Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:22:22 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

ovideatza

Half-profile pe zona montana ar fi excelent pt urmatorii 15-20 ani.

Dar la felul in care se imping reciproc politicienii ca fara autostrada continua nu se poate...nici unul nu se gandeste/ nu vrea sa isi asume public si sa explice, si ne vom alege cu un mare NIMIC.

Poate daca ar veni o asemenea initiativa din partea societatii civile ar imbratisa si ei ideea, "dand vina" pe altii (in speta forumistii).

silviu321

Pasadia, de acord cu tine.

Un traseu alternativ de trecut Orientalii , relativ usor, este intre localitatile Darmanesti jud Bacau , pe Valea Uzului si loc Sanmartin jud Harghita pe traseul DJ 123. DJ 123, portiunea montana, e de fapt un forestier accesibil doar vara si cu masina de teren.( ideal pt putina aventura peisaje si natura salbatica). Daca ar fi construit la nivel de DN ar putea constitui o alternativa la DN 12A Comanesti-M.Ciuc.

daca tot discutam de trecatori montane: Slanic Moldova-Lemnia (CV) un traseu perfect pt aventura montana : light enduro , bicicleala sau hiking.

pasadia

Cunosc si valea Uzului, foarte frumoasa. Dar nu e vorba despre traseu in sine, ci despre decizie. Despre cum acceptam atat de usor decizii luate in trecut, in acelasi mod partizan si netransparent, de autoritati ale caror decizii actuale nu le acceptam. Despre cum, validand acele decizii ca fiind corecte - cel putin prin faptul ca nu ne interesam de motivatia lor, ajungem sa le permitem sa decida orice. 

Pana la urma de asta si MPGT a iesit asa de prost pe cat a iesit. AECOM a "studiat" niste proiecte propuse de institutiile publice (CNADNR, MT, CJ, etc...), folosind datele puse la dispozitie de acestea, fara sa analizeze daca nu cumva existau alte proiecte mai bune si fara sa verifice daca datele sunt cele corecte. Ca atare este firesc sa strambam din nas la MPGT si la fel de circumspect consider ca trebuie privita si ruta A8 general acceptata (inclusiv valoarea acesteia). Problema nefiind la SF ci la pasii premergatori: SPF (pe care sper sa ni-l ofere cumva nenea_hartia caci link-ul ala nu il pot folosi) si decizia din CNADNR.

pasadia



Discutia era pe topicul de autotrazi, insa se potriveste aici mai bine.

Click pentru marire. Se pot observa curbele de nivel de pe traseul Praid - Gheorgheni, precum si numarul de viaducte / pasaje necesar.

nenea_hartia

Quote from: pasadia on January 25, 2015, 12:03:14 AM
LE: @nenea_hartia:
Quote
Error

Back to previous page
We're sorry, but the file you've requested does not exist. Please ask your contact to re-send the file. We apologize for any inconvenience.
Ceva nu functioneaza. :(

Acum merge? Clic pe Analiza variantelor de traseu.pdf.

pasadia

Functioneaza perfect, multumesc frumos. Excelenta concluzia: a fost ales traseul cu cea mai "scurta lungime de tunele". Argument irefutabil.

ps: nu inteleg de ce se spune ca pe bucata Poiana Largului - Targu Neamt s-ar trece pe la marginea Parcului Natural Vanatori Neamt cand adevarul e ca autostrada l-ar taia practic in doua.


NGC

^^^ Maine se deschid ofertele pentru actualizarea SF-ului pentru Targu Mures - Iasi.  ;)

iulius

^^^
Sa speram ca nu vor fi probleme si CNADNR sa dea dovada de cat mai multa transparenta si eficacitate in implementarea acestui proiect FOARTE IMPORTANT!!!!


TibiV

Comunicat CNADNR de acum 10 minute... (ora 19.06)

Quote
Comunicat de presă
- 05.02.2015 –


Urmare ședințelor de deschidere a ofertelor depuse pentru procedurile de revizuire Studii de Fezabilitate pentru autostrăzile Ditrău – Târgu Neamț, Târgu Mureș - Ditrău și Târgu Neamț (Pașcani) - Iași - Ungheni,  Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România SA anunţă ofertanții, astfel:

Ø  Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Ditrău-Târgu Neamț
1.   Asocierea ANAS SPA - TECNIMONT CIVIL CONSTRUCTION SPA - GE GRANDA ENGINEERING SRL - SC EXPERT PROIECT 2002 SRL
2.    Asocierea EGIS ROMANIA SA - EGIS INTERNATIONAL SA
3.    Asocierea SEARCH CORPORATION SRL - AECOM INGENIERIA SRL - CONSITRANS SRL
4.    Asocierea SPEA INGEGNERIA EUROPEA SA MILANO ITALIA SUCURSALA BUCURESTI - TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL
Ø  Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Târgu Mureș-Ditrău
1. Asocierea AECOM INGENIERIA SRL - CONSITRANS SRL - SEARCH CORPORATION SRL
2.  Asocierea ANAS SPA - TECNIMONT CIVIL CONSTRUCTION SPA - GE GRANDA ENGINEERING SRL - SC EXPERT PROIECT 2002 SRL
3.  Asocierea EGIS ROMANIA SA - EGIS INTERNATIONAL SA - SPECIALIST CONSULTING SRL
4.  Asocierea SPEA INGEGNERIA EUROPEA SA MILANO ITALIA SUCURSALA BUCURESTI - TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL
Ø  Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Târgu Neamț (Pașcani)-Iași-Ungheni
1.  Asocierea AECOM INGENIERIA SRL - CONSITRANS SRL - SEARCH CORPORATION SRL
2.  Asocierea ANAS SPA - TECNIMONT CIVIL CONSTRUCTION SPA - GE GRANDA ENGINEERING SRL - SC EXPERT PROIECT 2002 SRL
3.  Asocierea SPEA INGEGNERIA EUROPEA SA MILANO ITALIA SUCURSALA BUCURESTI - TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL
4. Asocierea SPECIALIST CONSULTING SRL - EGIS ROMANIA SA - SC EGIS INTERNATIONAL SA

De asemenea, pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru Autostrada Bacău-Pașcani, au depus oferte urmatoarele asocieri:

1. Asocierea SC TRACTEBEL ENGINEERING SA - SC EGIS ROMANIA SA - SC EGIS INTERNATIONAL SA
2. Asocierea CONSITRANS SRL - SEARCH CORPORATION SRL - AECOM  INGENIERIA SRL
3. Asocierea ACCIONA INGENIERIA SA - BETA COPS SRL
4. Asocierea 3 TI PROGETTI ITALIA INGEGNERIA INTEGRATA SPA - SC SPECIALIST CONSULTING SRL - TERRITORIAL DATA ELABORATION SRL
5. Asocierea CONSIS PROIECT SRL - PROINTEC SA - IDOM INGENIERIA Y CONSULTORIA
6. Asocierea SPEA INGEGNERIA EUROPEA SA MILANO ITALIA SUCURSALA BUCURESTI - TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL

Menționăm că în perioada următoare, pe parcursul a 50 de zile, se vor evalua ofertele depuse, urmând ca după finalizarea raportului de atribuire să se anunțe câștigătorii procedurilor de achiziție publică

CNADNR SA
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

^^^ Procesele verbale inca nu apar in SEAP, si nu stiu daca numerotarea lor este in functie de valoarea ofertei.
In momentul in care datele sunt disponibile, voi actualiza si in sinteza.

NGC

#297
^^^ Este interesant acest paragraf: "Menționăm că în perioada următoare, pe parcursul a 50 de zile, se vor evalua ofertele depuse".
Cum de fix 50 de zile? S-a schimbat ceva in lege sau anticipeaza pachetul de modificari de care se vorbea zilele trecute?

NGC

Quote from: NGC20 on February 05, 2015, 08:06:44 PM
^^^ Procesele verbale inca nu apar in SEAP, si nu stiu daca numerotarea lor este in functie de valoarea ofertei.
In momentul in care datele sunt disponibile, voi actualiza si in sinteza.
Asa cum banuiam, ordinea din comunicatul CNADNR nu este in functie de valoarea ofertelor.
Am gasit acum procesele verbale si am actualizat sinteza.

pasadia

Daca tot ai aflat valoarea ofertelor, nu o poti trece si pe aceasta in sinteza? Sau o pui aici si dai link acolo, daca vrei sa pastrezi mesajul mai aerisit.