Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Raducu Popa

Portiunea dintre Brosteni si Chiril (intersectia cu Transrarau) este de albastru...





rizzuh

#1621
Quote from: pasadia on October 11, 2017, 09:59:26 PM
As vrea sa imi explice cineva de ce e rosu sectorul de pe DN 6 dintre Rosiorii de Vede si Caracal. Accept ca e mai ingusta banda spre Bucuresti, accept ca e marcaj galben, provizoriu, si nu alb, accept ca (probabil) lipsesc vreo 2 straturi si accept faptul ca (probabil) dupa sezonul rece o fi prezentand probleme. Dar la ce am vazut eu ieri pe teren i-as da verde direct (nu e de albastru doar pentru ca stratul existent e usor valurit).

Simplu. Cand am fost eu anul trecut pe acolo era abandonat santierul in cel mai prost mod posibil. Intre sensuri era un prag de 5-10cm (un sens avea un strat de asfalt in plus), praguri mari cand se schimbau sensurile cu asfalt, etc. Evident nicio semnalizare, nimic intre sensuri, clar zero marcaje, doar niste balize ratacite pe margine parca. Am fost ziua pe ploaie. Daca vrei cauta in postarile mele mai vechi, am pus filmari cu camera de bord.

Intre timp au reluat lucrarile, trebuia sa treaca la galben, vancouver a pus in log dar a uitat sa modifice pe harta, o sa actualizeze la urmatorul update:

Quote from: vancouver on September 28, 2017, 12:37:41 AM
Quote from: rizzuh on September 27, 2017, 01:08:42 PM
Vezi ca in log, la DN6 ai spus ca acum trece de la rosu la galben, dar pe harta a ramas tot rosu ;)

ups. Am modificat acum si in harta la mine, apare galben la urmatorul update. Multumesc pentru remarcarea greselii.

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

adi

#1623
chiar ieri am trecut pe portiunea asta de DN6, chiar au adus la nivel peste tot straturile de asfalt intre sensuri (limita Judet Olt - Teleorman si Daneasa ) si se circule f bine!!

ps:curand se terminal si centura Caracal, giratoriile sunt gata si se lucra la semnalizarea rutiera

alexcrist

#1624
Quote from: Granata06 on October 09, 2017, 10:20:01 AM
DN15B intre Targu Neamt - Poiana Largului - galben (cu exceptia unei portiuni de albastru care ii reprezentata si pe harta forumului) 
Drum nemarcat corespunzator - doar linia mediana se vede sters, cele de margine nu exista, multe zone unde fundatia drumului este praf, strat de uzura degradat, denivelari, plombari fara sa se retraseze marcajul binenteles).
Cam așa arăta DN15B ieri:


Marcajele laterale lipsesc, încă marcajul central mi se pare suficient de vizibil în medie (deși sunt zone unde e mai șters, zonele alea nu se întind pe distanțe mari). Fundația nu știu cu ce te-a nemulțumit, nu mi s-a părut să fie denivelări exagerate pe nicăieri, dar poate am uitat eu. :) Stratul de uzură mi s-a părut chiar ok, peticele sunt relativ rare și destul de nivelate și gropile tind spre 0. Probleme mai sunt la unele poduri, unde s-au deteriorat rosturile, dar nici acolo nu e grav (e unul și pe filmare).

Sunt drumuri mult mai rele care sunt galbene, eu l-aș lăsa verde. Dar cum vreți. :)

Despre DJ 282B, Flămânzi-limita județelor Iași/Botoșani: văd că a fost făcut galben pe hartă, deși eu recomandasem roșu. Sincer să fiu, acum aș insista pe roșu, poate chiar roz direct.
Din păcate, materialul cu care a fost plombat a fost de foarte proastă calitate. Deja în unele gropi s-a măcinat complet de zici că n-au fost plombate nicioată. Și e cu atât mai grav acum cu cât ai impresia că e cât de cât bun, și te trezești cu craterele în față. Cumulând cu lipsa totală a marcajelor și lateralele pe alocuri sparte, devine un drum periculos pentru cine nu îl cunoaște. Așadar, roșu, sau chiar roz (mai ales că bine iarna, deci și peticele care au rezistat până acum vor avea de suferit).
O mostră de aseară (atenție, volum ridicat! :) ):


DN 17B, porțiunea galbenă înainte de Vatra Dornei: parcă a fost verde înainte. După ce mi-am rupt mașina în gropi pe-acolo în mai multe ocazii, și am propus să fie făcut galben, ieri am văzut că este reparat, cu petice pe suprafață mare și foarte nivelate. Nu am mai avut probleme de niciun fel. Aș propune verde.
Confirm și Broșteni-Chiril (intersecția cu Transrarău), e de albastru, cu excepția unei zone de vreo 100m, n-am reținut unde, unde doar o bandă era asfaltată, deși se circula pe ambele, și nu erau la nivel una cu alta. N-am înțeles care a fost șmecheria acolo. Dar chiar și acolo, marcajul central este proaspăt. :)
Între Chiril și porțiunea galbenă spre Vatra Dornei rămâne roșu. Erau porțiuni răzuite ultima oară, acum sunt plombate, dar e tot foarte de prost.

Granata06

I-am dat galben la general. Sunt de acord ca un drum are portiuni mai bune si mai rele, insa eu m-am referit la general. Tu ai pus o filmare de 1 minut prin localitati, insa trebuie sa il privim pe toata lungimea lui si in afara localitatiilor. Galben/Verde destul de relativ, depinde fiecare cum priveste lucrurile. Totusi este un DN si nu un drum judetean.

dragonw17

DN 25 de la Comuna Draganesti pana la Liesti se poate schimba in albastru.A fost asfaltat si marcat corespunzator.A mai ramas portiunea de la iesire din Tecuci spre Draganesti de galben.

chr

DJ 592 intre Buzias si Lugoj, nu mai este de albastru, verde cu indulgenta.
Mai propun prelungirea DJ 572 spre nord cu 4 km, pana la autostrada, din localitatea Topolovatu Mare pana la nod. Tot galben ca si bucata de la Buzias.

vancouver

^^ da, mi-a scapat nodul Topolovatul Mare. O sa prelungesc DJ pana acolo.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Cristi N

DJ710A I.L. Caragiale - Moreni a fost reasfaltat de curand, acum se lucreaza la santurile laterale si probabil la final va urma si marcajul.
Nu stiu daca merita chiar albastru fiind cam ingust dar de verde e sigur.

dcr965

DN55A, intre Bechet si Cârna, este gata reabilitarea, cu marcaje cu tot. Se poate trece albastru, este incomparabil cu ceea ce a fost. Am trecut saptamana trecuta pe acolo, se lucra in Cârna, cred ca merg mai departe inspre Calafat.

rizzuh

^ Pe bucata care este acum verde nu au facut decat sa toarte un strat de asfalt peste cel vechi. Daca asa au facut peste tot nu are cum sa fie de albastru, la primavara o sa fie plin de gropi si cu aceleasi denivelari. Trebuie refacuta si fundatia ca sa fie o lucrare rezistenta in timp.

Riter Gabriel

Starea drumului si cat timp dureaza parcurgerea traseului Ploiesti-Titu-Videle ?

JamesBlondu

Un sfat pentru traseul Cluj-Vaslui, mergând pe timp de noapte? Va mulțumesc !

salman rushdie

Quote from: Riter Gabriel on October 29, 2017, 02:01:23 PM
Starea drumului si cat timp dureaza parcurgerea traseului Ploiesti-Titu-Videle ?
Ploiesti-Tirgoviste-Gaesti pe DN72 e albastru! Apoi Gaesti-Petresti DN 61 intre verde-galben, intri pe A1, iesi la Corbii Mari, intri pe DJ 701 care e ok, albastru, iesi la Poeni pe DJ 503, care e relativ verde pana la Videle! Vad ca ai zis ceva de Titu! Atunci iesi pe DN 71 la Tirgoviste, iesi dupa Cuza-Voda pe DJ 701, apoi continui traseul pana la Poeni! portiunea Corbii Mari-Titu e ok, am mers asta vara! Varianta 1 se parcurge in aprox. 90-100 minute, mers intins!