Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionutz

Buna ziua!

Am si eu de facut un drum de la Turda la Brad, si vreau sa intreb daca are cineva informatii mai noi referitoare la starea drumului DN75. Nu am fost de ceva ani pe acolo, si sunt curios cam cum sta treaba, multumesc.

In alta ordine de idei, am o nelamurile in privinta drumului judetean 108A, intre localitatile Romanasi si Ciucea (jud. Salaj). Stiu ca din Romanasi spre intersectia cu DJ 108G, vreo 15-20 km sunt buni, insa portiunea dinspre satul Huta si intersectia cu DJ 108G (cam 8-9 km) era dezastru...Copacii invadasera drumul, iar pe portiuni intregi nu  mai era asfalt.  (cam cum se vede pe google street view - https://www.google.ro/maps/@46.9966922,22.9314377,3a,75y,199.67h,80.24t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSK4x-JHpKVdWwrrWLdJJeA!2e0!7i13312!8i6656?hl=ro). Eu am un Ford Fiesta, dar a trebuit sa ma intorc din drum, ca riscam sa  raman pe acolo... Acum vad portiunea respectiva cu albastru (!) Este cert faptul ca pe acolo s-a reabilitat drumul???

Multumesc mult!

salman rushdie

Pe DN6, portiunea cu roșu de la limita județului Teleorman până la intrare în Ghimpați(sat Copaciu inclusiv) s-a reabilitat și marcat, e de albastru. Din Ghimpați până la ieșirea din Valea Plopilor e de galben, după aceea e reabilitat dar încă nemarcat până aproape de Mihăilești.

vancouver

#858
Quote from: Ionutz on June 18, 2016, 09:37:43 AM
Buna ziua!

In alta ordine de idei, am o nelamurile in privinta drumului judetean 108A, intre localitatile Romanasi si Ciucea (jud. Salaj). Stiu ca din Romanasi spre intersectia cu DJ 108G, vreo 15-20 km sunt buni, insa portiunea dinspre satul Huta si intersectia cu DJ 108G (cam 8-9 km) era dezastru...Copacii invadasera drumul, iar pe portiuni intregi nu  mai era asfalt.  (cam cum se vede pe google street view - https://www.google.ro/maps/@46.9966922,22.9314377,3a,75y,199.67h,80.24t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSK4x-JHpKVdWwrrWLdJJeA!2e0!7i13312!8i6656?hl=ro). Eu am un Ford Fiesta, dar a trebuit sa ma intorc din drum, ca riscam sa  raman pe acolo... Acum vad portiunea respectiva cu albastru (!) Este cert faptul ca pe acolo s-a reabilitat drumul???

Multumesc mult!

M-am uitat in istoria hartilor. Pana la cea din 11.07.2015 zona aparea in lucru (rosu-albastru). Asa:
ATENTIE: aceasta nu este harta actuala !!! Este o varianta din 11.07.2015.

La urmatoarea harta din 13.09.2015 zona in lucru a devenit albastra, deci cineva a semnalat finalizarea lucrarilor. Poate daca te uiti in urma, in postarile dintre 11.07 si 12.09.2015 gasesti postarea respectiva. Mai tarziu, incepand cu harta din 10.05.2016 zona verde a devenit galbena. Probabil cineva a semnalat ca zona verde s-a mai degradat. Cu aceeasi ocazie am trecut si DJ108G pe harta. Tin minte ca de mai multe ori mi s-a spus sa trec 108G-ul, dar am considerat a nu fi asa de important, dar pana la urma, daca tot mai multi mi-au spus acelasi lucru, am cedat si l-am trecut - inseamna ca este un drum judetean circulat.

De asemenea, am scos Ulmeni-Somcuta Mare. Daca te uiti pe harta actuala nu mai apare. Acolo am inteles ca este o trecere primitiva cu bacul si se lucreaza la un pod. O sa trec din nou acel drum cand podul va fi gata.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

florin74

Pana la Badia (Buciumi) verde e corect. Dupa, as merge pe rosu. Primarul din Buciumi mi-a spus sa nu ma risc mai departe. Oricum, licitatia pentru reabilitarea completa este in derulare (de la Romanasi pana la Vanatori - ce tine de Salaj). Bucata de la Vanatori la CIucea (5-6 km) e de un verde cu indulgenta, oricum si aceasta va intra in reabilitare, intregul segment fiind prins pe finantare in POR 2014-2020.

Dan74

@Ionutz sa nu te gandesti sa mergi pe DJ108A intre Buciumi si intersectia cu 108G, o sa-ti distrugi masina. Eu am fost ultima data la Buciumi anul trecut in octombrie si DJ108A s-a reabilitat doar pana la iesirea din Buciumi spre Bogdana. Traseul pe care merg eu este Ciucea-DJ108A-DJ108G apoi pe DC spre Starciu si din Starciu peste deal pana in Buciumi pe un drum pietruit, care se prezinta mult mai bine decat DJ108A.

vancouver

Oameni buni, vorbiti clar ca sa inteleg si eu (sunt mai prost de...).

@Dan74: "DJ108A s-a reabilitat doar pana la iesirea din Buciumi spre Bogdana". Omul lui Dumnezeu: DE UNDE INCEPAND S-A REABILITAT PANA LA IESIREA DIN BUCIUMI SPRE BOGDANA. De la Românasi, sau de la Ciucea? Sau din alt punct. Eu de unde sa stiu de unde vii tu in mod obisnuit, ca sa intuiesc ce inseamna la tine "pana la".

@florin74: "Pana la Badia (Buciumi) verde e corect." Iarasi pana la Buciumi venind DE UNDE???? De la Românasi, unde pe harta de mai sus este verde? Sau totusi de la Ciucea?

Scuze inca o data ca sunt asa de prost si nu inteleg. Dati-mi va rog o descriere a culorilor ca la Gâgă: de la - pana la - e culoarea aia, etc... fiecare cu parerea lui subiectiva desigur, gasesc eu solutia dupa aceea sa impac parerile.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Dan74

#862
@Vancouver imi cer scuze ca nu m-am exprimat mai clar, de la Romanasi au inceput cu reabilitarea si s-au oprit la iesirea din Buciumi spre Ciucea.
Legat de culori, circul pe acolo in fiecare vara si toamna de 5 ani, ultima data a fost octombrie 2015:
- Romanasi - Buciumi e verde;
- Buciumi - int. DJ108A-DJ108G (Vanatori) rosu;
- int. DJ108A-DJ108G (Vanatori) verde (asa cum spune si Florin74 merge spre galben).

Ionutz

#863
Multumesc pentru precizari, era prea frumos sa fie adevarat (sa fie drum albastru). Mi-a confirmat un prieten din Bogdana (sat de langa Buciumi pe DJ 108A) ca drumul este praf si pulbere. Mi-a spus de asemenea ca momentan nu se reabiliteaza pe acolo, deci cred ca poate fi trecut rosu drumul.

@Vancouver, confirm spusele tale referitoare la drumul Ulmeni - Somcuta Mare, se circula in prezent cu bac-ul, circul frecvent pe acolo. La noul pod peste Somes de acolo, lucrarile sunt in toi.

Referitor la DJ 108A o sa incerc sa te lamuresc eu (LE: desi observ ca Dan74 a punctat bine in postul de mai sus, si mai concis :D ), cunosc bine acea zona. O sa detaliez localitatile in sensul de la Romanasi spre Ciucea, iar apoi si starea drumului

DJ 108A Romanasi -> Agrij -> Bodia -> Buciumi -> Bogdana ->Huta ->Vanatori  (aici DJ 108A se uneste cu DJ 108G)

Romanasi -> Agrij -> Bodia -> Buciumi  -Asfaltat recent, sunt ceva denivelari pe el, dar per ansambu e OK pt un DJ, poate ar merge chiar verde (era si marcat pe centru).
Buciumi -> Bogdana ->Huta ->Vanatori - tot drumul e de rosu, dupa iesirea din Buciumi. Insa intre Huta si Vanatori e si mai grav, cativa km sunt chiar fara asfalt.

Sper ca te-am lamurit, numai bine  :)

vancouver

#864
Super, multumesc.

Varianta noua:
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

kumar

Centura Zalaului nu este completa, e construita doar jumatate.

vancouver

#866
Ma iau de voi urat de tot si ne suparam  :lol: . E deja a treia sau a patra postare incompleta. Da hai sa fiu dragut:

Deci, dragă kumar, dacă centura Zalaului este construita doar pe jumatate, spune-mi te rog frumos, care parte este construită și care nu este construită, ca să pot corecta pe hartă. Știi, nu pot ghici gândurile, ca să-mi dau seama la care te refereai. Nici nu cunosc zona, nici nu am legături cu cineva din CNADNR ca să pot să întreb. Mă bazez exclusiv pe informațiile furnizate de voi.  :D  :o



Cine mai vine cu informatii incomplete, din care eu nu pot deduce exact ce trebuie sa schimb pe hartă, IL TRIMIT LA LUGOJ-DEVA SĂ-L AJUTE PE ROKLEE LA FACUT POZE (roklee sta in masina si va arata pe unde sa mergeti prin noroi sa faceti poze). S-A INTELES?  :lol: :lol: :lol: :lol:
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

kumar

Imi cer scuze in primul rand.
Atasez o harta care sa arate situatia actuala.
Multumesc!


sylvestre_29

Quote from: dr4qul4 on June 14, 2016, 08:04:04 PM
DN67D mai are doar o portiune de portocaliu, in rest e de verde. E un drum superb.
Daca tot esti din Tg Jiu, da si tu o fuga la centura. Eu mereu cand ajung pe acolo sunt pe fuga

Dr4qule, scuze de reply intarziat, dar cum ziceam, doar pe raza localitatii Baile Herculane drumul DN67D inca e peticit sau in lucru si nu stiu pana unde vor reabilita in amonte. Cert e ca se asfalteaza in oras in centru si se asfalteaza bine. Probabil va trece de la galben la albastru pana la sfarsitul verii.

Legat de Tg Jiu, am observat doar punctele din E si V unde intersecteaza centura. Nu sunt de acolo, sunt din Ramnic locuind in Bucuresti , dar am prezentat doar parte din circuit relevanta pentru harta.

Si ca un offtopic legat de activitatea mea, fiind nou pe aici, am fost mai activ pe SSC pana acum, unde am postat in acelasi topic al calitatii drumurilor despre DN7D [ca si tine] si alte drumuri secundare, dar si cu orice ocazie imagini despre lucrarile de infrastructura din Rm. Valcea. Voi incerca pe viitor sa aduc si poze de pe traseele prezentate  :vroomvroom:




alexcrist

Quote from: R@du on September 25, 2015, 08:35:51 PM
Quote from: vancouver on September 13, 2015, 05:49:47 PM
Lucrarile sunt in faza de pregatire sau incipiente. Este vorba daca am inteles bine de lucrari doar la suprafata: plombare gropi si apoi un singur strat nou de asfalt. Lucrarile sunt finantate exclusiv din fonduri CNADNR si se desfasoara la presiunile politicienilor locali. Se preconizeaza finalizare in 2-3 luni.
S-au inceput lucrarile in prima faza doar pe portiunea Brosteni - Vatra Dornei. Pentru Poiana Largului - Brosteni nu se aude nimic deocamdata de vreo reabilitare.
Salutări,

Am mers ieri pe DN 17B, de la Poiana Largului până la Vatra Dornei. Ce pot să spun e că e clar că lucrările (oricare ar fi fost alea) s-au terminat. Nu mai e nici urmă de utilaj de niciun fel, sau orice altă urmă de activitate, deci zic eu că trebuie aleasă o culoare în locul liniei punctate roșu/verde.

Cât despre ce culoare... Clar NU verde. Să detaliez:

De pe la Dorna Arini până la Vatra Dornei este asfalt perfect, cu marcaje și tot ce trebuie. Așa cum menționase cineva deja, doar acolo s-a turnat asfalt complet.

În rest, de la Poiana Largului până la Dorna Arini nu e nicio diferență evidentă, drumul e la fel de prost. În general arată cam așa:
https://www.zonerama.com/photos/64001905_800x600_16.jpg
https://www.zonerama.com/photos/64001944_600x800_16.jpg

Adică peticeli denivelate, marcaje pe asfalt abia vizibile, zone cu gropi (nu senzațional de multe, dar cam adânci). Pe tot drumul mi-a fost milă să depășesc 60 km/h, ceea ce mi-a permis să admir peisajul.  :p

Sincer să fiu, chiar roșu parcă nu l-aș face, că totuși e asfaltat (nu sunt porțiuni cu pietriș, cum am auzit mai demult despre el) și practicabil. Dar l-aș plasa undeva la limita de jos a galbenului.