Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:22:22 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

A8 AUTOSTRADA TARGU MURES-IASI-UNGHENI
SECTOR 3 - TARGU NEAMT-IASI-UNGHENI


PROFILE TRANSVERSALE TIP DRUM+TUNEL

















Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

A8 AUTOSTRADA TARGU MURES-IASI-UNGHENI
SECTOR 3 - TARGU NEAMT-IASI-UNGHENI


PLANURI DE ANSAMBLU 1:25000
KM 0+000-KM 100+140








Ionut

A8 AUTOSTRADA TARGU MURES-IASI-UNGHENI
SECTOR 3 - TARGU NEAMT-IASI-UNGHENI


NODURI RUTIERE

Nod Boureni-Soci DN2


Nod Pascani DJ208


Nod Targu Frumos DN28B


Nod Iasi Nord-Vest DN28 - partea 1


Nod Iasi Nord-Vest DN28 - partea 2


Nod Iasi Nord-Vest DN28 - partea 3


Nod Iasi Nord-Vest DN28 - partea 4


Nod Iasi Nord DN24

Ionut

Asta a fost tot. Comentati voi in cat timp vom face autostrada asta. :)

Las inca o data asta aici:
Poduri, pasaje, viaducte: 123 buc/26 km +  222 buc/39 km + 85 buc/20 km = 430 buc/85 km
^ sunt incluse toate podurile pe/peste autostrada, relocarile, bretelele din noduri
Tuneluri: 5 buc/1,480 km + 32 buc/7,495 km + 8 buc/12,904 km = 45 buc/21,88 km

delacroix


Allex

Autostrada sau schita ta in Google Earth?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

SkyPilot

#711
nu vom primi decat abureli si praf in ochi. Poate ca vor demara o licitatie care nu va duce nicaieri, in cel mai "bun" caz o firma de smecheri va mai produce maculatura cu titlul "A8 bla... bla... bla..."   >:(
Pronosticul meu este ca pana dupa urmatoarele alegeri (si 2-3 inca ani dupa) nu se va intoarce nici macar o lopata de pamant pe traseul A8.

marisRO

Parade ale mașinilor și motocicliștilor, concerte, conferințe și un marș pe traseul Ungheni – Iași – Târgu Mureș – Iași. Acestea sunt principalele acțiuni organizate de către un grup de ieșeni în cadrul evenimentului ,,Împreuna pentru A 8".
Acțiunile vor avea loc în perioada 8-10 septembrie și vor începe de la Iași.
Pe 8 septembrie, mai multe autocare, mașini și motociclete vor forma o coloană care va pleca spre Ungheni. Coloana se va întoarce la Iași, iar sâmbăta, 9 septembrie, toți vor pleca spre Târgu Mureș.
Sosirea în orașul Târgu Mureș este programată pentru duminică, 10 septembrie, când inițiatorii vor ține și o conferință de presă, după care se vor întoarce la Iași.

Sursa: http://www.punctul.ro/muresenii-chemati-la-protest-pentru-autostrada-tirgu-mures-iasi-vezi-cand/

Dan027

Quote from: Ionut on September 05, 2017, 05:49:44 PM
Asta a fost tot. Comentati voi in cat timp vom face autostrada asta. :)

Las inca o data asta aici:
Poduri, pasaje, viaducte: 123 buc/26 km +  222 buc/39 km + 85 buc/20 km = 430 buc/85 km
^ sunt incluse toate podurile pe/peste autostrada, relocarile, bretelele din noduri
Tuneluri: 5 buc/1,480 km + 32 buc/7,495 km + 8 buc/12,904 km = 45 buc/21,88 km

Si cam care ar fi costul ei in prezent?

SkyPilot

#714
Quote from: Dan027 on September 07, 2017, 01:41:20 PM
Si cam care ar fi costul ei in prezent?
Astia zic 4.1 miliarde de Euro.
http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_proiecte-19594554-autostrada-a8-targu-mures-iasi-autostrada-care-urma-lege-moldova-vestul.htm
Parerea mea este ca va costa cel putin de 3 ori mai mult decat PiSi. Este de 2.5 ori mai lunga si trece 3 siruri de munti. Zona Moldovei nu este nici ea floare la ureche. I-am auzit pe multi spunand ca e campie, dar nu e chiar asa. Sa ne amintim numai de dealul de la Bucium, dar mai sunt si altele. Vezi aici cam cum arata:
http://www.turismland.ro/dealul-bucium-iasi/
Daca acum se vehiculeaza 3.3 miliarde Euro pentru PiSi, faceti si voi calculul.

Ionut

Deci am pus degeaba indicatorii tehnico-economici din SF 2010. Degeaba...
8,8 mld zice SF-ul facut din birou.
Daca din birou ies 8,8 mld... din teren, cu studiu geotehnic facut cum trebuie, cu ecoducte & shit, oare cat o da?

Neufunk

#716
Dar sa tinem cont ca si UE plateste.

Daca eram baieti destepti, proiectele montane erau primele pe care le trimiteam la UE, pentru ca in timp cofinantarea scade si vom plati mai mult de la noi.

Cum este sa platesti tu 2 miliarde iar UE 8 si cum este sa platesti tu 5 iar UE tot 5? But hey, guvernantii dau de la ei?

Prioritatea maxima ar fi trebuit sa fie zona montana si centurile oraselor si comunelor mai mari de pe traseu. Asa ai fi avut cel mai mare impact asupra timpului de parcurs dar ai fi luat si mai multi bani de la UE.

SkyPilot

Quote from: Ionut on September 07, 2017, 09:11:18 PM
Daca din birou ies 8,8 mld... din teren, cu studiu geotehnic facut cum trebuie, cu ecoducte & shit, oare cat o da?
Cel putin 30% daca punem la socoteala numai inflatia. Este vorba de cel putin 10 ani pana la prima lopata si primul cancioc, iar cresterea in domeniul constructiilor va depasi cu mult rata inflatiei. Toti construiesc, toti renoveaza, e cerere pentru materiale iar despre mana de lucru nu mai vorbesc.
Cu ecoductele cred ca exageram un pic. Un tunel este in cele mai multe cazuri si ecoduct. Viaductele pot fi si ele gandite sa fie si ecoducte. Din ce vad aici unde locuiesc (vestul Canadei), ursii, vulpile, lupii, coiotii, ratonii si sconcsii trec bine-mersi si pe sub autostrada chiar daca e vorba de un pod peste 3-4 m. Animalele cu coarne sunt cele mai pretentioase, pentru ele trebuie facute supratraversari. Problema in Romania este ca ecoductul nu este gandit sa fie "prietenos" cu animalul (nu intru aici in detalii). Puteti cauta dupa "wildlife crossing" si veti gasi numeroase articole si filmulete.
Despre calitatea studiului nu indraznesc sa ma pronunt. Daca este facut de pe harti vechi, nu are cine stie ce valoare.
Cat despre "& shit" ma intreb: oare cum o fi sa transporti o grinda de 40 m. la Poiana Teiului, la coada lacului Bicaz?

NGC

Quote from: SkyPilot on September 07, 2017, 11:05:24 PM
oare cum o fi sa transporti o grinda de 40 m. la Poiana Teiului, la coada lacului Bicaz?

Un fleac, daca folosesc noua drona. :lol:

Granata06

^
Daca sunt din metal - se asambleaza la fata locului
Daca sunt din beton precomprimat - se pot realiza din 3 tronsoane (se va transporta cate un tronson) si se vor monolitza si tensiona la fata locului.

Solutii sunt....numai sa vrei.