Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

cristi5

#1050
In principiu eu voi copia de pe RRQM tot ce e in comparatie, cu prioritate mai joasa pt diferentele "verde RRQM-albastru OSM" sau acolo unde contributia OSM e f recenta. Ce copiez, marchez in Rezolutie.

Eu vad lucrurile asa: tu esti de meserie si cunosti drumurile asa ca esti moderatorul hartii. Rolul meu e de editor OSM: pun pe OSM rezultatele de aici si unde e cazul tin cont ca pe OSM "smoothness" se refera mai mult la suprafata, nu la marcaj etc

Deci daca poti pune in TODO/log ceea ce schimbi ar ajuta mult. Daca nu, macar o urma pe topic (nu direct pe harta) ca ai acceptat o schimbare.

Fireste pe OSM sunt si altii care contribuie, am putea verifica si log-ul automat OSM.

In legatura cu cazuri ca DN11, pe OSM putem pune cu precizie mai mare ce sectoare sunt mai (g)rele, chiar daca sunt scurte.

BIGRED1984

Quote from: BIGRED1984 on August 17, 2016, 04:45:46 PM
In alta ordine de idei, poate e tarziu acum dar daca mai e coloana pe A2 si vreti sa iesiti sau daca veniti dinspre Buzau/Urziceni si vreti sa intrati pe A2, am parcurs de curand
DJ201B , Lehliu Gara - Ciochina , este proaspat asfaltat si bine marcat - eu i-as da chiar albastru. (si o bucata din 306A e buna dar nu pot garanta ca tot e ok)
Are cateva sate si curbe destul de stranse dar in rest e bun, e 'flat as a pancake', eu i-am dat si 140 pe anumite portiuni.
Zic ca merita trecut pe harta, leaga 3 DN-uri ...de fapt mai multe acolo in zona ... 2A, 3, 3A, A2
(am facut alt post ca n-are legatura cu ce vb. mai sus)

Nu e pus pe harta, a fost sarit la montaj sau nu merita ?

vancouver

@BIGRED: nu am observat postarea ta. Voi trece Dj201B pe harta.

@cristi5: ce zici:
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cristi5

Super! La Sursa, daca poti sa dai copy-paste la adresa mesajului PUM, ar fi documentare mai completa si pot pune respectivul link ca sursa pe OSM. Dar si asa e foarte bine.

vancouver

Nu cred ca este necesar sa pun link, ar fi o complicatie. Mai degraba fac altceva. Data din coloana a doua va fi data postarii pe PUM, nu data la care eu fac efectiv modificarea. Data la care fac eu modificarea este irelevanta, atata vreme cat este apropiata de data postarii. Si atunci postarile sunt identificabile clar, prin data si nume.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.


lulacanci

Cine a facut galben si verde pe DN16, si nu rosu si galben cum e pe OSM, merita sa faca un drum pe acolo cu masina personala, sa sufere si el.

tividan

E ok DN 16 asa cum e.
Acuma m-ma uiatat si eu pe OSM dar acolo sunt mai multe greseli decat pe harta poza.
M-as bucura daca s-ar mai actualiza putin si aceasta harta.

Completez:
7C de la intersectia DN 1 pana la inceperea urcarii dupa Cartisoara e proaspat reasfaltat, incanu sunt marcajele

alexcrist

#1058
Am fost vineri pe DN 16 și părerea mea e cam așa:

- Partea care e cu roșu acum e drum din plăci de beton. Nu are gropi în sine, dar îmbinările dintre plăci sunt extrem de proaste. Mi se frângea inima când depășeam 30-40 km/h. Roșu e ok.

- Partea cu galben, între plăcile de beton și limita cu județul Cluj, este drum zice-se asfaltat, dar e absolut groaznic. Petice peste petice și deasupra alte petice, iar deasupra gropi cu nemiluita. Și mari, și dese. Sunt vreo 2 porțiuni (una într-o localitate, nu i-am reținut numele, și una undeva pe câmp - de care treci în cam 2 minute pe ceas) unde e asfaltul decent și poți să mergi cu 80 fără să-ți clănțăne dinții. În rest, situația se prezintă ca aici:
În ciuda faptului că YT strică mult calitatea clipului (cine îl vrea la calitatea originală, i-l dau, dar are cam 2GB parcă), tot se văd craterele. Conform definiției ("nu poți să menții banda, indiferent de cauze"), eu l-aș trece roșu fără nicio ezitare.

- Partea din județul Cluj (de la limita de județ, până la capăt) este aproape impecabilă. 0 gropi, aproape 0 denivelări, marcaje mediane și laterale peste tot, semne și tot ce trebuie. Tot ce-l strică e că asfaltul e foarte aspru (suprafață de criblură), deci foarte gălăgios la contactul cu anvelopele. Dar în afară de asta, se merge cu 100 fără niciun fel de probleme sau emoții. Verde e ok, poate chiar mai mult. Parcă am și ceva filmări salvate de pe acolo, dacă e nevoie.

Raducu Popa

#1059
De la Poiana Largului (NT) si pana la circa 10 km de Brosteni (SV), s-a astfaltat recent, astfalt impecabil...

image hosting 15mb

online photo sharing

Kidu

#1060
In judetul Arad, DJ 791 (portiunea dintre DN 79 si Santana) se poate schimba din rosu in verde.



Spun verde pentru ca drumul nu este marcat si are unele probleme de planeitate chiar daca asfaltul este proaspat turnat. Ca exemplu: este diferenta destul de mare intre el si Arad-Curtici.

clau

Si DJ682 Felnac Arad la fel s-a asfaltat dar sunt denivelari... Inca nu e receptia facuta. Asa ca s-ar putea sa nu fie 100% terminata lucrarea...

dragos76

#1062
Quote from: alexcrist on September 13, 2016, 11:42:54 AM
- Partea din județul Cluj (de la limita de județ, până la capăt) este aproape impecabilă. 0 gropi, aproape 0 denivelări, marcaje mediane și laterale peste tot, semne și tot ce trebuie. Tot ce-l strică e că asfaltul e foarte aspru (suprafață de criblură), deci foarte gălăgios la contactul cu anvelopele. Dar în afară de asta, se merge cu 100 fără niciun fel de probleme sau emoții. Verde e ok, poate chiar mai mult. Parcă am și ceva filmări salvate de pe acolo, dacă e nevoie.

Nu, poate să rămână verde. Din păcate drumul are acostament consolidat de mai puțin de 50 de cm (uneori chiar la limita marcajului lateral), și sunt ceva locuri unde fundația a cedat un pic pe margine și avem niște "valuri". Se merge bine, mai ales dacă știi traseul (altfel, în multe zone sunt viraje destul de strânse și cu vizibilitate proastă; dacă intri cu viteză prea mare, poate fi neplăcut).

Altfel, pentru un drum la care reabilitarea s-a făcut acum 15 ani (porțiunea din județul CJ) e în o stare destul de bună.

alexcrist

Quote from: dragos76 on September 15, 2016, 05:39:25 PM
Nu, poate să rămână verde.
Ok, să rămână verde. :)

Problema mea a fost cu porțiunea așa-zis galbenă, care e departe de a fi galbenă, oricât de optimiști am fi. Am mers pe drumuri roșii care erau mai bune.  :)

vancouver

Daca tot m-am apucat sa tin evidenta schimbarilor, iat-o:

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.