Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

qew00

Quote from: gruiarew on August 25, 2018, 02:36:22 PM
Quote from: qew00 on August 14, 2018, 08:49:24 AM
DJ592 Timisoara-Buzias - este de verde, au aparut denivelari si in unele zone marcajele is sterse.

Eu l-aș lăsa albastru. Are marcaje ok, pentru un DJ. Chiar și laterale. E puțin denivelat (începe să se lase de la traficul greu) dar se poate merge cu 90 (sau chiar mai tare) fără nici o problemă. Verde ar fi doar centura Buziaș, partea dinspre Lugoj. Pun și video dacă trebuie.

Albastru inseamna drum excelent. Si conform ceea ce ai spus tu nu este excelent. Este un drum bun dupa standardele anormale din Romania si unul mediocru/decent pentru standardele din vest.

Cu 100 la ora fara sa imi rup masina am mers pe drum de macadam in Laponia, dar asta nu inseamna  ca e un drum excelent.

Haideti sa nu indulcim situatia mai mult decat este cazul.

salman rushdie

#1921
Am circulat ultima data in noiembrie 2017 pe DJ592, nu am avut impresia ca e albastru. Ingust, marcajele nu de cea mai buna calitate, marginea in unele locuri lasata.  Comparativ, DJ 504, drum de acelasi rang, este superior calitativ pe raza Teleormanului.

gruiarew

Eu am fost acum câteva săptămâni:



E județean totuși, e normal să fie mai îngust. Ideea era că poți conduce liniștit. E mai bun ca bucata Lugoj - Făget care e european de exemplu.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Raducu Popa

Nu mai sunt cratere, s-a turnat un strat de pietris, e cat de cat ok, am circulat ieri. Trebuie mers cu atentie, s-ar putea sa primesti cate o pietricica in parbriz.

Quote from: Ionut on August 20, 2018, 07:13:23 AM
De evitat (daca puteti) este tronsonul Carlibaba-Iacobeni (cam 23 km) care este roz, este rupt complet, plin de cratere care nu pot fi evitate. Enjoy!

[/quote]

horyatm

Eu merg des pe DJ592 Timișoara-Buziaș. E un drum bun, nu excelent. Verde. Într-adevăr unii circulă și cu 150, dar asta nu înseamnă că se încadrează pentru categoria albastru. Între Chevereșu Mare și Bacova și până la Lugoj s-a remodernizat acum 5 ani parcă, dar tot există anumite porțiuni denivelate, cârpeli, etc. . Cea mai mare problemă pe acest segment sunt trambulinele de la podul peste Timiș, zona Albina.

vancouver

Am vazut acum in mare parte filmarea lui gruiarew. Drumul mi se pare de albastru din filmare. Am convenit ca pentru drumurile judetene criteriile sunt mai putin dure, din acest punct de vedere indiscutabil drumul este albastru. Fiind judetean este reprezentat cu linie mai subtire, deci faptul ca este mai putin lat si mai putin "dotat" decat un DN rezulta clar.

Cine se uita pe harta vede clar intre Timisoara si Lugoj 3 drumuri cu albastru:
- A1, latime 10
- DN6, latime 5
- DJ592, latime 2,5
E clar ca va alege drumul mai gros, deci nu exista riscul sa inducem oamenii in eroare.

Asa ca propun sa lasam DJ592 deocamdata albastru si sub observatie. Sa vedem cum trece prin iarna.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vladbz

Propun verde+albastru DN2B de la granita intre Jud. Buzau pana la Braila. A fost reasfaltat recent si are marcaje bune, insa este valurit pe alocuri.

vancouver

DRDP Iasi se lauda pe facebook ca a facut "Lucrări de reparații asfaltice pe suprafețe întinse pe DN 23A, km 7-8, Focșani-Milcovul, județul Vrancea".
Aici: https://www.facebook.com/DRDPIS/posts/678638355851390

Nu arata rau. Pe harta e trecut ca drum ingustat (gen judetean) si cu rosu aprins. Poate trece cineva prin zona si ne zice daca e ceva de modificat.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

#1928
De asemenea cred ca ne luam adio de la culoarea violet de pe DN24C:





Powered by API/PUM imgur uploader

DRDP zice ca a facut pe 36km, deci tot drumul. As opta pentru verde deocamdata, ramane de vazut cum se comporta peste iarna minunata lucrare in regie proprie:
https://www.facebook.com/DRDPIS/posts/678149139233645
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

marinul

a aparut o eroare pe harta, DN1P din judetul Bihor, apare cu albastru, este cel mult galben. A fost distrus de Bechtel cand lucrau in zona la A3, atunci a si fost transformat din dj in dn. Stiu ca inainte aparea  marcat corect cu galben sau rosu

rizzuh

Am fost vineri pe DN6 Bucuresti - Craiova. Portiunea din Olt inca arata a santier abandonat; este asfalt, dar pe distante lungi un sens este foarte ingust (nu cred ca are 3m latime banda, este fix cat un TIR fara onglizi), langa se vede terasamentul neasfaltat (doar cu pietris) si sunt macaje galbene. Sunt cred ca 20 km asa, ba un sens ingust, ba celalalt. Rugozitatea este foarte mare, planeitatea foarte proasta (parca esti pe o mare agitata). Practic cum iesi din Teleorman se impute drumul pana dupa Caracal.

N-as recomanda deloc sa fie parcurs noaptea. Cu tot traficul, urcarile grele si gropile de la poduri de pe DN65 + A1, este un drum muuuult mai lejer decat DN6.

4/10, would not drive again.


In alta ordine de idei, centura Caracal este foarte buna, dar nu pot sa nu remarc cretinitatea in a face o trece la nivel cu calea ferata (catre Corabia) pe un drum nou, chiar daca n-are trafic.

AlexxC

DJ208 la limita judetelor Iasi si Neamt conexiune cu E85 a fost asfaltat. Pe harti nu este actualizat

mihail75

pacat ca nu s-a mai actualizat harta in formatul initial, lucrat de Vancouver. Sunt convins ca sunt motive intemeiate (consuma mult timp), insa mie mi se parea o versiune mult mai prietenoasa si usor de folosit decat cealalta disponibila. Mult spor!

KenyaSong

Quote from: vancouver on August 12, 2018, 12:43:46 AM
Am ajuns cu prelucrarea datelor la 28.02.2018. Iata asadar o varianta cu datele de pana atunci, cu mentiunea ca apare si A10 Aiud-Turda:

Mulţumesc.
Nu uita să o pui şi în prima postare, ca să fie găsită rapid.

vancouver

Trebuie sa faca Ionut asta cu prima postare, daca fac eu se zapaceste si nu se vede bine.
Din pacate nu am mai avansat, cea mai recenta varianta este cea cu postarile pana pe 28.02.2018. Adica asta: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=199.msg208319#msg208319
Incerc in zilele care urmeaza sa ajung la zi.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.