Gari, statii, depouri si remize

Started by marcelbanu, July 31, 2013, 11:22:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

Anunt de participare: [CN1022449] ,,Reabilitare faţada, reparaţii platforme, iluminat, acces intrări în clădirea de călători staţia CF Timişoara Nord şi reparaţii acces peron linia 1+acces tunel pietonal" (proiectare şi execuţie)

Descriere succinta:
Valoarea estimata a contractului este de 17.605.391,14 lei fără TVA, repartizata astfel :
- Proiectare : 923.500,00;
- Execuție : 16.631.891,14;
- Organizare de santier : 50.000,00.
Se prevăd a se executa : lucrari de consolidare a elementelor structurale, de reabilitare termica cu modernizarea finisajului exterior, realizarea unei instalatii centralizate de ventilatie,lucrari de amenajare a piatetei garii, lucrari de interventii la peronul liniei 1 si la tunelul pietonal.

Data limita depunere oferte: 27.08.2020 15:00

robdan22

Salut,

Are cineva poze cu monitoarele aferente instalatiei electronice de centralizare din statia Brasov? Sunt curios cat de mare este statia si cum este reprezentata aceasta pe monitoare.

Mersi!

ioandorin

robdan22 "neoficial" nu vei vedea niciodată din nici o statie ,darămite din una ca Brașovul pentru că:
   1. NU oricine si nu oricum se intră în astfel de spații ,iar cei care au acces sunt limitați ca persoane (strict personalul de serviciu si cei cu responsabilități în siguranța circulației) și ar fi destul de ușor de aflat .
    2. Este secret de serviciu!

rizzuh

Oare cum de se poate la Metrorex si nu se poate la CFR? Dispeceratul Metrorex: https://imgur.com/a/RJ1tQ

Mai multe detalii la colegii electrici.

TibiV

La Metrorex a fost "ziua portilor deschise".
Ma rog, 6 ore de "porti deschise"...
In a doua poza din album se vede o reporterita si un pic din camera de filmat.
Dar se intampla rar, in plus metroul nu este la fel de "strategico-militar" ca CFR-ul....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rizzuh

La cat de in paragina este CFR per total numa' strategico-militar nu mai e. Poate in anii '50 cand nu aveai cum sa afli pe unde-s toate liniile, acum poti sa te uiti pe Google Maps si vezi tot, nu vad ce ar mai fi secret intr-o luminoschema.

TibiV

Eu nu am spus nici un moment ca este logic...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

Nu stiu daca (mai) exista o luminoschema mare (perete) la Brasov. Gara e centralizata electronic in sistem Thales ESTW L90, impiegatii stau la calculatoare cu 4-8 monitoare fiecare, si controleaza trenurile din tastatura si mouse (puteti cauta pe net cum arata; exista si simulatoare daca chiar sunteti pasionati de subiect). Nu mai e nevoie de pupitrele clasice. Nu prea mai e mare lucru "de vazut", arata a birou ca oricare altul...

Au invitat presa si publicul la Arad, la inaugurare, uite-o poza aici, ca sa va dati seama cum arata (cand au facut poza nu era "in lucru", monitorul cu diagrama nu arata nici un tren):


In general in locuri de genul asta nu se poate intra oricand si oricum pentru ca e vorba de siguranta traficului si viata oamenilor. Cum nu se plimba nimeni in turnurile de control ale aeroporturilor sau in salile de dirijare ale ATC-urilor, nici in birourile de miscare din gari nu te plimbi la liber... Oamenii care lucreaza acolo se concentreaza, si nu vrei sa-i distragi si sa faca vreo greseala, ca poate costa vieti.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

nokia2010

Gara de Nord din Bucureşti are o problemă: în zona peroanelor imaginea e dezolantă în timpul zilei. Doar cam de la apus în sus e o.k.
Mă întreb ce se poate face pentru a face aspectul mai plăcut.
Nu am mai fost de anul trecut... aşa că-s curios dacă au reparat acoperişurile. Bine că nu reparau acoperişurile, dar garduri noi la capătul liniilor au pus, de parcă aveau ceva cele vechi...
Trenul este un mod de viaţă!

Buraddo

https://clubferoviar.ro/trenul-la-p3-bucharest-a1/
Nu s-a făcut acum câțiva ani stație pentru ștrand? Care e știrea nouă? Nu cred că au făcut alta la câteva sute de metri distanță

AndreiB

Articolul de la Club Feroviar cred ca e imprecis. Probabil au aranjat sa opreasca mai multe trenuri la Parc Divertisment Chiajna care e fix langa parcul logistic. Daca ar vrea insa sa fie si mai eficienta situatia ar trebui, in parteneriat cu restul depozitelor sa faca o ruta de microbuz circulara de la statia de tren in toata zona.

BGP2597

Stația pentru ștrand e fix în dreptul acelor depozite, dar era folosită doar pe timp de vară. Probabil că prin acest protocol vor exista opriri permanente. Ar trebui totuși rezolvat accesul, de la peroanele actuale spre depozite nu prea se poate ajunge, ținând cont că lângă depozite sunt și liniile de marfă. Se poate ori prelungi pasarela actuală de la haltă sau realizat un trotuar până la strada care ajunge pe lângă ultimul depozit.

Vedere de ansamblu zonă


Detaliu haltă



Powered by API/PUM imgur uploader

AndreiB

Cred ca sunt trenuri si azi. Pe infofer apar 14 perechi de trenuri pe zi, inclusiv cateva IR. De acord ca trebuie imbunatatit accesul pietonal. Daca se intelege PMB cu cei de la Divertiland, cred ca ar putea functiona inclusiv ca P+R, presupunand ca nu au nevoie de toata parcarea L-V.

BGP2597

În livret se menționează că în perioadele 15.12.2019 - 31.05.2020 si 01.10.2020 - 12.12.2020 trenul suprima oprirea comerciala din halta Parc Divert. Chiajna h. Probabil infofer încă nu este actualizat. Eu am mai găsit greșeli cu trenuri care nu mai circulau, în special la Softrans în perioadele în care își modifica trasele și intra sau ieșea de pe Constanța.

frunzaverde

Apar si la CFR Calatori in orar, asa ca presupun ca inca circula.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!