News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

vladb

#435
Am fost zilele trecute pe traseul Cluj Napoca (DN1) - Sebes (DN1/A1) - Hateg (DN66/DN68) - Caransebes (DN68/DN6) - Armenis (DN6) - Lacul Poiana Rusca (DJ608) - Caransebes - Otelul Rosu - Lacul Poiana Marului (DJ 683) - Cluj Napoca (cca. 650 km, masina cu suspensii confort).

1. Cluj Napoca - Turda - Aiud - Teius - Alba (DN1): Deosebit de aglomerat, ploaie torentiala in vreo 2 reprize, dar asfalt de albastru cu eternele "unduiri" din zona Stejeris, cauzate (in opinia mea) de ultima reabilitare care a vizat exact doar aceea portiune. Vad ca pe harta e trecut cu verde portiunea dinainte de Alba Iulia - eu nu am simtit ca r fi de verde. Cu centura Albei Iulia sunt de acord - e mai "verde" decat de "albastru" (traficul greu intens isi spune cuvantul).
2. Sebes (A1) - Nod Simeria (A1) - tempomat pe 130km/h: Trambuline mai mici sau mai mari la aproape toate rosturile de dilatatie ale podurilor + parapeti efectiv distrusi pe ambele sensuri. Locatiile cu parapetii rupti erau semnalizate prin tablite dreptunghiulare reflectorizante, dar ... NECORESPUNZATOR din privinta securitatii circulatiei. In vreo 3 locuri erau cazuti exact in acelasi loc sau chiar lipseau cu desavarsire parapetii de pe ambele sensuri. Oare, CNADNR -ul ar dori sa opreasca un tir scapat de sub control care trece de pe un sens pe altul, cu puterea ...mintii?!
3. Batiz - Calan - Hateg (DN 66) - impecabil!
4. Hateg - limita judet Hunedoara/Caras-Severin - bun spre foarte bun. Avantajul enorm pe acest tronson este lipsa aproape totala a traficului greu. Si nu e o conincidenta ca fac destul de des acest drum.
5. limita judet Hunedoara/Caras-Severin - Casansebes - bun dar cu un strat de uzura enervant (bitum impregnat din abundenta cu pietris).
6. Caransebes - int. DN6/DJ (608) - impecabil dar aglomerat si anevoios in zona mini-defileului de dupa Armenis.

Pentru viitori potentiali turisti:

1. DJ 608 (Teregova - Rusca - Lacul Poiana Rusca - (Cornereva - Plugova)) - Acest drum este o adevarata minunatie din perspectiva peisajului dar calitatea betonului (placi de beton) este dezastroasa. Lipsa urmelor eternelor plombe cu bitum ma face sa cred ca acest drum nu a fost niciodata reabilitat de la constructia barajului. Portiunea Baraj - Cornereva nu o cunosc dar ma gandesc ca e mai rau avand in vedere ca totusi barajul este obiectiv strategic si daca pana aici nu s-a reabilitat... In alta ordine de idei, drumul care se desprinde din DJ 608 si merge prin stanga barajului (GM spune ca e tot DJ608) va duce la o asezare mirifica dupa 5 km, plina de pensiuni. Drumul este la fel de prost, iar peisajul, latimea redusa (o banda + refugii) plus proximitatea lacului va va da impresia ca o sa ajungeti in creierii muntilor. Atentie deci la acest drum si la capcanele infrastructurii.
2. DJ 683 (Otelul Rosu - Lacul Poiana Marului - (Poiana Marului)) - idem DJ 608, poate un pic mai bun dar tot dale de beton cu capcane la rosturi. Aici am remarcat singurul sat de munte (Maru) cu...centura de ocolire. Calitatea centurii e la fel ca si calitatea drumului care trece prin sat (galben/rosu). Satul Poiana Marului in schimb e o locatie superba.

shAkur

DN74 intre Alba Iulia si Ampoita (imediat dupa Sard) este foarte bun. Restul pana la Zlatna ar merita macar un galben, diverse portiuni fiind in curs de reabilitare.

Skynick

DN 22 - Constanta - Tulcea - s-a asfaltat complet si portiunea Babadag - Mihail Kogalniceanu, langa aeroport.

ashbird

Atentie pe 73A Rasnov Predeal se lucreaza la reabilitare si este frezat asfaltul (Santuri) fara nici o semnalizare temporara. Noaptea e distractiv. 
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

Skynick

Am fost astazi pe 73A. Totul e rezolvat. Nu e nici un pericol.

ashbird

Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

__dir

Fac si eu un mic update

DJ208 - Mircesti - Pascani - albastru
DJ208 - DN2 - Mircesti - rosu (dar inclus in MP Iasi - cf https://www.icc.ro/sites/default/files/files/home_gallery_for_promotion/Blocuri/Masterplan.pdf)

Pentru a intra spre Mircesti in conditii bune, se poate cobori spre Iasi de la giratoriul (E583) si apoi primul drum comunal spre stanga (si tot spre stanga unde se pot gasi si indicatoarele)

Multumesc.

vancouver

Ramâne galben sau trec la verde. Ma refer la DN73A Predeal-Râsnov.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

ashbird

DN73A Predeal Rasnov este verde/galben  dar este galben/rosu in zona serpentinelor.
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

Skynick

DN 73A e verde all the way. mai are niste podete aiurea dar nu e cazul sa pui galben.

vancouver

OK. Deci verde din iunie pâna in decembrie, si galben din ianuarie pâna in mai. In fiecare an. Ca sa fie toata lumea multumita.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

mircea

DN6 secțiunea Timișoara - Biled poate fi trecută cu verde. Cât despre 107F, secțiunea de la Lunca Mureșului - intersecția cu DN15 e de roșu. Pe lângă toate gropile și denivelările, nu există nici un marcaj pe asfalt plus o curbă nesemnalizată. Dacă prinzi o ploaie pe sectorul ăla, 40km/h devine o viteză periculoasă.

Katana_ro

#447
Colegii, va rog sa ma ajutati cu o chestie. Am de mers din Alexandria la Pitesti. Un localnic mi-a zis sa merg prin Rosiorii de Vede/ 65A, dar aici pe forum vad ca e galben/rosu, si mai degraba as merge direct pe 504.

A mers cineva recent pe aceste variante? Mersi mult!

ashbird

Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

vancouver

Quote from: Katana_ro on May 22, 2015, 12:26:29 PM
Colegii, va rog sa ma ajutati cu o chestie. Am de mers din Alexandria la Pitesti. Un localnic mi-a zis sa merg prin Rosiorii de Vede/ 65A, dar aici pe forum vad ca e galben/rosu, si mai degraba as merge direct pe 504.

A mers cineva recent pe aceste variante? Mersi mult!

Indiferent cum mergi sa ne spui si noua cum a fost. Pe 504 sunt localitati prelungite si de aceea google, calculand cu 50km/h, rezulta un timp mai mare decat pe ocolurile spre autostrada. Eu zic ca mergand cu 70-75 prin localitati pe 504 faci sub 2 ore. Iar pe DJ mai rar sta radarul. Oricum si pe DN65A ai o gramada de localitati. Din acest punct de vedere, cel mai bine este pe DJ503+601 (reabilitate) si apoi DN61, iesire A1 la Vanatorii Mici. Dar nu am pus acest drum pe harta, pentru ca este intortocheat si complicat si exista riscul major de a gresi, plus ca 61 nu e in stare prea buna...
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.