabil, iar pe alocuri e ceva mai ingust necesitand atentie sporita, mai ales la curbele stranse.

In schimb DC15 Stramtura-Petrova e preferatul meu, in detrimentul DJ188. Peisaj mult mai frumos, trafic mai redus, drum mult mai bun, in toate privintele. Il consider a fi trecut pe harta, fie si cu linie subtire, fiind de un verde solid, daca nu chiar albastru.
In "apararea" mea pun si o poza:
https://i.imgur.com/n1bokR8.jpg

Sugestia lui Ionut: DJ186 Bârsana-Bogdan Vodă - galben clar. NU merita rosu (asa cum e acum harta). Au mai peticit, este OK pentru galben, chiar nu merita rosu.
Din nou, sugestia mea ar fi de rosu. Lipsa marcaje laterale cu desavarsire, marcajul de separare a benzilor destul de sters, partea dreapta a benzilor de rulare, valurita bine, fie ea si peticita. De multe ori mai bine mergi pe mijlocul drumului, incalecand axul drumului, atunci cand conditiile de trafic permit asta.   

Dan74

Dupa 6 zile petrecute pe drumurile tarii am urmatoarele informatii:
1.DJ 792A - Tinca - Beliu: albastru in Bihor, verde in Arad (cu mentiunea ca la intrarea in Arad este o portiune de galben, cu gropi carpite recent dar cu denivelari)
2. DJ 708 si DJ 707C - Gurahont - Julita, eu le consider de galben, fata de acum 3 luni se vede o inrautatire a starii carosabilului, au aparut gropi, si mici si mai maricele
3. DN7 intre Julita si Deva, portiunea galbena e undeva intre galben si verde, gropile nu sunt mari si pot fi ocolite usor
4. DN68 Hateg - Caransebes, confirm harta, albastru spre capete si verde restul
5. DN58 Caransebes - Resita, confirm harta, e verde
6. DJ 582 Trans Semenic, distrusa o banda spre Slatina Timis pe mai multe portiuni, in rest ok,  DJ 582E spre statiunea Semenic horror - detalii pe drumuri de vacanta
7. DN6 am de facut o observatie: intre Orsova si Dr. Turnu Severin pe viaducte sunt sleauri si gropi (unele destul de mari), deci atentie sporita
8. DN57 Orsova - Oravita, confirm harta cu o observatie: dupa Moldova Noua spre Oravita pe portiunea cu verde sunt cateva sectoare atat de valurite ca ma simteam ca in vaporas pe Dunare; acele sectoare trebuie traversate cu viteza redusa;
9. DN 57B Oravita - DN6, verde ca pa harta, desi intre Oravita si intersectia cu DN58 sunt cateva gropi, dar mici si nu necesita atentie deosebita
10. DJ 670 Malovat - Baia de Arama, cu unele probleme, dar merita parcurs- detalii pe drumuri de vacanta
11. DN67-DN67A Targu Jiu - Strehaia, verde
12. DN 67D Baia de Arama - Targu Jiu, verde cu galben, ca pe harta
13 DJ592 Lugoj - Timisoara, cateva denivelari pe marginea drumului, dar merita albastru
14 DN69-DN79 Timisoara - Oradea, verde cu albastru

vancouver

#1903
Quote from: pasadia on August 13, 2018, 09:31:46 AM
Pe DN2F eu n-as extinde albastru dincolo de limita intersectia cu DJ243. Lucrarile facute anul trecut se termina inainte de podul daramat de la Vladia (imediat dupa e si limita de judet). Apoi, drumul e ok pana la intersectia cu DJ243 (alta calitate a asfaltului, dar inca ok). Dupa intersectie si mai ales pe serpentinele de pe dealul de la Dragomiresti insa e practic rosu - petice vechi, ingustat de macinarea acostamentului si chiar a merginilor benzilor de circulatie, marcaje lipsa (parca recent, nu poate fi vorba ca ar fi marcat de curand).
Este conform acestei postari din 31.01.2018:
Quote from: AlexAllex on January 31, 2018, 08:30:30 PM
De pe traseul meu de azi:

DN2F Bacau - Vaslui :
-Albastru Bacau - Dragomiresti (reasfaltat complet pana aici, marcaje vizibile inclusiv laterale, semnalizare corecta si innoita/reparata).
-Galben Dragomiresti - Vaslui (valurit, ceva gropi dar nu foarte periculoase, marcajele cand se vad, cand nu, din ce am auzit urmeaza reabilitarea si acolo)

---------------------------------------

Quote from: pasadia on August 13, 2018, 09:31:46 AM
Tot in Moldova, nu pot zice ca sunt de acord cu 2 culori pe DJ156A, Roznov - Ardeoani. Calitatea asfaltului e similara pente tot (adica decenta, fara petice), ce mai poate varia, dar nesemnificativ, e calitatea marcajelor. Insa acum 3-4 saptamani, din cate imi aduc aminte, situatia era constant aceeasi pe intreaga lungime, atat in NT cat si in BC.

Roznov - Ardeoani: N-am avut nici o informatie de acolo. E pus conform google maps, era mai rau in Bacau prin 2012: https://www.google.ro/maps/@46.5498491,26.6224541,3a,60y,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sh7zKdSGn6Na7m504o4jJ-g!2e0!7i13312!8i6656?hl=ro

Deci acum verde peste tot. Sau chiar albastru peste tot, dat fiind ca este DJ?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Allex

^ Anul trecut s-a asfaltat in doua transe: prima intre (Primul sat dupa Bacau) Traian - limita de judet BC/VS (cu exceptia podului rupt unde este facuta devierea) si apoi a doua de la limita de judet pana unde am pus link-ul la harta. Ambele sunt reasfaltari facute anul trecut, prima pare mai calitativa fata de a doua. Dupa Dragomiresti e posibil sa se fi inrosit intre timp asa cum sustine pasadia, eu nu am mai fost la Vaslui de vreo 3 luni. Prin presa locala se scria anul trecut ca anul acesta vor finaliza cu reasfaltarea pana la Vaslui.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova