Gari, statii, depouri si remize

Started by marcelbanu, July 31, 2013, 11:22:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

#450
Ale cui sunt tabelele electronice din Gara de Nord? Nu ale CFR Infrastructura? Atunci ce e cu discriminarea asta să scrie în dreptul trenurilor privaților "OP Privat" și la CFR Călători "OP CFR"?
Încurcă foarte mult chestia asta, mai ales la trenurile de aeroport.

Trebuie să apară clar care e acel oprator privat, TFC, RC, Astra etc. Să se orienteze călătorul mai ușor. Sper că nu e aceeași problemă ca la casele de bilete, care sunt date la CFR Călători, din lipsa nu știu cărui soft.


BGP2597

#451
Câteodată se mai face discriminarea între "Op. Privat" și "Op. Particular", dar bine că la CFR ni se face precizarea în anunțurile vocale "operat de CFR Călători, operator de stat".
Eu unul am văzut treaba asta doar în București cât m-am mai plimbat. La Ploiești Sud unde sunt tot tabele de genul celor din Gara de Nord în coloana via apare numele operatorului în cazul celor privați și o stație intermediară la trenurile CFR, iar anunțurile vocale sunt și ele în concordanță, în condițiile în care sunt făcute de aceeași voce robotizată ca la GdN.

București Nord: "Stimați călători, trenul XXX, operator privat (nu se știre care), pleacă în direcția Y de la linia Z. Trenul circulă fără oprire până la stația Ț."
Ploiești Sud: "Stimați călători, trenul XXX, operat de JJJ, operator privat, din direcția Y, sosește în stație la linia Z și va pleca în direcția Ț."

La casele de bilete nu e problema lipsei de soft. Cel puțin CFR și TFC folosesc același soft, xSell oferit de Informatică Feroviară. Problema e că fiecare e cu propria bază de date în care vede doar trenurile proprii. Asta e problema, că fiecare le vrea doar pe ale lui și să-și țină gestiunea în loc să îi lase pe cei de la CFR SA.

Pe partea de informare au rezolvat asta, dacă intri pe site-urile CFR sau TFC vezi doar trenurile lor la planificare rută, dar dacă intri pe mersultrenurilor.infofer.ro le vezi pe ale tuturor operatorilor.

dan tm

Si prin estul tarii sint statii cu anuntul din Ploiesti.

Daca tabela este a CFR Infrastructura, cred ca logic ar fi ca si in tabela sa fie trecut operatorul.

Acolo unde mai sint birouri de informatii ale cui sint, Calatori sau Infra?

DAca sint de la Infrastructura, ar fi normal sa anunte toate trenurile cu numele operatorului.

Dar cum ar fi ca trenurile sa aiba in numele lor si acronimul operatorului pe tabela?

IR CFR 79 sau IR 79 CFR, R 16132 RC sau RC 16132, ATC 15996, SFT 15856?

R TFC 18405

ar fi mai complicat la Interregional, dar acolo ar putea pune direct DB. :-[

BGP2597

Cehii au un principiu de genul unde la operatorii privați numele se confundă cu rangul. Trenurile operatorului Leo Expess au rang LE (care la ČD nu se găsește), iar RegioJet au rang RJ (aici se confundă cu RailJet-urile de la OeBB și ČD, ele fiind de fapt IC sau EC).

La noi cel mai simplu era ca pe tabele să existe o coloană pentru numele OTF-ului imediat după rangul și numărul trenului. S-ar fi văzut exact ca în exemplele tale, IR 79 CFR.

InterRegional parcă avea acronimul IRC. De altfel ei sunt culmea, se numesc InterRegional, dar sunt singurul operator care are exclusiv trenuri Regio.

razvan96

În proiectul modernizării celor 47 de stații au început să depună documentația de mediu, semn că au cam terminat SF-urile, deocamdată pentru Videle și Titu, ambele pe raza SRCF București.

Harry

C.N.C.F."CFR" SA- SUCURSALA REGIONALA CF CONSTANȚA - UNITATE OPERAȚIONALĂ a lansat licitatia pentru Modernizare peroane şi copertine staţia CF Constanţa (expertiză şi DALI)

Serviciul care se va achiziţiona constă în elaborarea expertizei tehnice şi a documentației de avizare a lucrărilor de intervenții, întocmirea documentaţiei şi obţinerea certificatului de urbanism pentru lucrările de modernizare a peroanelor şi copertinelor din staţia CF Constanţa.
Conform caietului de sarcini: Peronul principal al staţiei (peronul liniei 1) şi peroanele dintre liniile 2-3 si 4-5 sunt într-o stare avansată de degradare. Starea tehnică a peroanelor existente, degradate atât în plan longitudinal cât şi transversal, coroborat cu traficul anual de călători, precum şi cu necesitatea asigurării siguranţei în exploatare, presupune lucrări de refacere a peroanelor precum si refacerea pavajului peronului principal.

Lucrarile minime propuse pentru a fi executate:

-Demolare peroane si copertine si refacerea lor;
-Benzi tactile pentru persoane cu dizabilitati;
-Marcaj pentru distanta de protectie fata de marginea peronului/tren care gareaza;
-Peroanele vor fi de tip inalt pentru a permite accesul facil al calatorilor la urcarea/coborarea din vagoane;
-Pentru accesul din/spre cladirea statiei, din/spre gurile de acces ale tunelului pietonal si la extremitatea peronului se vor prezenta solutii pentru accesul persoanelor cu dizabilitati;
-Refacere trecere la nivel existenta peste liniile 1,2 ,3 si 4 prin inlocuirea dalelor existente cu dale noi;
-Modernizare/refacere/construire copertine;
-Realizare iluminat copertine si peroane cu corpuri economice;
-Fantani cu jet automat pentru apa potabila pe peroane;
-Instalatie sonorizare;
-Instalatie ceasoficare;
-Sistem supraveghere video;
-Panouri electronice pentru informarea calatorilor cu minim 6 randuri de afisaj;
-Echipament pentru Wi-Fi pe peroane.

Durata de prestare a serviciului este de maxim 90 de zile de la data prevazută în ordinul de începere a contractului și exclude perioada aferentă analizării, verificării și avizării expertizei și DALI și a obținerii certificatului de urbanism.

Valoarea totala estimata:123.468,71 lei + tva.

Data de deschidere a ofertelor: 01.02.2021.

AndreiB

Nu inteleg de ce mai pastreaza trecere la nivel daca exista pasaj subteran.

cicotan

o veste bună, aşteptam asta de mult timp

DarkPeace

^^trecerile la nivel pietonale sunt folosite de către persoanele cu dizabilități pentru a ajunge pe/de pe peron în cazul în care din diverse motive nu funcționează platformele elevatoare sau lifturile.

AndreiB

Cred ca solutia reala e sa asigure mentenanta lifturilor, decat treceri la nivel. In UK nu exista solutia asta, desi preocuparea pentru mobilitatea persoanelor cu dizabilitati este de 1000x cat la CFR.

Harry

#460
Care lifturi? Tu ai vazut ce mizerii au pus ??? Chiar costa atat de mult sa puna naibii niste trotuare rulante???

Sorinus

Sunt jalnice peroanele de la Cta, de mult mieunam ca de ce naiba nu le fac nimic? Bine ca s-au sesizat, nu sunt asa decat de 15 ani.

razvan96

Memoriul de prezentare pentru reabilitarea statiei Videle: http://apmtr-old.anpm.ro/upload/151847_TR_MP%20CAI%20FERATE%2047%20STATII%20%20.pdf

In ceea ce priveste celelalte statii din cele 47, SF-urile pentru majoritatea regionalelor, cu exceptia Galati si Timisoara, au termen de finalizare martie-aprilie 2021 conform unui raspuns CFR.

JohannDB

     https://covasnamedia.ro/stirea-zilei/gara-din-intorsura-buzaului-capat-de-linie     


Prima pagină STIREA ZILEI Gara din Întorsura Buzăului: capăt de linie?
STIREA ZILEI Acum 2 zile, 7 ore
Gara din Întorsura Buzăului: capăt de linie?
|
de Iulia Drăghici - Taraș

Ce spune CFR despre prezentul şi viitorul stației care în iunie 2021 împlinește 90 de ani de la inaugurare

Chiar dacă nu sunt puțini oameni ai zonei Buzaielor care și-au luat gândul că vor mai auzi vreodată sunet de tren în Gara din Întorsura Buzăului, autoritățile încearcă totuși să trimită semnale, timide, că se lucrează, se fac licitații, studii, analize și toate cele. În acest timp, clădirea din ultima stație de pe ruta Brașov – Întorsura Buzăului pare fantomatică. Nu arată tocmai părăsită...încă, deși ușa roșiatică, cu vopsea scorojită, care înainte ducea în micuța sală de așteptare, are un placaj în loc de geam, iar pe sticla rămasă intactă, într-un colț e lipită o hârtie care descrie, robotic, în câteva cuvinte, tristețea care a cuprins locația.

,,ÎN ATENȚIA CĂLĂTORILOR! Ca urmare a calamităților din data de 30.06.2018, podul de cale ferată de la Halta BUDILA a fost grav avariat. Din acest motiv, circulația trenurilor pe secția ÎNT. BUZĂULUI – BRAȘOV este suspendată până la remediere"

    De citit totuși, tot articolul; mai apar problemele de mediu/curățenie și dezmembrarea unor vagoane rămase blocate în gară, în urma căderii podului de la Budila....


  Opppssss...   Mă chinui de 10 minute să încarc niște imagini din gara Întorsura din 2018 dar nu este activ butonul "COPY".....

Phenol

Arata destul de rau mormanul cu resturi de vagoane, inteleg ca era mai ieftin dezmembrarea + amenda, dar totusi, putea sa fie si CFR mai intelegator in aceasta situatie ca intr-un fel era si vina lor ca acele vagoane au ramas blocate in gara.



Oare si vagoanele de dormit a companiei au avut aceeasi soarta?