News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Dan74

- DN75  Turda - Campeni - Scarisoara
Drumul e ok, mai putin portiunea din apropierea barajului de la Mihoesti (Mihoesti - Necsesti) unde placile de beton te vor "incanta", cu viteza redusa masina nu va avea de suferit (am trecut pe acolo acum 2 luni).
- DN74  Abrud - Brad
Eu am trecut pe acolo anul trecut, mici probleme pe acest traseu erau in zona Buces-Vulcan: cateva portiuni surpate si unde se circula doar pe o banda si serpentinele, dar peisajul e super.
In concluzie: drumuri circulabile cu mici portiuni pe care e recomandabil sa circuli cu viteza redusa.

Hercule

Quote from: mopy on June 27, 2017, 12:35:12 PM- DN75  Turda - Campeni - Scarisoara
GALBEN (oricum pe aici nu te grabesti pentru ca peisajul e superb)

Pe celalalt nu am fost.
Deșteaptă-te române!

cristi5

Am facut  o traversare intre DJ103H si DJ764B via Tranis.
http://proinfrastructura.ro/harta-calitatii-drumurilor.html#map=13/46.85/22.826

Nu e de asa mare interes dar pun aici pt ca am observat un fenomen intalnit si in alte sate din jud Cluj (de ex Maguri). In satul Tranis asfaltul e oglinda, rigole, se puneau parapeti si se construiau ziduri de sprijin, parca eram in UE :). Drumul are 1,5 benzi, cu alveole de intalnire. Am inteles ca lungimea din acte a drumului e mult mai mica decat lungimea reala pt ca cineva a masurat pe harta (deci in plan orizontal) cand s-a trecut drumul in patrimoniul comunei (cred). Cand au inceput sa refaca drumul au vazut ca (pantele fiind mari) lungimea e de fapt mult mai mare. Nu stiu daca vor ajunge cu asfaltul spre est pana la DJ103H. Partea aceea e practicabila cu un turism la 20-30 km/h (neasfaltat dar doar "bad", nu mov)

La sud, DJ103J spre Visag e tot neasfaltat (desi ok, eu i-as da galben ca suprafata), dar de la intersectia cu DC130 (prin Visag) fenomenul de mai sus se repeta, asfalt destul de nou. Din pacate nu am avut posibilitatea sa urc pe DC130 (eram pe jos) asa ca nu l-am pus inca pe harta, voi intreba localnici. Dar deja stiu cel putin 3 sate de munte (adica lungi) care au drum de acces prost si asfalt f bun in localitate, mie asta mi se pare o problema de sistem: degeaba satul arata f bine  si ofera potential turistic urias  (cum e cazul la Maguri), daca nu ai curaj sa te pornesti la drum intr-acolo.

O alta noutate fata de 2015 e ca DJ764B e asfaltat si in zona barajului Floroiu. Din pacate asfaltul e deja praf (santuri facute de ploi), nu am putut sa pun mai mult de rosu ("bad"). In zona Lunca Visagului e si plombat un pic fata de 2015 asa ca l-am ridicat de la "very bad" la "bad" (culoarea e tot rosu).

sorin1601

Am mers azi pe DN 24A de la Murgeni la Simila. Eu zic că de la Epureni la Simila este de ALBASTRU!


scoty

@vancouver, te rog sa retrogradezi la rosu portiunea din DN18 intre Iacobeni si Moisei, este mai rau ca in Bosnia dupa razboi, drumul este total spart in parte de Strabag care face reabilitarea cat natural datorita uzurii, am facut in cei 80 km cca 3 ore cu o masina de teren pe care nu am menajat-o se sta foarte mult la desele semafoare sau portiuni de drum cu o singura banda pe sens!

Trimis de pe al meu SM-N910F folosind Tapatalk


rizzuh

Drumul judeto-national 6B este albastru pana pe la Goesti (astfalt nou, marcaje noi, ca in palma), dupa este de verde pana la limita jud. Dolj (asfalt vechi, de criblura, marcaje cam sterse). Mai departe nu am fost.

Drumul este ingust, are profil de DJ, chiar daca este DN. Este bine trasat pe harta asa subtire.

frunzaverde

Quote from: scoty on July 02, 2017, 01:24:37 PM
@vancouver, te rog sa retrogradezi la rosu portiunea din DN18 intre Iacobeni si Moisei, este mai rau ca in Bosnia dupa razboi, drumul este total spart in parte de Strabag care face reabilitarea cat natural datorita uzurii, am facut in cei 80 km cca 3 ore cu o masina de teren pe care nu am menajat-o se sta foarte mult la desele semafoare sau portiuni de drum cu o singura banda pe sens!

Moisei - Iacobeni este deja rosu. Alternanta rosu+albastru indica faptul ca e in rebalitare.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

alexcrist

DJ 282B, între Flămânzi și Prăjeni (ultima localitate din județ) a fost peticit aproape integral. Le-am mai scăpat vreo 2 gropi (deci recomand prudență), și pe margini nu e reparat peste tot. Dar ținând cont că asfaltul inițial (între gropi :D ) era foarte bun, și că peticele de acum sunt destul de nivelate, se poate circula decent, cu viteze de 85-100 km/h.

Ultima porțiune (Prăjeni - limita de județ) e neatinsă, și conține (ca până acum) 4 porțiuni neasfaltate de 1-200 m fiecare. Nu sunt sigur dacă vor continua plombările pe zona asta. Dacă mai observ ceva, revin cu completări.

Ca atare, pentru porțiunea Flămânzi-Prăjeni, sugerez trecerea la roșu. Mai mult poate nu, datorită marginilor surpate pe alocuri, a unor petice nu tocmai nivelate, și a marcajelor foarte șterse și trebuie atenție sporită (și la carosabil, și la alte obstacole gen vaci și alte animale). Însă cu ochii pe drum, e chiar mai lin decât Flămânzi-Botoșani. :)

O filmare de ieri (atenție, volum ridicat!):
Zonele închise la culoare de pe carosabil sunt peticele.

csebi24

De ce Cluj-Turda (DN1) este cu verde, marcaje sunt, gropi nu am vazut. Nu este de albastru?

ovideatza

Dn2H Radauti->int cu E85 este ALBASTRU integral acum, nu doar acea bucata semnalata anterior.

Momentan e asfaltat covor continuu, pare de calitate, e plan si premarcat pe mijloc si laterale. Probabil vor fi si marcajele complete curand, pana la urmatorul update de harta ar trebui sa se intample.

Se pare ca s-au tinut de cuvant si au continuat lucrarea inceputa in toamna/iarna.

Cu ceva indulgenta la planeitatea drumului cred ca poate si Tg Frumos-Pascani ar fi albastru, cum s-a mai discutat. M-am opus atunci din supararea ca la o asfaltare completa nu s-a rezolvat cum trebuia, dar totusi nu-s probleme, reasfaltarea nu e ca si reabilitarea.


Sent from my iPhone using Tapatalk

alexcrist

#1450
DN 17B, între Chiril și Vatra Dornei (probabil și spre Neamț, dar nu am fost) se află într-un soi de reabilitare, cu foarte multe zone decopertate. Însă zonele decopertate sunt mici și dese (nici măcar lățimea unei benzi), iar peticele deja puse sunt puse prost și nenivelate. Combinat cu restul carosabilului de beton cu rosturi denivelate, drumul e foarte obositor.

Chiar ignorând zonele decopertate momentan, și presupunând că vor fi plombate la aceeași calitate cu cele deja făcute, eu nu consider că mai merită galben, ci roșu. E mai prost decât era anul trecut, când ne contraziceam dacă să fie galben sau roșu. :)

Ultima bucățică înainte de Vatra Dornei, acel colț marcat cu albastru pe hartă, nu mai e deloc așa. Au apărut gropi. I-aș da un verde.

pasadia

Quote from: csebi24 on July 04, 2017, 01:19:10 PM
De ce Cluj-Turda (DN1) este cu verde, marcaje sunt, gropi nu am vazut. Nu este de albastru?

Cel putin pentru ca e un etern santier prin sate cu acele separatoare mediane.

danyel79

  Un  mic update pentru cateva drumuri din partea de sud a ţării.
  Am parcurs distanta de la Targoviste la Alexandria si m-am lasat pe mana Waze-ului.
 
  Iata concluziile raportat la harta calitatii drumurilor.
  Bucata de drum judeţean 701 de la Corbii Mari înspre judeţul Teleorman nu mai este rosu; e reabilitat complet - albastru, are şi marcaje si tot ce-i trebuie.
 
  Waze nu m-a dus pe tot 701 şi apoi pe DJ 504 ca sa ma scoata aproape de Alexandria (drumul iese chiar înainte de podul de la intrarea in Alexandria care e inca in lucru) ci m-a scos de pe 701 in localitatea Gratia pe DJ611 inspre Videle.

  DJ611 şi apoi DJ601 pana in Videle, iar apoi din sudul orasului Videle DJ503 care iese la Draganesti Vlasca in DN6 nu apar pe harta calitatii drumurilor dar eu as face sugestia sa fie puse pentru ca e alternativa cea mai buna faţa de a o lua pe DN61 si a iesi la Ghimpati in DN6. Pe DN61 de la Corbii Mari pana dupa localitatea Vadu Lat in drum spre Ghimpati sunt 29 de km de drum corect incadrat la rosu (cel putin asa erau acum 3 luni cand am fost pe acolo) care merita evitati.

  Revenind la calitatea acestor 3 drumuri judetene (611, 601 si 503) pe portiunile pe care le-am parcurs situatia e următoarea:

  - DJ611 de la Gratia la Roata de Jos - as pune verde sau galben. Calitatea drumului e buna, astfalt bun, fara gropi, marcaj longitudinal existent (nu si pe margini din pacate), insa are 2 capcane. Prima e un damb in localitatea Cartojani (cred ca e un tub de azbociment care traverseaza drumul si a fost acoperit cu asfalt). Nu vezi denivelarea decat de foarte aproape iar waze nu m-a atentionat. La dus l-am simtit foarte bine (cred ca l-am luat cam la 70 km/h), la intors am fost mai atent. Mai e o portiune in care s-au aplicat petice dupa Cartojani si e un pic mai denivelat (pana in satul următor Sadina); portiunea e insa mica si nesemnificativa. Impresia mea e ca traficul e foarte modest pe aceste drumuri asa ca se observa si se ocolesc usor capcanele cu exceptia dambului din Cartojani.

- DJ601 - Roata de Jos - Videle - drum bun, cu asfalt aplicat insa in perioade diferite. Astfel, de la Roata de Jos incolo asfaltul e de mai demult - calitate insa buna cu marcaj longidutinal ca pe DJ611 mai sus amintit. Avem insa in apropierea localitatii Mîrşa niste gropi in care nu trebuie sa intri cu masina care pot fi ocolite pe contrasens (cred ca sunt vreo 3 gropi de acest tip). De dupa Mîrşa cand se intra in jud. Teleorman este asfalt proaspat. Cred ca este turnat de o saptamana, doua; s-au sapat si santurile pe margine, cred ca acolo mai e de lucrat ceva la rigole dar nu am vazut muncitori; drumul e liber, dar nemarcat deloc. As pune galben pe toata suprafata poate cu trimitere la aceasta descriere: Nu e un galben tipic. Pe timp de zi am facut foarte usor drumul ca si cum as fi mers pe verde sau albastru. Rapid, ca nu e mult trafic, putinele gropi acolo unde drumul nu e reabilitat recent le-am ocolit usor daca n-am avut masina pe contrasens, iar lipsa marcajului pe o portiune de cativa km nu m-a deranjat deloc daca asfaltul era impecabil.
  Si inca o remarca - e un DJ care parcurge mai multe judete, iar pe portiunea aceasta se intra in Teleorman, apoi se iese si pentru catva timp esti in Giurgiu, iar apoi intri din nou in Teleorman. Daca in Teleorman e OK, Giurgiu nu si-a facut treaba si ma refer in special la acele putine gropi de pe traseu, dar in care daca nu cunosti drumul risti sa-ti rupi masina noaptea pe acolo.

- DJ503 - Videle - Draganesti Vlasca - drumul e de verde in opinia mea. E marcat longitudinal, asfalt bun cu mici exceptii si denivelari minore.

  Folosind aceasta rută - Targoviste - Gaesti - A1(iesirea de la km71 Ghimpati) - Corbii Mari (iesirea de la km49) - DJ711A (vreun km - doi pana la 701) - DJ 701 (pana la Gratia) - DJ601 (pana la Videle) - DJ503 (pana la Draganesti Vlasca) - DN6 - Alexandria merge in aproximativ 2 ore.
  Ar trebui folosit insa Waze pentru ca nu sunt indicatoare pe DJ-uri si e intortocheat. Nu m-as fi gandit niciodata sa fac stanga de pe DJ701 pe DJ601. De asemenea in Videle daca nu cunosti, fara Waze sau gps te incurci pe la un giratoriu. E pus indicator de Bucuresti pe drumul pe care o iei, dar nu am vazut diferentierea intre drumul pe care am mers  - 503 si cel care ar iesi pe directie est (probabil 601 D) spre Bucuresti.

  O  remarca asupra calitatii unui alt drum - DN71 de la Targoviste la Sinaia - e trecut rosu pana la marginea cu jud. Prahova, dar nu as mai fi de acord. Am fost recent (acum 3 saptamani) pe acolo.
  A mai ramas portiunea dintre Targoviste si Doicesti  - in acelasi stil - e un drum de beton peste care e aplicata o pojghita subtire de asfalt - rezultatul e un drum denivelat, dar care poate fi incadrat la galben. De la Doicesti la Pucioasa drumul e bun - verde clar as spune. Mai e un semafor la un pod la intrarea in Pucioasa (singurul de pe traseu, de altfel). De la Pucioasa la Fieni drumul a fost refacut, dar si după Fieni incolo as pune galben fara rezerve. Doar la cota 1000 au mai ramas anumite portiuni mai lasate, desi impresia mea e ca nu mai e chiar atat de denivelat ca acum peste un an de cand nu mai fusesem pe acolo. As da general pe tot tronsonul - galben.

TibiV

Completez si eu cu o remarca din aceeasi zona: DJ504 este de albastru de la iesirea din Alexandria pana la intrarea in Orbeasca - drum proaspat reabilitat, cu marcaje impecabile.
De acolo ramane de verde - drumul este foarte bun, dar lipsesc inca marcajele.

Dovada este in reportajul pe care l-am postat zilele astea la "Drumuri judetene".
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

#1454
Quote from: csebi24 on July 04, 2017, 01:19:10 PM
De ce Cluj-Turda (DN1) este cu verde, marcaje sunt, gropi nu am vazut. Nu este de albastru?

Asa cum am mai spus de n ori, aici nu este rubrica intrebari si raspunsuri. Daca ai o opinie si ai parcurs un drum recent, te rog sa scrii scurt si la obiect opinia.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.