Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:22:22 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Ionut

Esti sigur ca a depus cineva candidatura?

survola


NGC

Daca nu depunea nimeni candidatura, in mod normal licitatia trebuia sa se anuleze automat.

ovideatza

#1968
4 companii ar fi

Acum nu stiu, 4 toate intr-un consortiu, sau combinari de cate luate cate cate  :)

Speram sa nu depuna nimeni.

dacianova

Nu văd eu bine sau este o greșeală? 1 miliard de EUR pentru Iași - Tg. Neamț? Sau e pentru Iași - Tg. Mureș?
Termen de realizare 360 luni? Adică 30 de ani? Păi o fac manual?

dr4qul4

Atat costa Iasi-Tg Neamt. De fapt e doar pana la Pascani parca. Bine. Atat costa in PPP. Dar oricum, ieftina nu ar fi pentru ca sunt cateva tunele la nord de Iasi si aproape 100 de km. 30 de ani include si operarea initiala. La fel era si la CoBra. Ziceau ca o fac in 4 ani si o opereaza alti 26.
Tg Mures-Tg Neamt costa undeva la 4 mld E. Cel putin parca asa reiesea din SF.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pasadia

Poate greșesc eu, dar:
- PPP-ul parca e doar de la Letcani spre vest, fără tunelele de la nord de Iași
- SF-ul, așa discutabil cum e, parca vorbea de 9mld euro

horatiu.cosma


tom_sawyer

#1973
Oferte Iasi-Targu Neamt:

1. Asociere ERG, SSB, PIMAKINA, ATLI (turci)
2. Asociere CCCC, Makiol, EGIS
3. Asociere Ictas, TIIC
4. Asociere CSCEC, CCECC (chinezi)



https://www.g4media.ro/patru-oferte-pentru-realizarea-in-parteneriat-public-privat-a-autostrazii-targu-neamt-iasi-interesate-doar-companii-din-turcia-si-china.html


ovideatza

Gata, trebuie sa ma duc la cursuri, fie de turca, fie de chineza ca sa ma pot intelege cu ei pe santier :lol: :lol:

Scuze, dar e rasu-plansu'.

Oare cat vor "negocia"?
Sper doar ca pana la viitoarea schimbare de echipa guvernamentala sa nu apuce sa semneze ceva stupid doar ca sa scoata ochii la lume ca se face autostrada in Moldova.

Ionut

În primul rând, daca nu a fost fezabila A3 CoBra, cu atât mai puțin o sa fie A8. În al doilea rând, astea depuse nu sunt oferte, ci doar niște candidaturi.

NGC

Quote from: NGC on August 02, 2019, 10:03:12 PM
Quote from: Earthchild on July 30, 2019, 01:28:10 PM
Quote from: NGC on July 25, 2019, 10:18:57 PM
Eu zic sa mai bagati o sampanie sau un vin bun la rece. Sa vedem cum bate vantul. ;)

Mai schimbam gheata?

Puteti sa beti o parte din sampanie / vin (CraPi T4), dar nu beti totul si mai puneti gheata noua sau schimbati gheata ca mai e nevoie de ea. :p

As fi vrut sa va dau 3 vesti bune pentru care sa puteti bea sampania aia pana in 10 August, pentru a mai alina putin "durerea" provocata de incompetentii astia din CNAIR si MT, dar din pacate nu pot acum decat sa pun paie pe foc si sa va spun surprizele cu care ar fi vrut sa va surprinda pana astazi.

- "Proiectare și execuție Varianta de Ocolire Iasi Nord la standard de autostrada, intre Lețcani – Vânători"
- "Completare/Revizuire Studiu de Fezabilitate si elaborare Proiect pentru autorizarea executarii lucrarilor (P.A.C) pentru tronsonul de autostrada Iasi – Ungheni, inclusiv realizarea conexiunii la podul peste raul Prut"
- "Proiectare si Executie ,,Pod peste Prut la Ungheni""

Mai asteptam, dar pastrati sampania / vinul la rece. Intre timp puteti sa le urati deseara tot ce vreti, pentru ca bineinteles ca nu si-au facut treaba cum trebuie.

NGC

@pasadia: Tunelurile alea se fac separat prin "Proiectare și execuție Varianta de Ocolire Iasi Nord la standard de autostrada, intre Lețcani – Vânători".

pasadia

Știam eu, dra4ula părea că nu știe și sugera că prețul mare s-ar datora tunelurilor.

ovideatza

Cele 2 proiectare si executie care ar fi fost frumos sa iasa sunt tot PPP sau pe fonduri buget/ clauza suspensiva obtinere finantare/ etc?

Ma gandesc ca nu are cum fi PPP, nu ar fi fost veste buna de asteptat...

Iar ultimilul, cu podul, presupun ca include si conexiunea de la Vanatori pana la pod.