Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:22:22 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 8 Guests are viewing this topic.

bim14

Daca intr-adevar devizul contine pe capitolul 7 25% rezerve de implementare, atunci valoarea pare mai pamanteana.
Din cate am inteles, se va ataca intr-o prima etapa segmentul dintre Motca si turbion, ceea ce este o realizare pentru cei care vor implementa acest fapt.
Ce a fost jenant la dezbatere, faptul ca obosise si Etves de cate ori(cred ca de 50 de ori) a spus de blocajul de la Podu Iloaiei iar toti cei prezenti acolo de la CNAIR, CJ, Primarie nu au zis cu subiect si predicat ca se va face o centura acolo. E absolut scandalos ca la nivelul unui judet, lider detasat pe partea de est a tarii, nu se poate gasi o finantare pentru 4-5 km de drum care ar schimba clar datele problemei. Semafoarele care s-au montat sunt pentru oamenii din Podu Iloaiei, nu pentru cei care tranziteaza orasul. Autostrada nu va ajunge prea curand in zona, zic sa nu o mai astepte politicienii locali si sa porneasca procedura pentru executia ocolitoarei de la Podu Iloaiei. La Bihor s-au facut 6 centuri in ultimii 4-5 ani.
Pur si simplu, noi nu avem noroc de politicieni care sa mai faca si pentru oameni ceva.
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

ncb

Multumim pentru calibrarea loturilor 1C si 1D pana la Ditrau, @RobertH:cheers:

A fost regandit nodul de la Joseni de arata ca acum?




Powered by API/PUM imgur uploader

Varianta initiala avea bretelele foarte lungi:





Powered by API/PUM imgur uploader




hermes

#5447
Construirea secțiunii de munte Sărățeni-Pipirig de pe Autostrada Unirii (A8) necesită o forță de muncă de 22 de mii persoane, arată studiul de fezabilitate

"Constructorii care angajează 350 de șomeri din județele Bacău, Harghita, Iași, Mureș, Neamț și Suceava vor avea punctaj suplimentar în evaluarea ofertelor pentru cele patru loturi ale autostrăzii A8", a precizat directorul general al CNIR, Gabriel Budescu.
Sursa: economedia.
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

shift2rail

^sigur nu e o eroare?

nici pe asa_numitele santiere ale tineretului nu lucrau 22k de brigadieri la un singur proiect; iar atunci santierele erau intensive in brate de munca, nu in utilaje (capital).

bim14

@ncb , in SF-ul incarcat pe SICAP solutia este cu breteaua lunga. Poate au mai modificat ceva intre timp.

      Powered by API/PUM imgur uploader[/img]
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

sillentium

@shift2rail

QuoteAstfel, conform datelor din Studiul de Fezabilitate,
pentru secțiunea 1 C Sărățeni-Joseni (32,4 km) necesarul de forță de muncă pe durata execuției a fost estimat la aprox. 6000 de persoane,
pentru lotul următor, 1 D Joseni-Ditrău (14,4 km) de 3000 persoane,
iar pentru cel mai lung lot al secțiunii de munte, 2 A Ditrău-Grințieș (37,9 km) de 7000 de persoane.
Pentru al patrulea lot, 2 B Grințieș-Pipirig (31,5 km), proiectantul a estimat că alte aproximativ 6000 de persoane vor fi implicate în etapa de execuție.

RobertH


hefaistos

7000 de muncitori în 4 ani echivalează cu 3500 de muncitori în 8 ani. Si asa rasufla adevărul.
Pentru ca 2 miliarde de euro anual de la buget pentru  4 ani echivalează cu 1 miliard pentru 8 ani.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Dutzy

#5453
Asta e stilul de management: "Daca 3 zugravi zugravesc o camera in 9 ore, 9 zugravi o sa termine aceeasi camera in 3 ore.:lol:

mirceaeliade

^Pentru referinta, cati muncitori are Porr pe PiSi4?

vladfero

In jur de 600, conform SS Scriosteanu.

njinji

Quote from: ncb on November 05, 2024, 11:11:44 AMA fost regandit nodul de la Joseni de arata ca acum?
Varianta initiala avea bretelele foarte lungi:
In Cerintele beneficiarului apar ambele noduri, cel scurt, la km 78+200 (pagina 9, 3.3.1) dar si cel lung de la 80+980 (pag 22, 3.3.10). In SF sunt planse pentru ambele variante. Ar putea sa verifice cineva care se pricepe mai bine? Tind sa cred ca e nodul lung pana la urma si am sa rectific.

bim14

Multumim @njinji!
Dupa actualizare, cred ca proiectantii s-au gandit sa mai pastreze din padurea unde ar fi fost nodul si de asta avem solutia cu breteaua mai lunga. Acu nu ca ar mai fi contat 1 ha de padure culcata la pamant fata de cat s-a taiat in judetul Harghita din 90 pana azi.
Traind in Romania, cred ca ar fi oarecum normal ca bretelele cu sens dublu sa aiba despartitoare intre sensuri, asta macar pana ne invatam sa circulam pe autostrada. Evident ca bizonii nu vor afla ca banda 2 este pentru depasire, dupa care revii pe banda 1. Imi vine in minte accidentul de acum cativa ani din Ungaria cand un sofer roman cu microbuz a uitat ca a iesit de pe autostrada si a facut un accident de au murit vreo 8 oameni nevinovati. 
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

hermes

#5458
In conferinta cu Ciolacu de la Focsani de azi, Grindeanu a zis ca echipele UMB vor urca spre nord pana la Pascani sa termine anul viitor, pentru ca sunt finantate prin PNRR. Poate ii spune cineva ca si lotul Motca Leghin de pe A8 este tot pe PNRR finantat, si tot UMB trebuie sa il faca!
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

a.l.x

QuoteAstăzi, am semnat Protocolul de predare către #CNIR și a Proiectului Autostrăzii Târgu-Neamț – Iași – Ungheni (#A8).
#Predarea acestui proiect către CNIR a avut loc în baza Ordinului emis de Ministrul
Transporturilor și Infrastructurii.
Până în acest moment #CNAIR a mai încheiat Protocoale de predare-preluare cu CNIR pentru urmatoarele #proiecte de #infrastructură rutieră:
- Drum Expres #Focșani - #Brăila;
- Drum Expres #Bacău - #PiatraNeamț;
- Autostrada Unirii (#A8), Secțiunea II (#MiercureaNirajului - #Leghin);
- Autostrada #București - #Brașov, Sector #Ploiești - #Brașov.

#infrastructura #investitii #autostrada #drumexpres #constructie