Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

cristi5

#1230
Interesant pt RRQM? Un soi de centura Copsa Mica sud-vest...

Quote from: adiarc on January 05, 2017, 06:48:38 PM
inca din vara anului trecut a fost finalizat DJ 142J ,intre Seica Mare si Seica Mica....drumul este f.bun si pt cei care vor sa ajunga in Blaj,nemaifiind nevoiti sa mearga pana in Copsa Mica.......scurteaza cu minim 25 de km traseul Sibiu-Blaj,Via DN14 ( exista si alte variante,dar personal prefer un drum mai lung,ca si km,dar cu o suprafata de rulare f.buna si care permite viteze constat mai mari )......totusi este pt max 8 to ( masa totala ).

redrares

Salut,

E primul meu post aici, dar am decis ca, dupa o perioada lunga de utilizat informatii de pe harta sau postate de alti useri, sa dau si eu o mana de ajutor.

Recent am fost pe traseul Cluj - Beclean - Borsa si feedback-ul meu este urmatorul:
- DN17D - Intre Beclean si Salva asfaltul este foarte bun, cu semnalizari ale virajelor bune si cu marcaje rutiere doar pe mijloc, dar inexistente pe lateral -> As trece linistit spre verde; albastru mi s-ar parea putin fortat, dar e o posibilitate.
- DN17C - Intre Salva si Dealul Stefanitei (inainte de urcarea spre varful pasului) - asfalt destul de denivelat, marcaje doar pe mijloc si sterse. Din cand in cand unele gauri mari -> In concluzie, verde mi se pare putin optimist, mai ales daca compar cu alte sectoare gen Cluj - Turda sau Sebes - Sibiu. As retrograda spre galben.

O zi faina,
Rares

cristi5

Pe OSM DN66A e marcat horrible (violet, ca pe RRQM) afara de portiunea dintre Cerna-Sat si DN67D care e marcata bad (rosu). Ambele portiuni sunt marcate corect ca neasfaltate.

Chiar exista vreo diferenta intre cele doua portiuni sau pun totul cu violet? Merci!


vancouver

DN2K
cristi5: A fost marcat verde acum un an pe OSM. Pot pune galben, dar n-am inteles de ce e gri pe RRQM?
raspuns: pentru ca gri inseamna calitate necunoscuta
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

pasadia

Intre Cerna Sat si DN67D imi pare mai lat si ceva mai ferit de sleauri. L-am parcurs anul trecut de 1 decembrie si era mai bun decat restul portiunilor (dar pe care nu le-am mai parcurs in ultimii 4 ani). Senzatia mea e ca pana la baraj sunt mai bine facute rigolele si podetele si ca ajunge mult mai putina apa de pe versanti pe platforma drumului.

Dan027

Dn1 Brasov-Predeal nu mai este de albastru, au aparut niste gropi, nu multe dar maricele...

dr4qul4

totusi nu poate fi doar rosu DN66A pana la Cerna sat. drumul e impracticabil chiar si cu un logan. mai mult de 10/ora nu poti merge pe el. sunt gropi multe si poti ramane acoli.
nu l-am parcurs tot. am renuntat dupa vreo 2-3 km. in schimv am vazut camioane cu lemne.

nu exista termen de compaaratie intre dn67D, Herculane- dn66a si dn66a de acolo pana la cerna- sat.
tb violet
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cristi5

Am vrut sa vad care drumuri din Romania au pe OSM calitatea "impassable" = impracticabil

Sunt vreo 5-6, aici:
http://overpass-turbo.eu/s/l6c

vancouver

#1238
Quote from: redrares on January 06, 2017, 10:21:28 AM
(...) Recent am fost pe traseul Cluj - Beclean - Borsa si feedback-ul meu este urmatorul:
- DN17D - Intre Beclean si Salva asfaltul este foarte bun, cu semnalizari ale virajelor bune si cu marcaje rutiere doar pe mijloc, dar inexistente pe lateral -> As trece linistit spre verde; albastru mi s-ar parea putin fortat, dar e o posibilitate.
- DN17C - Intre Salva si Dealul Stefanitei (inainte de urcarea spre varful pasului) - asfalt destul de denivelat, marcaje doar pe mijloc si sterse. Din cand in cand unele gauri mari -> In concluzie, verde mi se pare putin optimist, mai ales daca compar cu alte sectoare gen Cluj - Turda sau Sebes - Sibiu. As retrograda spre galben. (...)

Rares, multumim pentru info. Am pus galben pe 17C intre Salva si Dealul Stefanitei - de altfel a mai fost galben, dar au fost utilizatori care au spus ca s-a mai imbunatatit. Probabil a fost o plombare de gropi, dar au aparut altele. Legat de 17D Beclean - Salva, acesta este in reabilitare. Probabil acum iarna nu se lucreaza. Cand va fi gata, voi pune albastru sau verde, dupa caz. Deocamdata ramane punctat galben-albastru, ca sa stim ca acolo este un program de reabilitare.

@Dan027: DN1 Predeal-BV retrogradat la verde.
@cristi5, adiarc: DJ142J pus pe RRQM cu albastru.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

pasadia

De acord, calitatea e groaznica pe DN66A imediat ce parasesti intersectia cu DN67D. Dar cum nu cunosc semnificatiile culorilor de pe OSM (sorry cristi), nu imi dau cu parerea cu privire la culori. Si da, exista si intre impracticabil diverse grade.i

cristi5

#1240
^ Pe OSM nu exista culori ci doar date, dupa care se fac diferite feluri de harti (de exemplu openstreetmap.org si openrailwaymap.org sunt generate din aceleasi date, dar le "privesc" diferit, aici se pot compara mai multe harti, cam jumatate de ele generate din datele OSM). Culorile le aleg eu cand generez harta. Gradele de smoothness pe OSM si corespondenta lor la culori ar fi
- excellent = albastru
- good= verde
- intermediate= galben
- bad= rosu
- very_bad= rosu (poate mai inchis)
- horrible= violet
- very_horrible= violet (poate mai inchis...)
- impassable (inca nu m-am hotarat cum sa le reprezint dar nu sunt multe, asa cum am scris mai sus).

Cu alte cuvinte eu urmaresc o corespondenta directa intre RRQM si reprezentarea calitatii OSM pe care o fac, cu exceptia drumurilor neasfaltate, care pot teoretic sa aiba o suprafata a caii de rulare OK, dar sa fie violet sau rosu pe RRQM pt ca nu sunt asfaltate, deci nerecomandate pt tranzit. Acele drumuri sunt reprezentate punctat pe harta calitatii drumurilor OSM. In rest, hartile ar trebui sa arate la fel, atata ca OSM include mult mai multe drumuri de mica importanta (judetene, comunale, etc)

Apropo de neasfaltate, pe OSM unele drumuri nu sunt marcate cu "asphalt" dar au totusi"concrete", "paving_stones", etc. Probabil acelea nu ar trebui reprezentate punctat, o sa studiez problema.

ddfab

cristi5.
DJ107C Oarda-Drambar, in jud Alba, precum si DJ 107 Alba-Drambar, nu sunt de rosu. sunt cel putin verde, daca suntem foarte critici cu marcajele. aici ar fi un usor minus, dar calea de rulare este albastra. tu decizi.

cristi5

#1242
Merci mult, la zoom in se vede ca ultimul raport de calitate a acestor drumuri pe OSM era din 2010... Smoothness albastru (la DJ nu ne asteptam la cine stie ce marcaj), apar pe harta maine dimineata.

In Oarda DJ107C are marcate doua ramuri rosii care se descarca in DN1. Ambele sunt bune?
http://proinfrastructura.ro/harta-calitatii-drumurilor.html#map=16/46.035/23.56

Ar mai fi ramura asta la Drambar spre DJ107 evitand ocolirea prin Teleac, ramane rosie?
http://proinfrastructura.ro/harta-calitatii-drumurilor.html#map=16/46.08/23.637

PS: Drumurile cu suprafata de rulare "concrete" (placi de beton) sau "paved" (piatra cubica) sunt acum reprezentate cu linie continua (ca "asphalt"), ramanand cu linie punctata "gravel", "unpaved" etc

ddfab

^ la prima intrebare, ambele ramuri sunt bune. acolo de fapt,  este intrarea obligatorie pe langa benzinaria Petrom si iesirea din localitate pe malul Muresului.
a doua intrebare. acea ramura nu stiu exact cum este in totalitate, dar cel putin pe raza localitatii Drambar, drumul este foarte bun, reabilitat recent.

Ionut

@cristi5

Pe harta calitatii drumurilor de pe ProInfrastructura, trebuie DJ200 pus cu albastru. Este un DJ foarte bun intre Stefanesti/DNCB si Gradistea. In niciun caz rosu. Nu stiu cand a fost reabilitat, dar de mult timp il folosesc si este aproape impecabil (pentru un DJ).