Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:22:22 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

hvm

Pentru aia exista contract separat tot cu Acciona semnat prin august.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

naivu

#3046
+1, multumesc ca ne-ai adus aminte; a aflat intre timp cineva care este si termenul de predare prevazut in acest contract separat?

mirceaeliade

#3047
am incercat sa urmaresc dar nu prea am gasit nimic public.  am presupus ca se va cere la pachet cu "marginile" cerute anul asta, dar probabil ca am fost eu visator

RaduC

Pot fi consultate undeva planșele din studiile pentru capete?


Kimi

@NGC a dat vestea prin vara ca s-a semnat aditional cu Acciona. Poate stie mai multe detalii legate de termene.

cove_adrian

Quote from: naivu on October 25, 2021, 09:50:36 PM
Predarea SF pe TgM-MNirajului e o veste buna; intrebare: acei cativa km lipsa intre capatul lotului Strabag de pe A3 si capatul contractului pt elaborare SF A8.montan or fi cuprinsi acolo?!
De inclus sunt insa nu au fost prevazuti in predarea "capetelor" in data de 25.10.2021.
Din discutiile pe care le-am purtat cu Acciona inca se lucreaza la planuri, lungimi, structuri etc.
Insa investigatiile in situ s-au finalizat. Referitor la geo au venit si rezultatele interpretarilor de la laboratoare si se lucreaza la raport.
Pana pe 7 dec cand e predarea FINALA a intreg SF-ului trebuie sa finalizeze TOT inclusiv cei 2,4 km dintre Acațari și Ilieni.
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

hvm

^
Sa dea domnu... Multumim de update.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

TibiV

Quote from: cove_adrian on October 28, 2021, 09:36:29 AM
trebuie sa finalizeze TOT inclusiv cei 2,4 km dintre Acațari și Ilieni.

OK, dar cum este cu cei aprox. 2 km intre capatul lotului Strabag si viitorul nod A3-A8 de la Ilieni?
Bucata aia este (teoretic) pe A3...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Despre sectorul acela se discută în ultimele mesaje. A fost adiționat la contractul Acciona, sunt gata analizele de teren, se lucrează la proiectare, nu e o problemă, cum a zis și Adi mai sus.

mirceaeliade

daca ar fi sa fim optimisti, cand ne-am putea astepta la licitatie de executie sa se prelungeasca A3-ul pana la E60, ca sa se faca by-pass complet la TgMures pentru trafucul de tranzit (gen Bv-Cj)?  presupun ca acela ar fi primul segment din A8 care are rost sa il construiesti

hvm

Nu dearanjeaza cu nimic daca se incepe alta bucata mai intai, dar inteleg din raspunsurile de mai sus ca oricum o sa fie totul predat la pachet prin decembrie, sau cel putin asa e planul. vezi pe pagina anterioara cred...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

dragosm

@mirceaeliade capetele A8 sunt finanțate prin PNRR, teoretic vor avea prioritate din partea CNAIR.
În anexele PNRR, execuție apare bugetată începând cu anul 2023.

Xander

^^^ @mirceaeliade prioritatea numarul unul in opinia mea este segmentul care ocoleste Podul Iloaiei.
De bine de rau, bucata de A3 si seminodul de la Ungheni ce urmeaza a se da in trafic rezolva o mare parte a traficului de tranzit. Nu e ideal, dar nici nu arde.

hvm

O fi dpdv al nostru o prioritate la podul iloaei, dar prioritatea definita pana acu e pe Motca - Pascani  si apoi Pascani - Targu Frumos. N-am nici o problema daca se fac sectiunile astea primele, dar intradevar si la Podul Iloaiei e o prioritate sa avem o centura ca acolo e ambuteiaj continuu in timpul zilei. Eu il prind uneori si la 10:00 seara cand plec eu din iasi de obicei ca sa nu am probleme cu traficul (si asta e vineri seara la 21-22) cand n-ar trebui sa fie tipenie de om pe drum pe langa Iasi.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

NGC

Legatura intre A3 si A8 este totusi contract separat (92/58114/15.07.2021), chiar daca este tot cu ACCIONA.