News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Dan74

S-a terrminat asfaltarea pana in Cornitel, asa ca la urmatoarea actualizare a hartii se poate trece DN1 cu albastru pana in Cornitel.

nirolf

Predeal - Râșnov are câteva porțiuni în care s-a lăsat asfaltul/teresamentul destul de mult (porțiunea cu serpentine) și au apărut și câteva gropi destul de mari (înaintea acelor de păr unde se frânează). De asemenea, în aceleași zone marcajul rutier este șters, abia se mai distinge. Cel mult verde! Asta era acum 2 săptămâni, nu cred că s-a reparat între timp.

Zimox

Offtopic:

Cineva are aceasta ruta actualizata, cum se circula si pe cata portiune nu este strat astfaltic?

http://goo.gl/maps/PifmF TG. SECUIESC - VIDRA? Multumesc

!

chr

Ar fi util ca pe harta sa apara si data ultimei actualizari, de exemplu in careul din stanga sus, dupa "utilizator vancouver". Eu am harta salvata pe telefon, sa fie la indemana sa nu fac trafic de internet de fiecare data cand o consult, dar mai uit daca este actualizata recent sau nu.

vancouver

 :|... nu inteleg, cum adica sa apara si data ultimei actualizari ... pai cu litere mari, sub titlul hartii ce scrie?

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

chr

Scuze, era asa mare ca n-am vazut, eu ma uitam dupa ceva mic, mic :)
Multumiri pentru efort, este extrem de utila harta.

Archi

weekend-ul asta am testat DN 6 intre Timisoara si D. Turnu Severin, se prezinta excelent ca si pana acuma dealtfel (pacat de centura Domasnea) si DN 67 intre D. T. S. si Motru. Aici situatia se imparte in 2 bucati: in partea dinspre Drobeta drumul este de galben spre rosu, parca ceva mai bun decat rosu, iar in partea dinspre Motru drumul este de galben-verde in sensul ca se vede ca drumul nu e nou, dar asfaltul este bun si marcajele sunt relativ ok.

ashbird

Quote from: nirolf on May 29, 2014, 11:40:34 AM
Predeal - Râșnov are câteva porțiuni în care s-a lăsat asfaltul/teresamentul destul de mult (porțiunea cu serpentine) și au apărut și câteva gropi destul de mari (înaintea acelor de păr unde se frânează). De asemenea, în aceleași zone marcajul rutier este șters, abia se mai distinge. Cel mult verde! Asta era acum 2 săptămâni, nu cred că s-a reparat între timp.
astazi am circulat si s-au remediat din probleme.. s-a reasfaltat la portiunea lasata si s-au mai acoperit din gropi .. deci merita Verde pe portiunea serpentine.
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

smark_BV

DN1 BV spre Mures, de la intrarea in padurea bogatii sau dupa Maierus, pana la granita jud. Mures ar trebui sa fie cel mult verde. La cate cratere am avut ieri dusintors, a fost bestiala treaba cu ocolirea lor. pentru Motociclisti este mai grava situatia.

frunzaverde

De la un prieten care a facut un transport (dubita) de la Constanta la Silistra. Opiniile lui sunt astea:

- Constanta - Valea Dacilor pe A2 - excelent: Albastru
- Valea Dacilor - Ciocarlia pe DJ381 - foarte bun "pentru un drum judetean", desi sunt mici probleme cu marcajele, care pe ploaie sunt prost vizibile, mult mai proaste decat cele de pe DN: Albastru (a zis ca pentru un DJ arata excelent)
- intersectia de la Ciocarila e marcata extrem de prost, la intoarcere au ratat-o si au stat pe DN pana la Constanta: Albastru
- DN-ul este reabilitat (latit si marcat) pana la iesirea din Cobadin. Stare: excelenta  - albastru
- De-acolo se ingusteaza soseaua la standardul vechi (deci presupun ca 6 - 7m), dar este perfect asfaltat si marcat (alterneaza zone cu asfalt nou-nout cu zone cu asfalt vechi de cativa ani, dar in continuare in stare excelenta). Stare: excelenta - albastru
- Ion Corvin - Baneasa are portiuni mari asfaltate recent alternand cu portiuni cu asfalt vechi dar in stare buna - verde
- Baneasa e... piatra cubica. E intretinuta, si o parte a fost asfaltata recent, dar raman inca ceva sute de metri cu piatra.
- Baneasa - Ostrov, asfaltat destul de proaspat dar foarte valurit. Au ramas doua segmente scurte de piatra cubica, intretinute si ele bine, una din ele (o urcare dupa Baneasa) parea in curs de asfaltare si ea desi nu erau muncitori, piatra era scoasa. Galben-Verde (as spune galben din cauza pietrei).

In concluzie, s-au intors tot pe DN, fata de ocolul bac-Calarasi-Constanta, drumul li s-a parut mai rapid si mai bun. Cat despre trafic, practic inexistent, mai ales intre Ostrov si Ion Corvin, unde au fost maximum 10 masini.

In Silistra controlau la vinieta in granita, n-aveai, spaga sau amenda, la alegere. Dupa vama e un segment de 100 m de DN, unde iti trebuie vinieta, chiar daca mergi doar in oras.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

radudanutz

ma uit pe harta si vad ca pe dn sau dj 61 intre gaesti  - giurgiu - bulgaria, nu e nici o culoare, oare e ok drumul? sau  daca poate sa imi recomande cineva sa o iau pe acolo sau sa ma duc pe centura bucuresti in drum spre litoralul bulgaresc

tamas_lorand

La urmatorul update as sugera retrogradarea DN58A intre Lugoj si Soceni la verde. Marcaje cam sterse (pe unele sectoare sunt inexistente), curbe periculoase, in varf de rampa, nesemnalizate. Calitatea asfaltului este in schimb foarte buna. Recomand prudenta dupa lasarea serii.

dr4qul4

DN73C trebuie trecut cu Rosu cel putin intre DN7 si Tigveni . Am fost Duminica intre Rm Valcea si Curtea de Arges si la Piatra sunt 4 alunecari de teren (se circula pe o banda) din care una a maturat complet asfaltul. Au umplut cu pietris dar nu stiu cat va tine (circulatia este restrictionata la 2,5 T).

Si intre C de Arges si Tigveni a aparut un inceput de alunecare. La intoarcere ploua torential si foarte multe pietre au ajuns pe carosabil iar margine drumului a fost si mai mult afectata.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Hercule

Referitor la DC136 Cristuru Secuiesc - Sangiorgiu de Padure consider ca bucata rosie ar trebui stearsa de pe harta, sau cel putin intrerupta legatura intre cele doua localitati. Ideea e ca pe un drum rosu pornesti, mai zici o rugaciune si speri sa nu ti se rupa masina pina in partea cealalta, dar in final treci. Pe bucata de care pomeneam o portiune destul de lunga nu are si nici nu a avut niciodata asfalt si pe unde am trecut extrem de greu cu un 4x4. E drept ca am fost pe acolo de ~2 ani, dar nu s-a m-ai lucrat de mult prin zona
Deșteaptă-te române!

vancouver

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.