News:

Video 21.06 Autostrada A1 Pitești-Curtea de Argeș.

Main Menu

Gari, statii, depouri si remize

Started by marcelbanu, July 31, 2013, 11:22:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

https://mobilitate.eu/trotuarul-rulant-gara-distrus/

Quote
Trotuarul rulant din Gara de Nord a fost distrus după ce aproape 8 ani a funcționat perioade scurte de timp

Inaugurat cu fast în anul 2013, dupa ce a fost construit Pasajul Basarab, trotuarul rulant care face legătura pietonală dintre zona Gara Basarab și Gara de Nord a fost distrus prin spargerea a mare parte din geamurile separatoare și furtul instalațiilor electrice, fapte care au avut loc în ultimele săptămâni. Mai mult, de câțiva ani trotuarul a devenit wc public și loc pentru desenat și vandalizat. Atât poliția TF cât și poliția locală au ignorat monitorizarea acestei locații încă de la construcție, ajungând rapid în starea actuală. Trotuarul a costat 12 milioane lei și este format din 6 module, câte 3 pe fiecare sens, fiind instalat la propunerea primarului Sorin Oprescu, în anul 2011, când se lucra la finalizarea și ulterior inaugurarea Pasajului Basarab. Deși a fost construit în Gara de Nord, acesta este realizat și administrat de Primăria Capitalei, la fel ca întreg ansamblul Pasaj Basarab. Totuși, desi se anunțau încă din vară, nici lucrări de modernizare la Gara de Nord nu au fost demarate, fiind în lucru doar studii de fazabilitate și proiecte tehnice, fără a exista un termen clar pentru demararea lucrărilor.















No comment...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dan tm

Interesant. Oare de ce trebuia acoperit trotuarul aflat sub copertina peronului?

frunzaverde

Pentru ca trotuarul rulant folosit a fost un trotuar de interior (si inca unul nici macar anti-vandalism, avand pereti de sticla), nu unul de exterior. Bineinteles ca s-a stricat imediat (nu a fost gandit sa functioneze in temperaturi de 0C), si n-a mai fost reparat. Intreaga "cupola" arata sinistru - toata ideea a fost o improvizatie oribila.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

AndreiB


dan tm

Aaa m-am prins TM =trade mark Oprescu deci de-aia e asa ca un ,,O" acoperisul. O prescu

tom_sawyer

Ar trebui scoase semicercurile metalice (+acoperire nouă cu policarbonat) și montate la aeroport, să facă legătura între noua gară și terminal.

Nu știu dacă e posibil dpdv al instituțiilor, patrimoniului etc.


Vlad94

Eu cred ca trotuarul rulant isi are rostul aici. Face legatura cu statia Basarab mai rapida.

AndreiB

Leagatura peronului 1 cu Basarab. De la oricare alt peron, e mai rapid pe jos si traversat liniile decat ocol via peronul central.

hvm

^
E pacat ca s-a ajuns sa arate asa cand s-au investit asa de multi bani in ea. Indiferent daca investitia era sau nu necesara. Totusi odata facuta trebuia sa fie administrata/mentinuta in functiune. Zic Eu....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

TibiV

Un coleg de la MetrouUsor a fost vineri, 6 noiembrie, in gara...
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?postId=373031&handler=ByPostId

Quote
Soc si groaza, astazi a venit Compania Municipala Administrare Strazi sa stranga cioburile de la pasajul pietonal.







Mama proștilor este mereu gravidă... :)

SB76UFO

Regionala Brașov a Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA lansează lucrări în Gara Sibiu în valoare de aproape trei milioane de euro.
Conform documentației tehnice si actualizarea acesteia, se va reabilita platforma cu înlocuirea aparatelor de cale în staţia Sibiu Cap Y și prelungirea tunelului pietonal până la linia 8. Lucrările vor dura 14 luni.
Sursa
"Prostia este eternă și invincibilă"

Harry

Nu mai stiu daca s-a discutat asta (deh varsta, alhzeimerul :lol:).

CFR a ramas cu un urias stoc de gari si halte unde statiile sunt construite inainte de WW2, majoritatea cladiri superbe care zac in ruina. Nu mai bine ar fi restaurate si in ele sa fie mutate institutiile publice din localitatile respective?

vancouver

Tocmai mai uitam la un reportaj in Germania. O femeie a camparat o gara (cladirea) ramasa nefolosita de vreo zece ani (de cand nu mai trece nici un tren pe acolo). A dat vreo 10.000 de euro pe cladirea garii si cu inca 30.000 de euro vroia sa o amenajeze ca pensiune. Ca. 500 m2 de spatiu. Nu stiu daca a si reusit cu banii astia, cei care comentau erau tare sceptici (numai geamurile sparte sa le schimbe costa vreo 20.000, nu discutam sa schimbe tamplaria cu totul) si nu am mai urmarit emisiunea pana la capat.

Doar ca idee, probabil ca asta trebuie facut. Facuta licitatie, vandute cui da mai mult, si treabu lui ce face mai departe.

Ce propui tu, restaurare, costa bani publici. De ce as accepta eu ca din taxele platite de mine sa se faca ceva de care nu o sa beneficiez niciodata nici eu si nici nimeni altcineva. A, nu zic, cele care sunt monument istoric, ok, alea pot fi reabilitate de stat si incercata o inchiriere de spatii.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

kitsune

#433
Două exemple care îmi vin in minte acum:
- Gara Tabără Năvodari, transformată în cârciumă deja prin anii '90
- Gara Gura Ialomiței, prin anii '80 era unitate militară, acum cred că e fermă, ceva (am și o poză, să o găsesc)





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry

@Vancouver ma refeream la transformat in sedii de primarii, dispensare, scoli, gradinite etc.