Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

podetele, zidurile de sprijin, parapetii si santurile betonate sunt, mai nou, lucrari de arta?  :bash:

Adevarul ca trebuie maiestrie pentru a face o groapa si a monta un tub de beton, si sa-ti mai ia si o luna pentru asta.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Dan74

DN75  pe serpentine (între Baita și Vârtop) calitatea asfaltului este între galben și verde dar lipsa marcajelor  îl face galben.

MNU

DJ691, cel putin portiunea A1 Nod Giarmata - Centura Timisoara NV, bate spre galben. Sunt niste sleauri serioase mai ales pe sensul A1>Timisoara. Se vede ca drumul, ca acces al Timisoarei la A1, e depasit din mai multe puncte de vedere.

Dani

Stie cineva cum e drumul de la Craiova la Calafat?

AFC

"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

Dani


mihail75

DN 2D poate fi dus cu albastru pina la capat, la iesirea in DN11, este tot marcat, balustrade puse si are asfaltul final (am fost un dus-intors pe tot sectorul acum cateva zile).

vancouver

Super. Multumim Mihail75 pentru informatii. Sapt. viitoare ajung acasa si procesez informatiile recente.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cristi5

E cu atat mai bine cu cat DN2D nu mai fusese marcat pe OSM din 2010. Apare in weekend pe harta OSM din semnatura mea.
http://www.openstreetmap.org/changeset/36436907

gmtro

DN57 e plombat recent... cel puţin nu mai e plin de gropi! Porţiunea dintre Grădinari şi Greoni e excelentă.
DN59 între Jebel şi Voiteg are o porţiune plină de plombe.

elena29

Buna ziua. As vrea sa intru in tara pe la Petea si sa ajung la Iasi, dar nefiind niciodata in zona Maramuresului m-ar interesa si Manastirea Barsana. Ce drumuri imi recomandati, am citit intr-un post aici ca ar fi foarte rau DN18. Drumul 17C e practicabil? E mai bun decat acesta? 
Se merita o intoarcere de la Barsana la Sighetul Marmatiei (20km) si de coborat prin Viseul de Sus, sau e buna si portiunea Rozavlea - Bogdan Voda?

Fiind un drum foarte lung ( venim din Austria) nu m-ar avantaja sa merg cu 20km la ora.

Va multumesc tare mult pentru ajutor!

vancouver

Recomand urmatorul traseu, asa cum rezulta si de pe harta de pe prima pagina:

Petea-Satu Mare - DN1C - Baia Mare - DN18 - Vadu Izei - DJ186 - Bârsana - DJ186 - Sacel - DN17C - Bistrita - DN17 - Gura Humorului - DN2E - Spataresti - DN2 si mai departe cred ca e clar spre Iasi.

Nu recomand revenirea de la Barsana la Sighetu Marmatiei pentru a merge pe DN18 pana la intersectia cu DN17C inainte de Moisei. Motivul principal: desi calitatea asfaltului este ireprosabila pe DN18, acesta merge in mare masura pe serpentine urcand la inaltime destul de mare, apoi prin localitate. Apoi de la Moisei pe DN17C pana la intersectia cu DJ 186 ai iar o urcare puternica, cu serpentine.

Asfaltul pe DJ186 nu permite mai mult de 50-60 km/h, dar zona este pitoreasca (portile maramuresene aici se vad cel mai bine, pe DN18 nu sunt) si cel mai important, DJ186 urmeaza o vale si este relativ lin. Vei ajunge oricum mai repede pe DJ186.

La Sighetu Marmatiei merita sa mergi doar daca vrei sa vezi memorialul Sighet, dar acolo ai nevoie de cel putin 2-3 ore pentru o vizitare serioasa si in nici un caz nu poti face asta pe fuga. Asadar doar daca innoptezi in zona. Nu departe ar mai fi cimitirul de la Sapanta si Manastirea Sapanta (cea mai inalta biserica de lemn, recent construita).

Pe DN18 Moisei - Iacobeni sa nu te aventurezi iarna. Poate doar peste 2-3 ani, cand va fi gata reabilitarea, dar si atunci e dificil, drumul urcand pana la cota 1416m in pasul Prislop.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

elena29

Multumesc frumos pentru toate informatiile.

infraAdi_ro

salut..am de facut un drum de la zalau la tulcea.pe unde imi recomandati???? as incerca zalau-cluj-reghin-sovata-miercurea ciuc-tg secuiesc-focsani-galati-tulcea,,,,,,668 km imi arata.....e la tg secuiesc stiu cum e drum ca am mai fost......
Romania are un viitor doar daca are prezent!

Hercule

Pe Cluj -Reghin sunt portiuni rele, mai ales Craiesti - Dumbravioara. Apoi pana la Reghin e ok. Reghin - Sovata iar e rau. In rest nu cunosc. Mai bine pe portiunea asta vii pe C!uj - Targu Mures - Sovata.
Deșteaptă-te române!