News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zimox

#225
Update DN2D intre Focsani si Tg. Secuiesc:
  - se poate trece cu albastru pana la Lepsa, dar lipsesc parapetii si  marcajele  *UMB a astfaltat de recent inainte si dupa Lepsa si mai ramane sa toarne astfalt doar la tunelu dinainte de Lepsa pe o portiune de 20 m*
- dupa Lepsa drumu e in continuare bun *e de Albastru* pana la urcare (jumatate din culoarea galbena de acum), incepand urcarea circulati cu grija pentru ca se consolideaza malurile si se reface drumu doar pana la limita cu jud. Covasna, la coborare e ceva mai bine decat anu trecut dar a ramas drum forestier cu multe denivelari.
- eu am facut 2h din Vidra pana la iesire din Ojdula, peisajul este unu salbatic, dar nu voi mai face ruta asta nici daca va fi astfaltata in intregime, este periculoasa cu multe curbe stranse, momentan nu il recomandat sa mergeti noaptea sau pe timp ploios din cauza cetii nu se vede nici drumu si asta din lipsa marcajului, este obositor!
Drumuri bune va doresc.

Ps.: folositi cu incredere ruta prin Onesti - Oituz, acelasi timp dar e mai in siguranta!
!

cutter

#226
În jud. Constanța, DJ 391 Topraisar - Mereni, DJ 308 Mereni - Lanurile - Ciocârlia de Sus, DJ 381 Ciocârlia de Sus - A3 au toate gropi mari, dese și foarte greu de văzut. Ziua se poate face slalom printre ele cu o viteză decentă dacă stai concentrat, dar noaptea cred că e un coșmar drumul. Drumul este marcat în prezent cu albastru, de fapt este galben.

UPDATE: Am găsit și explicația. Drumul a fost distrus de camioanele care l-au folosit ca rută ocolitoare pentru podul închis de la Agigea.

vladb

Am fost in weekend-ul precedent pe ruta Cluj Napoca - Piatra Neamt (si retur) folosind doua trasee diferite pentru dus si retur. Cateva impresii:
  1. Dus: Floresti - A3 - Iesire: Campia Turzii - Ungheni - Acatari - Balauseri - Sovata - Praid - Gheorgheni - Lacu Rosu - Bicaz - Piatra Neamt - 310 km
    - A3 - stare foarte buna, intens circulata pe portiunea Gilau - Turda, mai putin pe Turda - Campia Turzii. O remarca importanta: Exista pe tronsonul Gilau - Turda un nod rutier (!) de care nu am auzit sa se fii deschis. Am impresia ca este o improvizatie. Dar problema e ca daca e improvizat este cu buna stiinta a autoritatilor deoarece acolo sunt restrictii de viteza pentru drum in lucru (pe fond galben).
   - Campia Turzii - Ungheni (DN15) - Bun, dar aglomerat si plin de politisti literalmente ascunsi in boscheti si pe zone de limitare de 30 km/ora. Nevoia autostrazii se simte foarte tare, am stat vreo 20 km in spatele a doua tiruri care mergeau lipite una de alta si numai pe urcarea de dupa Ludus am putut sa le depasesc.
  - Ungheni - Acatari (DJ 151D) - acceptabil dar denivelat pana prin Craciunesti, apoi asfalt bun pana la intersectia cu DN 13. Si aici, inainte de prima localitate (Leordeni) exista acea cale ferata cu ecartament redus mascata de inaltimea propriului terasament si nesemnalizata. De fiecare data cand trec pe aici vad o gramada de sarmani care ori franeaza brusc ori o iau din plin si apoi opresc sa vada daca masina e intreaga.
- Acatari - Balauseri (DN13) - bun, dar aglomerat si iar plin de radare mai ales in zona restaurantelor din Valeni.
- Balauseri - Sovata - Praid (DN13A) - drum bun si de viteza (multe linii drepte in afara localitatilor) dar absolut TOATE podurile dinspre Sovata asfaltate DUPA ce s-a asfaltat drumul si cu denivelari groaznice la 100 km/ora. Banuiesc ca de aia e cu verde si nu cu albastru.
- Praid - Borzont (DN13B)- drum extrem de spectaculos dar virajat si cu zone proaste.
- Borzont - Gheorgheni (DN13B)- drum mai bun cu linii drepte (din pacate prin localitati) si cu o trecere la nivel cu o cale ferata (tripla) la intrarea in Gheorgheni unde am stat 17 minute (!!!!) sa treaca trenul.
- Gheorgheni - Lacu Rosu - Cheile Bicazului (DN12C) - adevarat spectacol la volan. O adevarata placere de cand l-au reabilitat. Am fost anul trecut aproape lunar pe aici si era dezastru mai ales prin chei.
- Bicaz Chei - Tasca - Bicaz (DN12C) - drum acceptabil dar plin de denivelari si chiar pe alocuri gropi.
- Bicaz - Piatra Neamt (DN15) - denivelat si cu multi soferi "fara Dumnezeu" care mergeau ca descreieratii prin localitati.

2. Intors: Piatra - Neamt - Bicaz - Baraj Bicaz - Poiana Largului - Borsec - Toplita - Reghin - Mociu - Apahida - Cluj Napoca
    - Bicaz - Baraj Bicaz - Poiana Largului (DN15) - mult mai denivelat decat cealalta bucata din DN15 (Bicaz - Piatra-Neamt) si cu vreo trei locuri cu alunecari de teren majore (2 in Buhalnita si 1 in Grozavesti). Nu-l recomand noaptea
    - Viaduct Poiana Largului - Borsec - Toplita (DN15) - drum bun cu unele denivelari.
    - Toplita - Reghin (DN15) - probabil unul dintre cele mai bune drumuri din tara. Din punctul meu de vedere este la mare bataie cu DN 66 (Simeria - Hateg - Petrosani).
    - Reghin - limita jud. Cluj (DN 16) - dezastru pe zona de dale de la iesire din Reghin, rau de acolo pana in Camarasu (mai ales pe serpetinele de pe dealurile de acolo unde si fuge terenul)
    - Camarasu - Apahida (DN 16) - acceptabil, dar nerecomandat noaptea. Am prins o ceata de octombrie (in august) de era sa adorm la volan.

  Multe multumiri celor care se ocupa de harta. Comfirm veridicitatea acesteia. O singura remarca cu iz de parare personala: parca "galbenul" de pe Praid - Borzont este mai bun decat "galbenul" de pe Bicaz - Poaiana Largului.
  Felicitari inca o data!

carutasul

Am fost zilele trecute prin tinuturile carutesti, mi-am vizitat niste neamuri si cu ocazia asta as da un "galben" drumurilor netrecute pe harta: Dn 561B Segarcea-Valea Stanciului, si mai departe, 561C pana la Amarasti, si mai departe 542 pana la Caracal. In general nu sunt gropi, mai precis sunt peticite, si la canalele de irigatii sunt niste trambuline interesante pe 542. Presupun ca la primavara vor fi mai rau, doar intre Caracal si Redea par ca au incercat sa refaca asfaltul pe o scurta portiune. Despre E70, ramane cum am stabilit, nici o miscare, dar deja stim asta.

claudiu84

#229
Buna ziua,

Stie cineva care e calitatea drumului E79 Varfurile(jud.Arad)-Sudrigiu(jud.Bihor)?
Vreau sa ajung la Padis(jud.Bihor) din Timisoara, pe ruta Timisoara-Arad-Chisineu Cris-Varfurile-Sudrigiu-Padis, din cate am citit pe forum portiunea Timisoara-Varfurile si Sudrigiu-Padis e buna, dar nu stiu E79 Varfurile-Sudrigiu in ce stare e.

Alta ruta mai buna pentru Timisoara-Padis?

Ruta

Multumesc

Dan74

#230
^
De la Varfurile si pana la Cristioru de Jos se lucreaza, sunt cateva portiuni mici (catava metri) unde nu este asfalt si s-a pus pamant, acolo mergi usurel, in rest e circulabil, mai este un semafor in Stei (se poate evita mergand pe centura, varianta recomandata de mine) si unul la intrarea in Rieni, o varianta mai buna nu exista, deoarece sunt doar 2 variante calitativ aproximativ la fel: Varfurile - Sudrigiu, adica varianta ta si Chisineu Cris - Ciumeghiu - Batar - Pocola - Beius - Sudrigiu (DJ709E-DJ709-DJ709A), drumuri de galben, dar de la Pocola si pana la Sudrigiu ai parte de lucrari si de mai multe semafoare.

ciprebbe

Quote from: vladb on September 01, 2014, 02:56:06 PM

   ... O remarca importanta: Exista pe tronsonul Gilau - Turda un nod rutier (!) de care nu am auzit sa se fii deschis. Am impresia ca este o improvizatie. Dar problema e ca daca e improvizat este cu buna stiinta a autoritatilor deoarece acolo sunt restrictii de viteza pentru drum in lucru (pe fond galben).


Nu este nod rutier acolo( nu ai unde merge), e drumul de acces spre baza Bechtel de la Savadisla. Odata cu inchiderea totala a acelei baze sper sa se faca nod acolo cu acces ft util pt zona Baisoara.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

si ca haiducul nu te poti baga pe acolo? Eu am bunici chiar la Baisoara...si de zeci de ori ma tentat sa ies pe acolo...dar parca niciodata nu am avut timp de pierdut. Pe google se vede ca s-ar putea.
Drumurile noastre POATE;

ciprebbe

Am sa ma bag oficial maine pe acolo si vad cat de "haiduceste" e situatia.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Nu ai unde merge pe iesirea aia. Dai in CIC apoi in bariera de la baza Bechtel, deci nu se poate iesi spre Baisoara( inca) Nici nod nu se poate deschide in configuratia actuala, cu iesire aproape perpendicular si in panta pe banda de urgenta, in sa cu investitie mica se poate amenaja nod aici.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

MHN

Quote from: claudiu84 on September 08, 2014, 03:16:18 PM
Stie cineva care e calitatea drumului E79 Varfurile(jud.Arad)-Sudrigiu(jud.Bihor)?
Vreau sa ajung la Padis(jud.Bihor) din Timisoara, pe ruta Timisoara-Arad-Chisineu Cris-Varfurile-Sudrigiu-Padis, din cate am citit pe forum portiunea Timisoara-Varfurile si Sudrigiu-Padis e buna, dar nu stiu E79 Varfurile-Sudrigiu in ce stare e.

Alta ruta mai buna pentru Timisoara-Padis?

Ruta
Am fost in acest weekend fix pe ruta TM-A1-Arad-Chisineu Cris-Ineu-Varfurile-Padis: situatia se prezinta precum a descris-o Dan74.
Pe portiunea Varfurile - Cristioru de Jos se lucreaza, fiind montate vreo 5-6 semafoare. Am parcurs segmentul dintre Varfurile si Stei cam intr-o ora, desi in mod normal dureaza 40-45 de minute.
Sa reduci viteza la toate podetele casetate, caci rampele fiind inca din pietris, nu sunt la nivel!

Ai avea ca si alternativa, mai scurta, ruta TM-A1-Arad-Chisineu Cris-Salonta-Tinca-Beius-Sudrigiu-Padis, insa intre Pocola si Sudrigiu am auzit de la localnici ca sunt mai multe semafoare decat pe traseul celalalt, desi nu am verficat.

Interesant este ca la revenirea in TM am plecat simultan doua vehicule din Stei, eu alegand fix traseul invers de la dus, iar celalalt vehicul introcandu-se pe Dj709 prin Pancota-Siria-Arad(centru) apoi pe A1 de la nodul Arad Sud. Rezultatul a fost ca eu am ajuns cu 40 de minute mai tarziu, ambele vehicule folosind regulator de viteza (tempomat), deci ruland cat de cat cu viteza constanta si comparabila.

claudiu84

Buna diminteata,

O sa aleg pana la urma cea mai scurta ruta TM-Arad-Chisineu Cris-Ciumeghiu-Pocola-Sudrigiu-Padis(asa imi da google maps), sper sa fie cat de cat ok drumul Ciumeghiu-Pocola, fara prea multe gropi, ca dincolo Pocola-Sudrigiu, cu semafoare ne descurcam cumva.

O zi faina.


Dan74

Eu personal nu am fost pe drumul dintre Ciumeghiu si Pocola, dar din spusele cunostintelor am inteles ca nu prea are gropi, dar este denivelat, iar de la Pocola pana la Sudrigiu cei de la Azvi au pus asfalt in gropile de pe sensul circulabil, deci si aici sunt doar ceva denivelari si semafoarele.

@drian

Nu iti recomand in nici un caz Ciumeghiu - Pocola. Intradevar, nu sunt gropi, dar e ingrozitor de spart, plus zone de piatra cubica si multe treceri peste calea ferata. Am fost si eu o data pe acolo prin mai si am regretat destul de tare. Incearca Salonta - Tinca - Beius, chiar daca are cu 1.6 km mai mult. Singurul dezavantaj este ca pana la Pocola ai in plus 3-4 semafoare pe DN67.

adigsm

Luna trecuta am fost pe traseul Oradea-Tinca- Blefir- Pocola-Beius-Padis si pot afirma ca drumul este perfect circulabil. Trafic foarte scazut si nu exista gropi care sa iti rupa masina. Linistit recomand acest drum. Trebuie tinut cont ca totusi e drum judetean si nu national. In concluzie latimea e mai redusa si viteza medie e mai mica decat pe DN. Eu am mers pe acest traseu pentru a nu testa stresantul DN76, cu toate semafoarele lui.
Eu am fost multumit de traseu.
I recomand si tie sa il parcurgi, mai ales ca zona e si frumoasa.