Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

cristi5

#1650
This map is for transit. You can see the touristic roads in the OSM version. The two maps are in sync.

http://proinfrastructura.ro/harta-calitatii-drumurilor.html#map=10/46.701/22.555

Stie cineva daca CJ Bihor are de gand sa reabiliteze Padis-Ic Ponor? De fapt daca ne gandim bine, Bihorul nu are niciun interes iar Clujul are dar... drumul nu e al lui...

Dan74

@Hercule, din pacate, nu cunosc tot drumul, dar stiu ca pana in Remeti (int. 108J cu 108K) este ok, portiuni mai peticite dar si portiuni bune.  Despre DJ108K stiu ca CJ Bihor are de prin 2015 un proiect de reabilitare, dar nu stiu daca s-au facut ceva lucrari.

cristi5

#1652
Pe OSM e din 2015 Valea Draganului (se vede la zoom in). Eu am fost azi-vara din Tranis pana la DN1, e galben. Mai sus de Tranis era dezastru in 2015, anul asta nu am fost. Dar parca am vazut ceva pe "drumuri judetene", ori ca l-au facut ori ca urmeaza...

strainu

Nu știu dacă am mai apucat să zic, s-au făcut și marcaje pe DN61 între intersectia cu DJ601 și Clejani. După părerea mea e de verde. Și porțiunea care e cu roșu acum a mai fost peticită, eu votez pentru galben.

DJ601 a fost asfaltat de la intersecția cu DJ 401A până la intersecția cu DJ412A (Bolintin-Malu Spart), dar fără marcaje și acostament - galben.
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

vancouver

Daca se deschide ceva pe A10 fac un update. Daca nu, nu.  >:(
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dcr965


gabieny

Va rog daca se poate o parere despre DN66 intre Bumbesti-Jiu si Petrosani,multumesc.

pasadia

In principiu e ok. Asfalt nou, santier practic terminat peste tot...

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


TibiV

Quote from: gabieny on December 02, 2017, 05:27:40 PM
Va rog daca se poate o parere despre DN66 intre Bumbesti-Jiu si Petrosani,multumesc.

Gasesti foarte multe poze facute in august aici: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=12.msg166740#msg166740

Pozele sunt facute in sens invers, Petrosani -> Bumbesti-Jiu.
Drumul este cel putin verde, cu doar cateva "strangulari".
Mai rau nu are cum sa fie, cel mult mai bine...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

In aceasta seara pe DN1, Sibiu - Brasov, am avut ocazia sa constat  ca au aparut un numar consistent de gropi. Suficient de mari incat un ghinionist sa faca pana inaintea mea cam pe urcarea de dupa iesirea din Sercaia. Dar gropi mai sunt prezente si in cateva alte locuri.

La fel si pe DN68A, dar acolo sa spunem ca nu e o surpriza asa mare. Drumul ala are acostament distrus, e fornat din multe peticeli, e tranzitat de mult mai mult trafic decat cel pentru care a fost construit. Cred ca pana la finalul iernii va fi declarat rosu direct.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


Anonymous Rider

Aș semnala un traseu nou, care nu apare pe hartă, dar care merită să fie trecut. Nu e un drum uzual, ci unul mai mult turistic.
A fost proaspat asfaltat, si anul acesta, ultimul segment, de 10km a fost finalizat inainte de 1 decembrie.


DJ 681: Făget - Colonia Mică - pod peste A1 - Drăgșinești - Gladna Montană - Fârdea - Hăuzești - Crivina - Criciova - DN 6 (între Găvojdia și Jena)


Comparație alternative
pe A1: 59.5km - 41min
pe DN: 48.4km - 39min
pe DJ: 46.0km - 54min (poate chiar sub 50min cu noul covor asfaltic)

atac29

Salut,
In mini-vacanta aceasta de Sf. Andrei si 1 Dec, am fost plecat pe la ai mei si pana la Felix pe ruta:
1. Tg.Jiu - Hateg - Deva - Varfurile - Ineu
2. Ineu - Beliu - Tinca - Oradea - Felix si retur.

Drumul se prezinta astfel:
Tg-Jiu - Bumbesti Jiu => e bun albastru
Bumbesti Jiu - Petrosani:
   ->erau 2 semafoare in apropriere de Petrosani; se lucra la 2 poduri (rosturi)
   ->in plus s-a inceput si lucrul la podul de intrare pe defileu dinspre Bumbesti Jiu
   ->podul de la Lainici, inca asteapta - doar un fir pe sens de ani buni :D
   ->exceptand aceste portiuni, asfaltul e ca in palma, cu linie finala mediana si rigole/parapeti din beton terminate,
   ->mai trebuie sa imbunatateasca semnalizarea la curbe, inca sunt indicatoarele vechi...
   => se poate schimba zic eu in galben/verde si albastru in loc de rosu si albastru
Petrosani - Hateg - Simeria ( giratoriu urcare pe A1) - Deva (coborare Soimus) => e bun albastru
Soimus - Brad => se poate trece linistit doar in albastru, erau muncitori pe toata portiunea drumului si mai aveau pe la cateva podete de montat parapeti laterali, in rest semnalizare mediana, laterala, indicatoare, totul e pus la punct.
Brad - Ionesti => e ok albastru
Ionesti - Varfurile => se poate trece in rosu si albastru, caci nici vorba de pamant pe acolo (adica cu violet),
-de remarcat ca drumul e foarte denivelat si foarte peticit, dar prost peticit :D, gropi sunt putine de tot - distanta acestui drum nasol e de aprox 15km.
Varfurile - Ineu => l-as trece tot in verde, e turnat griblura pe o buna parte din el, asfaltul s-a mai degradat, si in plus marcajul median e sters aproape de tot
Bocsig - Beliu => e ok verde chiar spre albastru, daca ar fi mai bine semnalizat cu indicatoare de curbe
Beliu - Tinca - e asfalt turnat proaspat de la limita judet AR-BH pana in Tinca, partea cu Arad e asfalt vechi, bun, dar cu linie mediana stearsa; parte din BH pana in Tinca nu e marcat deloc, si desi e turnat recent sunt portiuni cu denivelari
   => in concluzie as modifica Bocsig - Beliu - limita judet AR-BH in verde, iar de acolo pana la Tinca sa ramana verde/galben si albastru
Tinca - Oradea - Felix => ireprosabil, ramane albastru

Sper sa v-am oferit informatii folositoare.
Ca o ultima remarca recomand Bocsig-Beliu -Tinca-Oradea in locul Arad-Chisineu Cris-Oradea => e mai scurt, foarte bun, si nu e aglomerat deloc, sunt portiuni multe in linie dreapta si lungi, si se merge pe asfalt uscat lejer cu 130Km

__dir

Un mic update:
DJ208 (bucata rosie) DN2 -> Mircesti - verde (are marcaje, dar asfaltul e un pic valurit)
DJ203D (Buzau-Smeeni) -> galben
DN2C (Smeeni-Pogoanele) -> galben
DJ203I (Pogoanele - Garbovi) -> galben
DJ203B (Garbovi  - Manasia - DN2A) -> galben


Cristi

Modificati cu roz(foarte rau), va rog, calitativul urmatorului sector de drum DJ204D Suraia - Vadu Rosca, Vrancea.  Acel drum nu a mai fost asfaltat de pe timpul lui Ceausescu, desi s-a luat bani pe el si Oprisan a declarat ca l-a facut. E drum de piatra iar la intrare in Vadu Rosca, sunt cratere cat masina. Mi-am rupt masina pe acolo. De asemenea apare asfaltat drumul Suraia-Botarlau, DJ204G plus multe din strazile Suraii, care de fapt sunt de piatra.  DNA- doarme în papuci ca majoritatea romanilor de altfel. Verificati si o sa ii găsească si lui Oprisan hac de cojoc. Si cate drumuri sunt asa...de ar sti lumea cat fura...offf

vancouver

In tot judetul Vrancea s-au luat bani pentru refaceri de drumuri judetene si s-au refacut numai anumite zone sau CHIAR DELOC. Respectiv la presiuni locale (primari din acelasi partid au facut presiuni la Oprisan, situatia fiind exasperanta) s-au mai facut peticiri. Din fericire in ultimii ani calitatea PETICIRILOR a mai crescut. In loc de peticirea cate unei gropi acum uneori se fac suprafete de 5-50m lungime si 2-6m latime. Problema este ca nu prea se fac... Drumurile comunale, facute cu fonduri europene de unele comune arata mai bine si poate ca s-a furat si pe acolo, dar drumul este facut. Asa un jaf precum in Vrancea pe DJ-uri eu nu cred sa mai existe pe teritoriul României, poate doar in Rep. Moldova. Aparentele mai sunt salvate de calitatea excelenta a DN2/E85 + cateva alte DN bune (cum ar fi DN2D refacut de UMB), dar vorbim doar de drumuri refacute de CNAIR - iar multi nu cunosc diferenta dintre administratorii drumurilor.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.