Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

vancouver

@cristi5: din postarea lui mariuskl, urmatoarele DJ nu le-am preluat in harta si nici in log:

Quote from: mariuskl on December 14, 2016, 08:48:30 AM
DJ 609B
DJ 706
DJ 107A
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

rizzuh

#1201
@vancouver: Nu stiu cat de circulat este DJ652, mai ales acum cu centura de sud. A fost (sau este in continuare?) restrictie de 7.5t pe osie pe acel drum: https://goo.gl/445PDd

Daca scoti DJ652 atunci ar trebui scos si DJ641. Personal am vazut mult trafic greu pe DN65 si centura de nord, foarte putin sa vireze prin Pielesti catre DJ641. Din Gazeta de Sud am citit ca este foarte circulata centura de sud, ma gandesc ca DJ652 nu mai este atat se important; mai este si DJ652A de partea cealata a centurii de sud, care cred ca acum este in aceeasi situatie: circulat doar de vehiculele cu destinatia in localitatile prin care trec drumurile sau unde chiar conteaza cativa km in plus. Google Maps prefera centura de sud: https://goo.gl/Tq3Am2

EDIT: Am fost astazi pe DJ652, asfaltul este bunicel, dar peticit pe portiuni cu denivelari, drumul este ingust si are restrictie de greutate (7.5t pe osie), sunt multe curbe stranse si cateva pante foarte abrupte; s-ar incadra la galben, chiar daca este DJ. Nu recomand sa fie folosit in loc de centura de sud, mai ales ca nu este cu mult mai scurt ca varianta catre DN6. Deci ar trebui scos de pe harta.

La fel si DJ641. Nu le vad rostul pe harta, sunt paralele centurii ocolitoare, si nici nu sunt intr-o conditie buna, deci nu se incadreaza la standardul celorlalte drumuri judetene de pe harta, care ar trebui sa fie incluse doar in situatii exceptionale, cum este DJ561 de exemplu (singurul drum catre Segarcea, in stare foarte buna, este folosit ca alternativa la DN55).

vancouver

#1202
Multumesc pentru info, rizzuh. Am lasat DJ652 numai intre DN6 si DN55.

@ catre un editor google maps: centura Craiova sud este pusa cu linie alba, ca un DJ. Totusi cred ca merita linia galbena, mai groasa, pentru DN. De ex. pe relatia DN6-DN6 (de ex. de la Filiasi spre Alexandria sau invers) timpul de mers fara trafic se reduce cu 2 minute folosind noua varianta, fata de mersul prin oras, cum era cel mai bine pana acum. Iar cu trafic economia de timp poate fi de 10-15 minute la anumite ore. Nu mai vorbim de traficul greu, care oricum nu avea voie prin oras si pentru care conteaza mult si liniaritatea drumului.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

rizzuh

Intre DN6 si DN55 nu am fost pe DJ652, nu stiu starea carosabilului. Cred totusi ca ar trebui pus verde, avand in vedere ca partea dintre DN65 si DN6 nu mai este de albastru, m-as mira ca acea bucata sa nu se fi degradat si ea :)

Centura de sud face parte din DN65F, chiar daca nu este in linie cu centura de nord; scrie pe indicatoarele kilometrice.

vancouver

#1204
@cristi5, daca-mi permiti, o idee de imbunatatire a aspectului pe harta ta:



Dupa cum se vede anul acopera zone importante din fiecare drum si astfel drumul aproape nu mai este vizibil. Exemplu: A2. Dupa parerea mea anul ultimei raportari trebuie trecut intr-un layer separat, care se poate activa (asa cum poti activa sau dezactiva etichetele in google maps), dar la pornire pentru consultare publica sa nu apara si anul. Doar daca se activeaza de utilizator. In schimb mult mai util ar fi sa apara mare, asa cum am desenat mai sus, numele drumului. Cel putin la zoom mic, adica asa cum am facut poza de mai sus. La acest nivel de zoom utilizatorii se uita ca sa capete o imagine de ansamblu si numele autostrazilor ajuta f. mult. Noi sigur ca le stim din cap, dar 90% din vizitatori au doar o idee vaga.

As incepe macar cu autostrazile, sa dispara anii si sa apara numele autostrazii.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Quote from: mihaibv88 on December 13, 2016, 08:40:17 AM
Ranca - Obarsia Lotrului nu exista  pe harta desi este drum bun si practicabil. Obarsia Lotrului - Sugag - Sebes iarasi nu apare si e foarte bun, refacut (in trecut erau multe portiuni neasfaltate insa acum nu mai e cazul).

Repet pentru a n-a oara: drumurile inchise iarna nu apar pe harta. Punct. (pe de alta parte, daca te uiti la zoom 100% cu mare atentie o sa vezi ca drumul exista, cu o linie f.f. subtire, de culoare corespunzatoare ...  :p)
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

#1206
Quote from: cristi5 on November 23, 2016, 02:09:59 PM

Pt cele 7 diferente ramase, avem urmatoarele surse

Puse de mine din mesaje de pe forum:
DN19B Marghita-Crestur @marinul, galben OSM, rosu RRQM
DN29    Saveni-Avrameni  @tividan, galben OSM, rosu RRQM

@dr4kul4 direct pe OSM:
DN73C intre DN7C-DN7 galben, cu mov pe alocuri pe OSM (rosu pe RRQM)
DN72A Campulung-Voinesti, verde pe OSM, galben pe RRQM
DN67D TarguJiu-Tismana verde pe OSM, galben pe RRQM

Utilizatorul OSM "dcr965", folosind editorul de pe forum, a pus acum 8 luni cateva zeci de drumuri care coincid cu RRQM (eu n-am gasit diferente), exceptand acestea doua:
DN55    Craiova-Teasc albastru pe OSM (galben pe RRQM)
DN6B limita DJ/GJ-DN67B verde cu pete de rosu si galben (rosu pe RRQM)

DN19B Marghita-Crestur : pe RRQM este partial rosu, partial galben, cu galben predominant. Exact cum descrie marinul drumul. Culorile sunt simbolice, nu inseamna ca spre Marghita e mai rau sau invers. Ramane cum este.
DN29 Saveni-Avrameni : am modificat cf. tividan

DN73C intre DN7C-DN7 - eu nu pot figura pe RRQM amanunte (distante scurte) si atunci pun o medie: rosu ca medie intre galben si violet
DN72A Campulung-Voinesti - a mai fost verde pe RRQM, dar mi s-a cerut sa fie galben; de altfel uneori dr4qul4 este cam optimist la culori, vezi si urmatorul drum
DN67D TarguJiu-Tismana: l-am parcurs personal in vara 2016. Sunt chiar revoltat cum poate cineva cataloga aceasta porcarie ca fiind un drum bun. Daaaa, se poate circula si cu 140 km/h pe ici pe colo, pe unde este drept. Dar este acel asfalt vechi de 30-40 de ani, peticit, de-ti zdruncina masina din toate incheieturile. Iar marcaje: HAHAHA. Marcaje invizibile poate. E groaznic noaptea cu masini din contrasens si fara masina in fata, pentru ghidare. Nu vreau sa stiu cum e daca mai si ploua. Pe acelasi drum DN67D avem urmatoarea portiune, de la Tismana la Baia de Arama si mai departe, reabilitata acum cativa ani. Aici da, asfaltul este neted, e o placere rularea pe el. Drumul este extrem extrem de virajat si prin multe localitati, dar asta e altceva. Chiar si aici marcajele sunt cam palide, deci discutam daca verde sau galben. Dar de la Tismana la Tg. Jiu, nuuu, exclus.

DN55 este in reabilitare. Unii nu au rabdare si pun de cand a inceput reabilitarea albastru. Asa ceva pe RRQM nu este acceptabil. Doar cand reabilitarea va fi gata.
DN6B este un drum judetean cu nume de national. Daca a avut loc vreo reabilitare pe zona rosie, putem discuta de o modificare a culorii. N-am auzit de asa ceva.


PS. Iata si confirmarea legat de DN72A:
Quote from: nirolf on November 24, 2016, 05:07:24 PM
DN72A între Câmpulung și Voinești nu e în niciun caz de verde. Au fost refăcute recent unele porțiuni unde drumul era vălurit rău, dar tot mai sunt zone cu denivelări (probleme la fundație, ori ei au reparat superficial), marcajul este șters sau lipsă complet și drumul este oricum destul de îngust pe porțiunea aia. Cine cunoaște drumul poate merge cu ~60 constant (e numai în localitate 90%), cine nu, riscă să aibă surprize neplăcute, mai ales că circulă și camioane de la fabrica de ciment din Câmpulung.

Cum spuneam, dr4qul4 este prea putin critic.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Quote from: tividan on December 05, 2016, 09:46:52 AM
S-au aplicat marcajele si montat stapisori reflectorizanti pe Acas-SatuMare

Sa inteleg ca pot sa pun albastru intregul drum DN19A, de la intersectia cu DN1F pana la Satu Mare?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Sorinus

DN67D TarguJiu-Baia de Arama il fac relativ des si intradevar este drumul clasic de galben. Merge, nu-ti rupi masina, dar trebuie sa ai grija ca-i denivelat, prost semnalizat si cu animalute pe el.

dr4qul4

#1209
Asta e. Ar fi fost culmea sa avem toti aceeasi parere.
Referitor la modificarile din OSM, ultima data cand am modificat a fost acum (cred) aproape 1 an. Pt DN72A, imediat dupa ce fusese peticit. Am renuntat dupa ce un alt user OSM m-a acuzat ca sunt prea critic cu unele drumuri :)

Pt DN67D Tg Jiu-Tismana, daca mai tin bine minte am zis ca e verde cand nu exista inca Mov-ul. Era aiurea ca acel drum sa fie doar putin mai bun ca unul neasfaltat. Il puteti lasa la galben, desi eu pe acolo merg cu mult peste 100. Si l-am parcurs si pe ploaie si nu am remarcat denivelari majore.

Iar legat de fauna. ... pai DN71, Baldana-Targoviste, care e verde (si sunt de acord), in prima jumatate merge doar prin sate (bicilete la greu), este virajat si denivelat pe margine (a aparut acel sant), marcajele sunt sterse, iar dupa podul peste CF de la Ghergani avem catari lasati liberi si carute cu lemne/coceni furate/furati nesemnalizate si cu pasageri inchisi la culoare. Dupa DJ701 e relativ drept si mai ok. Dar e drum la campie. DN67D e la deal.

Acum nici 1 luna am mers pe DN7 Titu-Baldana. Cred ca se poate pune rosu. Daca vreti sa scapati de pietre la rinichi, vi-l recomand. Dar veti ramane si fara amortizoare ca mai are si gropi.

DN73C - un coleg mi-a spus ca a mers de Craciun pe acolo si ca drumul a fost reparat. Nu prea il cred. poate ceva peticiri care nu vor rezista iernii. Drumul acela are nevoie de investitii serioase ca sa scape de rosu.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cristi5

#1210
Quote from: vancouver on December 27, 2016, 01:13:31 AM
@cristi5, daca-mi permiti, o idee de imbunatatire a aspectului pe harta ta:

Am in pregatire o randare noua, mai simpla, in care se foloeste orice alta harta pe fundal. Cum e de ex openrailwaymap (care acum pare ca nu merge). Cu ocazia asta o sa scot anii (majoritatea sunt incorecti pt ca verificarea dn-urilor am facut-o in 2016 dar pe portiunile unde era la fel ca pe RRQM nu am schimbat nimic si a ramas anul vechi) si o sa adaug indicativele drumurilor.

Sper sa iasa prima versiune saptamana asta, ca e vacanta :)

Quote from: dr4qul4 on January 02, 2017, 12:35:28 PM
Asta e. Ar fi fost culmea sa avem toti aceeasi parere.
Tocmai pentru ca nu putem avea toti aceeasi parere am sugerat ca vancouver sa tina un log si eu voi copia pe OSM ce pune el pe RRQM. Din ce se anunta pe topic si nu pune pe RRQM, imi spune si pun pe OSM. De asemenea o sa urmaresc ce apare "extern" pe OSM si le pun in discutie aici. Deci vancouver e moderatorul hartii si eu sunt responsabil cu OSM. Cine vrea sa ajute pe OSM e binevenit.

vancouver

Incerc azi sa finalizez update-ul si sa pun noua harta. Am fost ocupat in oct-dec si n-am avut timp (munca + clash of clans, deh ...  :D) si acum e cam greu de recuperat. Evident pun si log-ul.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ovideatza

Dn2E intre Spataresti si DN17 este de galben momentan. Au aparut cratere la propriu, gropi adanci pe marginea sensului GuraHumorului-> Spataresti.

DN2H este asfaltat integral de la intersectia cu Dn2 si pana la prima curba la dreapta, respectiv intreaga linie dreapta care se observa pe GMaps.
Din pacate Dn2 Suceava-intersectia DN2H nu a fost inca marcat pe laterale, probabil vremea nu a mai permis, fiind vizibile premarcajele pe laterale. E marcat doar central. Dar calitatea e ok, se poate pune albastru.

vancouver

Ce stiti despre DN2K? Nu era pana acum pe RRQM. Intre DN2H si DN2E, prin Arbore.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

#1214
Harta noua si log (click pe fiecare pentru zum-in):



Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.