Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

vancouver

^^ Am modificat DN67 in jud. Gorj la albastru. Am scos zona rosie de pe DN7 (Dealul Negru). Dar sincer mi-e greu sa trec cu albastru DN7 in jud. Arges. Pur si simplu nu cred ca acel drum poate sa ajunga de albastru fara o reabilitare moderna.

Poate mai avem si alte pareri. Asadar: Sa trec DN7 Dedulesti-Bascov ca fiind albastru in loc de verde? Poate are cineva si poze recente.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

1-2 confirm si eu. Am fost de 2 ori in TG Jiu in ultimele 3 luni. Drumul prin Valcea este aproape la fel de bun ca cel prin Craiova...Asa ca nimeni nu ar tb sa o ia pe varianta mai lunga.

LE. in Bascov se lucra la reteaua de apa/gaze, si e cam murdar asfaltul, marcajele cam sterse..mai bine ramane verde.

in schimb, @vancouver, cred ca a venit timpul sa retrogradam DN2.

Pana in Urziceni este clar de galben. Au inceput sa apara sleauri si gropi (momentan mici).
Intre Urziceni si Rm Sarat este undeva intre galben si verde. Si pe aici avem portiuni cu mici denivelari. Oricum, nu mai e drumul pe care sa poti merge cu 110+ si sa nu simti nimic.

Iar la toate podurile avem trambuline care nu permit viteze peste 60-70. La peste 100 poti decola.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

man1

Am si eu o intrebare va rog, stie cineva care e starea drumului DN18, daca s a reparat ceva f recent?  Vreau sa merg la Borsa (MM) si vad ca pe oriunde merg e drum rau(rosu).
    @Dan74, in legatura cu D 108A, eu am mers Ciucea- Cizer-Horoatul Crasnei si e proaspat asfaltat, spre Romanasi nu stiu sa zic. Pe harta nefiind reprezentat drumul spre Cizer, nu am fost in clar. Poate stie altcineva cum e spre Romanasi.

horatiu.cosma

Nu stiu la ce drum spre Romanasi te referi. De la cizer e un drum peste Meses care ajunge la Buciumi, si de acolo la Romanasi. De la Buciumi la Romanasi e asfaltat(cam prost) anul trecut, au inceput sa apara gropi dupa iarna care au fost carpite, dar sunt denivelari in acele locuri. Dar in general e bun. De la Cizer la Romanasi nu stiu cum e.

Dan74

E o confuzie, de la Vanatori spre Hoaratul Crasnei e DJ108G, DJ 108A este de la Vanatori la Romanasi. Pe DJ 108G merg si eu., celalalt drum e de evitat pt autoturisme.

vancouver

#545
Quote from: man1 on July 20, 2015, 08:05:30 AM
Am si eu o intrebare va rog, stie cineva care e starea drumului DN18, daca s a reparat ceva f recent?  Vreau sa merg la Borsa (MM) si vad ca pe oriunde merg e drum rau(rosu).
    @Dan74, in legatura cu D 108A, eu am mers Ciucea- Cizer-Horoatul Crasnei si e proaspat asfaltat, spre Romanasi nu stiu sa zic. Pe harta nefiind reprezentat drumul spre Cizer, nu am fost in clar. Poate stie altcineva cum e spre Romanasi.

Am fost eu pe DN18 in iunie. Harta este actualizata ca atare.

Venind de la Iacobeni (DN17) spre Borsa lucrurile se prezinta in felul urmator:
- primii ca. 30km se prezinta rau, cu asfalt fisurat, masina zgaltaie din toate incheieturile, gropi frecvente, dar se pot ocoli. Viteza recomandata de mine: 40-50 km/h, max. 80 km/h pe alocuri. Exista si vreo 4 km reasfaltati acum 4 ani de Shapir, care se apucase sa refaca drumul - in rest treaba este abandonata.
- urmatorii 30 km pana la Borsa cu trecerea prin Pasul Prislop: greu de imaginat ca exista asa ceva - o catastrofa. Daca vrei sa treci cu masina intreaga nu poti depasi o medie de 20-25 km/h, pe alocuri cu 5km/h din groapa in groapa. Ca la tetris, trebuie sa fii talentat si sa eviti cat mai multe dintre ele, ca pe toate oricum nu poti sa le eviti. Oricum sunt si serpentine, pasul Prislop e pe la cota 1400... Dar ai acolo o manastire noua, superba, cu priveliste asupra Muntilor Rodnei (varful Pietrosul 2300m - se vede din Borsa si Moisei)
- dupa coborarea in statiunea Borsa lucrurile se mai domolesc - nu e placut, dar se merge chiar si cu 80-90 km/h pe alocuri, minim 50km/h.
- dupa Moisei foaia se schimba si pana la Sighet drumul este ireprosabil
- de la Sighet mai departe spre Baia Mare drumul este in lucru, eu nu am mers decat putin, pana la intersectia cu DJ186. Lucrarile erau avansate acolo. Asfalt bun deja, dar oricum, fiind in lucru trebuie precautie.
- pe zona de serpentine din informatiile noastre nu sunt asa avansati
- de la Baia Sprie pana la Baia Mare reabilitarea este finalizata - ireprosabil.

PS. Pentru portiunea grava Moisei-Borsa avem deja contracte semnate dar probabil mai dureaza cateva luni sau chiar un an pana sa vedem ca se lucreaza.
PPS. Pe relatia Jud. Suceava spre Borsa, totusi DN18 reprezinta cea mai buna alegere. NU NOAPTEA desigur, preferabil nu pe ploaie. Ocolul pe Bistrita este de aproape 100km si drumul pe DN17C este de asemenea stricat. Doar ca gropile sunt razlete - asta face ca sa se mearga mai repede, dar gropile devin atunci adevarate capcane. Mai bine cu 20km/h pe la Pasul Prislop.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

MNU

Pe DN 68A se efectuau astazi reparatiide la Cosevita in sus. Reparatia mi s-a parut super... mai rar am vazut petece asa de bine nivelate. Pt cine are drum in zona, atentie... se circula cu piloti de trafic si exista portiuni decopertate in avans.

De asemenea, am trecut azi catre Tg Mures venind dinspre Alba-Iulia (pe harta e DJ107F dar eu parca am vazut DJ107D). Oricum, s-a asfaltat o parte din zona de culoare rosie. Mai e o portiune cu gropi (rosu) dar e de urmarit. Asfalt super! Daca se si marcheaza, dupa ce se termina, eu i-as da albastru dar e mai ingust si virajat.

vancouver

^^ e si si: DJ107F pe cea mai mare parte si DJ107D in Unirea, intre intersectia spre Ocna Mures si DN1.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

florin74

Ce s-a asfaltat era oricum ok si pana acum, este portiunea dintre lunca muresului si limita de judet Cluj. Portiunea ce tine de Cluj e cam praf, mai ales un sector de la limita. Senzatii tari. De la albastru treci direct pe rosu. Niste incompetenti astia de la CJ Cluj.

Danny550394

Quote from: MNU on July 21, 2015, 12:27:22 AM
Pe DN 68A se efectuau astazi reparatiide la Cosevita in sus. Reparatia mi s-a parut super... mai rar am vazut petece asa de bine nivelate. Pt cine are drum in zona, atentie... se circula cu piloti de trafic si exista portiuni decopertate in avans.


Se peteceste haotic. Drumul trebuia refacut complet intre Ohaba si Cosava (cel putin) pana la finalizarea autostrazii (mai ales daca se va finaliza Margina-Traian Vuia si lotul 2 Timisoara-Lugoj).
Am drum saptamana viitoare prin zona si va tin la curent. Oricum cu toata peticire portiunea este de un galben exemplar.

captiva

Dupa 1.000 km prin tara, as sugera:

DN2 intre Afumati si Urziceni - galben in loc de verde. Este din ce in ce mai denivelat.
DN15 la iesirea din Piatra Neamt - galben in loc de rosu.
DJ156A in judetul Neamt
- albastru in loc de verde intre Roznov si Girov. Este unul dintre cele mai bune judetene pe care le-am vazut - asfalt perfect, benzi late, acostamente late, pista de biciclete in afara carosabilului, banda de urcare.
- verde pe portiunea cu galben intre Girov si DN15C.

Ionut

DN22 intre Tulcea si Babadag este ALBASTRU, proaspat reabilitat. Are inca marcaj galben si vreo doua sau trei mini-poduri/podete un pic jerpelite (care se vor face si ele), insa poate fi trecut lejer albastru.

DN22 in Babadag este jegos, galben cu indulgenta (prin oras) si rosu pe asa-zisa "centura". De la iesire din Babadag pana in Ovidiu este albastru.

A2 Drajna-Fetesti este cam verde, nu prea mai este albastru... din pacate.

horatiu.cosma

De acord cu Ionut, am fost si eu recent pe aceste trasee. As mai adauga faptul ca DN11 intre Brasov si Buzau, zona rosie e cam de galben, in sensul ca e cam sters marcajul median, ceva denivelari, dar nu sunt gropi, Se poate rula decent, iar zona albastra ar cam trebui trecuta la verde. Marcajul a inceput sa dispara in unele zone, din loc in loc asfaltul e peticit si cam valurit. Zalau-Satu Mare care e verde, e clar mai bun.

vancouver

@captiva, Ionut, horatiu: Am modificat in general cum ati cerut, cu urmatoarele diferente:

- DN2 am lasat verde Afumati-Urziceni. Am trecut si eu pe acolo in iunie si arata binisor. Sigur ca exista unele probleme si denivelari, dar totusi se circula cu 100-120 in afara si 60-80 in localitati, drumul este larg si bun. Unii au spus la un moment dat ca este chiar de albastru (dar apoi am revenit la verde). Totusi am fi deoasebit de exigenti sa-l trecem la galben.
- DN22 alternativ galben-albastru de la Babadag la Tulcea, chiar daca lucrarile uneori nu sunt vizibile - dar contractul de reabilitare este inca in derulare.
- in general nu avem cum sa reprezentam drumurile la trecerea prin orase (DN1 prin Fagaras, DN14 prin Medias, DN6 prin Timisoara etc...), deci nici DN22 prin Babadag. Stiu ca e praf acolo. Sa speram ca totusi fac ceva si in Babadag.
- DN 11 nu merge de la Brasov la Buzau, ci merge de la Brasov la Bacau. Horatiu, presupun ca te refereai la DN10. Acolo,  in zona barajului Siriu avem o alunecare de teren si niste restrictii severe de tonaj. Ca atare am marcat o zona cu rosu (am mai redus-o un pic). In rest am facut tot DN10 Brasov - Buzau cu verde.

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

horatiu.cosma

Vorbeam de DN10, scuze. Sunt ceva alunecari in zona Siriu, mai ales unde s-a facut acel pasaj de beton.