Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:22:22 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 11 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

@adiarc...sunt vreo 40.000 euro . Ce vor fi folositi probabil pentru a pregati licitatia de SF
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Horațiu 87

#421
pe mine ma enerveaza la maxim ca se lanseaza studii de fezabilitate pentru niste drumuri care nu sunt prea aglomerate (DX Buzau-Braila-Galati), cand prioritatea 0 este, indiscutabil, DN 2-E85 de la Roman la Buzau, cu continuare pe DN1B pana la Ploiesti, apoi DN72 Ploiesti-Targoviste-Gaesti (cine a circulat pe ambele drumuri mentionate stie ca nu se compara traficul de pe DN 2 si DN 72 cu traficul de la Buzau la Braila), sau mai rau DX Braila-Tulcea-Constanta care este foarte lejer  :bash:

ovideatza


Quote from: Hory1987 on December 24, 2015, 06:37:50 PM
cand prioritatea 0 este, indiscutabil, DN 2-E85 de la Roman la Buzau, cu continuare pe DN1B pana la Ploiesti, apoi DN72 Ploiesti-Targoviste-Gaesti (cine a circulat pe ambele drumuri mentionate stie ca nu se compara traficul de pe DN 2 si DN 72 cu traficul de la Buzau la Braila), sau mai rau DX Braila-Tulcea-Constanta care este foarte lejer  :bash:

Nu e chiar indiscutabil.
Conform cifrelor de trafic pe ruta respectiva Iasi-Tg Frumos e prioritatea 0.

Si daca ar fi de facut, as face acest segment prelungit mai mult, pana la intalnirea cu DN2, nu chiar la Tg Neamt.

Si concomitent sa facem din celalat coridor macar Ploiesti-Buzau, ca sa rezolvam iar segmentul de DN2 extraaglomerat Afumati-Urziceni-Buzau.

Tot asa ca la PiSi ar trebui pornit din capete si sa se uneasca la mijloc.

Horațiu 87

asta cu cifrele de trafic e cu dus-intors, adica ai dreptate dar hai sa facem o comparatie: daca te duci de la Tg. Frumos la Iasi ai la dispozitie o banda si jumatate pe sens iar cei care circula mai incet de obicei merg pe acel acostament largit (sau cum se numeste el), iar tu poti sa ii depasesti, dar daca mergi Buzau-Ploiesti-Targoviste gasesti destui care merg cu 60-70 (in special camioane) in afara localitatilor si nu prea poti sa ii depasesti asa  de usor. Asa ca, dupa parerea mea, e prioritar DN-ul de la Ploiesti la autostrada via Targoviste

FRS

Asta este o parere personala. Tin sa te asigur ca sunt aprox. 3 milioane de pareri in nordul Moldovei care te contrazic. Nu stiu daca exista vreun drum national in tara in care sa se moara din cauza accidentelor rutiere, cum este sectorul dintre Targu Frumos si Iasi.



horatiu.cosma

#427
42 mil euro, 109 mil euro, sume mult mai pertinente pentru un SF de o asemenea anvergura. Inca Tg.Neamt-Iasi-Ungheni nici nu e chiar asa de dificil, si totusi, e estimat de 4 ori mai mult decat PiSi... Sper ca va fi facut pe masura pretului, nu din birou. Ar fi o mare greseala ca intr-o zona cu relief usor sa nu se faca riguros, pe ideea ca eventualele greseli pot fi corectate.

istvan78

#428
Adica CNADNR a contractat SF pentru PiSi la 29 mil. Lei si acum estimeaza SF Tg. Mures-Tg. Neamt la 409 mil Lei? WTF, un multiplu de 14 ?? :o

PS. Corectata suma sa fie fara TVA

NGC

#429
^^^

Quote from: horatiu.cosma on January 28, 2016, 02:29:41 PM
42 mil euro, 109 mil euro, sume mult mai pertinente pentru un SF de o asemenea anvergura.

Mai sus TVA-ul este inclus. ;)

In MPGT 2015 s-a folosit TVA 24% in calcule, deci ar fi 33,89 respectiv 88,28 milioane EURO fara TVA, adica 3% din valoarea estimata a lucrarilor in MPGT 2015.


horatiu.cosma

Poate ar trebui facuta mai multa publicitate Masterplan-ului, fiindca se pare ca multi nu inteleg sau se fac ca nu inteleg prevederile acestuia. Conform acestuia, pana in 2022 ar trebui sa avem Ungheni(Iasi)-Tg.Neamt si Pascani-Ploiesti, iar dupa 2023, Tg.Neamt-Tg.Mures. Asta a spus si Costescu, chiar nu exista o lege care sa amendeze astfel de pseudo-jurnalisti care vorbesc bazaconii si dezinformeaza?

Io

Nu, Horatiu, exista doar legile pietei care corecteaza asa ceva. Si cum piata media functioneaza cum functioneaza in ultimii 10 ani, adica e majoritar cumparata si corupta "catelus/latrau la ordin" avem ce avem, opinie si nu informatie si iese-o presa de nestire :))
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

NGC

Singurele informatii noi sunt punctul 5 si ultimul paragraf de la punctul 3.

http://www.cdep.ro/interpel/2015/r2614B.pdf







marisRO

Noi declaratii de la seful CNADNR

** Vest-Est: Târgu Mureş-Iaşi-Ungheni este doar o linie pe hartă. Implementarea unui astfel de proiect diurează, cum am spus, 6-8 ani.

Sursa: http://adevarul.ro/economie/stiri-economice/Seful-cnadnr-catalin-homor-vorbi-astazi-ora-1300-adevarul-live-despre-starea-drumurilor-autostrazilor-1_56bdb3975ab6550cb8b7eb8a/index.html