Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

tividan

Problema mea cu harta e ca lipsesc multe drumuri si unele sunt trecute gresit.
De exemplu: Slobozia - Buzau 2C e trecut ca rosu, iar asta vara cand am fost prin zona m-am riscat sa-l fac. Primi 10 km intradevar sunt cu gropi, apoi mici denivelari incat rar am scazut sub 120km/h. Avand experienta Prislopului sau Ionesti-Beius unde viteza medie e <30 km/h acesta e lux

PS: ma ajutati va rog cu un alt site unde gasit o harta mai putin birocratizata.

cristi5

#1126
^ pe OSM vezi calitatea drumurilor in multe app-uri cum ar fi OSMAnd sau vezi o randare in semnatura mea. Poti sa schimbi tu calitatea (la OSM sau in acest editor), sau adaugi in tabelul din semnatura mea si o schimb eu.

Problema e ca chiar daca pe OSM sunt date despre multe drumuri (inclusiv comunale, forestiere, si judetene care nu apar pe harta de aici= RRQM), multe din date sunt mai vechi decat RRQM. Asa ca am inceput o operatiune de copiere RRQM->OSM, mai am vreo 150 de drumuri :) Diferentele se pot vedea in tab-ul RRQM->OSM din tabel.

@vancouver tine un log pt RRQM asa ca vom incerca pe viitor sa tinem cele doua harti pe cat posibil sincronizate. Pe OSM se genereaza automat log-ul, aici.

vancouver

@tividan, asa cum scrie si pe harta, aceasta este NUMAI PENTRU DRUMURILE NATIONALE. Acestea sunt toate trecute, cu exceptii f.f.putine (gen Transalpina sau DN-urile f. scurte dintre DN39 si statiunile din sudul litoralului). Drumurile judetene sunt trecute DOAR IN CAZURI EXCEPTIONALE, cand traficul de tranzit foloseste aceste drumuri ca scurtaturi sau ocoliri, sau daca un oras nu este deservit deloc de DN-uri.

Legat de 2C, este un caz special. Rosu este intr-adevar fortat. Motivul: aparent, privind pe harta, ar putea fi o buna legatura intre A2+DN2a si DN2, de exemplu pentru a merge din Moldova spre litoral si invers. Ori NU ESTE. Nu este o idee buna ca cineva sa o ia pe acolo. Da, in sine drumul nu are gropi multe, dar este virajat, in unele localitati sunt curbe la 90° cu riscul de a face pe soferi sa greseasca drumul. Drumul nu este circulat, este saracie mare in zona, pepenii stau pe marginea drumului, puradeii alearga... carute. N-AI VREA SA AI O PANA PE ACOLO NOAPTEA, GARANTAT. Pur si simplu este un drum de mers cu inima stransa, mai ales pe ploaie sau pe ploaie noaptea. Si nici ca timp nu se castiga nimic. Asadar culoarea rosie acolo este un semnal. Oricum toate culorile de pe harta sunt subiective.


Asadar, tividan, inainte sa critici ca nimic nu este bun in jurul tau, mai bine citesti intai cu atentie legenda hartii si afli atunci ca nu sunt reprezentate drumurile judetene, iar legat de culori poti intreba inainte de a critica. Nu mai vorbim ca poate unele culori sunt trecute acum 4-5 ani si de atunci nimeni nu a mai comentat pe forum despre acel drum, asadar culorile pot fi depasite / invechite.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Raducu Popa

Piatra Neamt - Roman poate fi trecut cu albastru, s-au realizat si marcajele.

tividan

Hmmm DJ 109 de langa Cluj e gri, v-am spus intr-o postare anterioara ca e rosu... dar nu a fost luat in seama.
DJ 161 e rosu cu mov

Daca aveti nevoie de ajutor, chiar vreau sa ma implic pentru ca eu calatoresc foarte mult in toata tara si as vrea sa ma folosesc de aceasta harta.

Daca tot facem un lucru, haideti sa-l facem bine pana la capat ;)

vancouver

@tividan, doar ti-am spus cu o pagina inainte ca ti-am preluat comentariile / culorile. DJ 109 este deja rosu pe harta mea. Dar harta o actualizez cam o data pe luna, nu pot dupa fiecare postare sa fac tot dichisul final, sa fac un nou fisier, sa-l public, etc... (asta cei de pe forum o stiu) Daca ai rabdare, la urmatoarea actualizare, deci undeva in noiembrie, vor apare modificarile cerute. Dar vorba aia "aveti putintica rabdare".  ???
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Quote from: R@du on October 20, 2016, 09:55:09 PM
Piatra Neamt - Roman poate fi trecut cu albastru, s-au realizat si marcajele.

Da, am trecut deja la mine, apare la urmatorul update. Multumim pentru info legat de marcaje.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

tividan


danyel79

   Cateva observatii.
   Niste portiuni mici din jurul orasului Targoviste. Mai intai un ciot intre DN71 si DN72 -  DJ720B (localnicii spun varianta pe Matraca sau Nisipuri), un drum folosit de legatura folosit de tiruri - nu mai este albastru ci verde - marcajul median este șters aproape de tot, se simt unele mici denivelari, iar la o curba stransa in apropiere de DN72 s-a mai luat din asfalt pe margine, ca se merge pe acostament cu tirul, drumul fiind stramt acolo. De asemenea legatura dintre aceleasi drumuri nationale, doar ca e vorba de centura sud a Targovistei pe str. Petru Cercel nu mai e verde cum arata harta ci galben indulgent.
   Nu stiu daca s-ar merita temporar sa se evidentieze efectuarea unor lucrari pe portiuni mai mari care afecteaza culorile - de exemplu la Draganu între Pitești si Rm.Valcea, decopertarea face galbena acea portiune, iar intre Huedin si Ciucea pe DN1 avem verde unde e proaspat asfaltat si galben unde e doar frezat, in loc de albastru. Cred ca daca galbenul va dispare in curand ca se asfalta intens, verdele va mai sta ceva pana vor aplica marcajele. Și iarasi lucrarea de amploare de la Carligu Mic pe VO - ar merita pus ceva intermitent pe acolo.
   

akacrys

#1134
DN17B viaduct Poiana Largului-Topoliceni este albastru, Topoliceni-Galu este galben(aici nu s-a intervenit deloc cu asfalt), Galu-Madei este albastru.
DN 15B Poiana Largului-Petru Voda este de verde, iar Pluton-Pipirig-Tg Neamt este tot verde, se circula bine pe acolo.

Raducu Popa

Pe DN15D Vaslui Roman, de la Negresti si pana la limita cu judetul Neamt e de verde..astfalt proaspat + marcaje.

olea10

Salutare tuturor,

A fost cineva pe traseul Zarnesti - Sinca Veche DN73A? Dar SincaVeche - SambataDeSus, DJ104A?
Care e calitatea drumului? Practicabil? Sau mai bine pe DN1 cu intrari si iesiri inapoi la DN1 pentru fiecare din cele 2 localitati?

Multumesc.

pasadia

Practicabile sunt, dar nu grozave. Adica nu au mai cunoscut cine stie ce lucrari de mult timp, probabil doar asa plombari din cand in cand.

Hercule

Zarnesti - Sinca Veche e peticit cam din lopata, nu poti merge prea tare dar compensezi cu peisajul foarte frumos. Intre Sinca Veche si Sambata e de preferat sa mergi pe DN1, cu observatia ca prin Fagaras se trece greu. Dupa destinatii deduc ca mergeti intr-o excursie, atunci va recomand sa va opriti macar la cetatea din Fagaras (ar mai fi si alte destinatii interesante, dar nu de vizitat in octombrie/noiembrie).

Drum bun!
Deșteaptă-te române!

olea10

@pasadia + hercule, multumesc mult de informatii si detalii. Fagaras si Rasnov va fi pana la urma.
Va fi un mix, job (in BV+Sibiu) + profitat ca sunt prescolarii in vacanta.  :D. Putina istorie nu strica.

L.E. daca apucam sa ajungem la Busteni, cum e mai ok sa urcam la babele + sfinx? Telecabina sau DJ713 din sinaia?

Toate cele bune tuturor si mii de multumiri.