Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:22:22 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

hermes

Mi se pare mie sau Urtoi cu CA-ul incearca sa saboteze activitatea CNIR? Loturile de la Pascani la Letcani trebuiau deja scoase la licitatie, in podcastul lui Barbier se spune ceva despre lucruri care se intampla acolo si care nu sunt normale. De ce se tot face ping-pong cu proiectele acolo? (inclusiv Focsani Braila si Bacau Piatra Neamt au fost motive de contre prin CA).
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

M_Z

Quote from: dargauda on December 17, 2024, 02:13:33 PMSecțiunea Târgu Neamț – Lețcani din Autostrada Unirii A8, pregătită pentru lansarea licitațiilor de proiectare și execuție, anunță CNIR


Secțiunea A8 Târgu Neamț-Iași-Ungheni are o lungime de 89 de kilometri, o valoare estimată de peste 25 miliarde lei și prezintă o complexitate tehnică ridicată, mai subliniază CNIR. Pe traseu sunt prevăzute peste 110 poduri și pasaje cu o lungime de 26 kilometri și 16 tuneluri cu o lungime totală de 6,7 km.


https://economedia.ro/sectiunea-targu-neamt-letcani-din-autostrada-unirii-a8-pregatita-pentru-lansarea-licitatiilor-de-proiectare-si-executie-anunta-cnir.html

56 mil euro/km. in zona de deal.

no comment.




hermes

Zona de deal cu un sol foarte pacatos, sa speram ca nu va fi ca prin Ardeal.
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

der_strudel

Quote56 mil euro/km. in zona de deal.

no comment.

Decat cum a fost in Ardeal cu licitatii incepute acum 20 de ani, cu viaducte scoase din contracte, cu alte si alte licitatii... Nu mai bine incepi de la bun inceput cu un buget ca lumea si cu un SF facut pe bune? Daca stam sa adunam cati bani s-au cheltuit pentru A3, cred ca tot pe aici ajungi, doar ca a durat 20 de ani and counting.

Mare parte din suma aia reprezinta zona de nord a Iasului unde avem un tunel forat de lungime considerabila, plus viaducte inalte. Asta e geografia zonei si faptul ca terenul e foarte instabil, n-avem ce face.

tom_sawyer

#5569
Valoarea estimată a lucrărilor este 3,86 miliarde euro fără TVA. La asta ne raportăm când facem calculul pe km.

M_Z


GAC

intrebarea este cat ne costa pascani-iasi (zona valea lupului), ca acolo e buba. pana la ungheni inca nu tipa. pana o sa fie si moldova / ucraina in UE si schengen, mai curge multa apa pe bahlui.

tom_sawyer

Lotizarea Tg.Neamț-Iași-Ungheni:





Powered by API/PUM imgur uploader

pista_bacsi

1) Loturi 1 si 2 ard, dar loturile 3 si 4 sper sa le lanseze dupa 2030. Ma astept la un cost de 30-35 mil euro/km pe primele doua care pentru o zona dificila de deal e mai acceptabil.

2) Mi se pare o impartire ok pe loturi mai putin granita intre lotul 3 si 4. Sper ca nu o sa ajungem cu vreum lot muzeu 4 in 2035. Puteau sa faca granita fix la nodul cu DN24.

3) Pe partea montana eu as fi fericit daca ar fi facute "Ditrau-Tulghes" si "Sarateni-Joseni" pentru ca ar crea culoarul DN15->A8->A3 care va atrage trafic si va elibera DN12/DN15/DN17. "Pipirig-Tulghes" cred ca va avea soarta PISI2 (va fi ultimul si cu multe peripetii).

StefanCelMare

Oare cât este de sigur traseul pe Sărățeni - Joseni?
Pare că va distruge complet o rezervație naturală chiar deosebită în partea dinspre Joseni.
E bătut în cuie?
In traducere, o abatere de 1km ar salva niște specii rare la nivel european.
Mă aștept la reclamații la Comisia Europeană pentru acea rezervație.
Într-o țară normală, nu ar putea fi distrusă.