News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:22:22 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

oneway

Legal de Dalin, trebuie si contestatiile alea sa dureze ceva timp pana mai scapa UMB de santiere, nu ? :lol:
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

hummingbird

Eram sigur ca o sa liciteze doar UMB, Danlin și turcii. Unde sunt firmele serioase specializate în tuneluri?  :lol:

andreita

oare cum de nu a licitat PORR ?

tom_sawyer

#5163
Quote from: a.l.x on August 28, 2024, 06:05:16 PMDe unde are experiență pe tunele Danlin XXL?

O fi având vreun subcontractor sau terț. Vedem când apar ofertele pe SEAP.

LE: pentru licitația Leghin-Tg. Neamț i-au avut GÖÇAY İNŞ.TAAH.VE TİC.A.Ş. și pe FREYROM care ține de VINCI

TeoH9

Veste foarte buna ca a ofertat UMB! Desi nu progreseaza grozav pe celelalte santiere in acest moment, pana va intra aici in teren se face finalul anului 2026, si se mai eliberează.
Veste foarte proasta ca sunt atat de putine oferte, inclusiv lipsa PORR, care pe A1 da dovada de profesionalism extraordinar.

satanistu

Deja bate nesimtit la ochi.

Bagi UMB si apoi bagi si Danlin ca sa intarzii UMB cu contestatia Danlin sa dai timp UMB-ului sa respire. Bravo tata mare smecher!

tom_sawyer

Cred că DANLIN joacă pe bune, vezi subcontractorii.

hummingbird

Pe Intertranscom a avut si UMB în asociație la unele licitații pe A7, dar nu cred ca vezi vreun utilaj de al lor  :D

mdragos

Danlin s-a bagat pe bune. Sigur vor da oferta competititva. Sa vedem ce iese....

hefaistos

Eu sper sa nu câștige. Au facut praf un pod la consolidare și vreți sa ia contract de 600 de milioane de euro cu tunele și viaducte?
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Konter

@hummingbird intertranscom cel mai probabil au rolul de furnizor de materiale nu de prestator efectiv.
Legat de podul cazut, l-a facut Darcons, nu Danlin. Era parte dintr-un proiect mai mare, dar n-a lucrat Danlin acolo.

MihaiD

N-are nicio treabă Danlin cu podul de la Luțca, dacă asta se tot sugerează aiurea. Darcons a fost acolo. Danlin a lucrat la Luțca fix cât a lucrat Porr sau Strabag. Iar aici și pe A7 nu e iepurele UMB, chiar vrea să lucreze. De altfel, sper ca aici să ia UMB sau Danlin, iar la Meseș - Webuild. Cu oricare din Danlin sau UMB pe lotul ăsta de A8, la ora asta e garanție că va fi mobilizare la momentul OIL.

dr4qul4

UMB-ul de unde o fi avand experienta pentru a face tunele? Probabil au invatat de la bosnieci.

Sper sa ia Danlin+Intertrans+ Mithras. Ca vad ca pe astia ii tot uitati, dar la ei apeleaza toti cand dau de terasamente pacatoase. Intertransul e pe partea de metal. Par sa se compelteze reciproc. Sunt in zona si cred ca ar mai gasi si alti prestatori (nemultumiti de practicile UMB-ului)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

hummingbird

O sa se joace tare la punctaj. Pe Leghin-Motca, UMB a avut 100 punctaj, iar Danlin 90/92. Nu vad sa piardă UMB licitația asta, fiind "manusa" pentru ei, în continuarea lotului deja adjudecat. Având în vedere știrile din ultima perioada, cu grinzi metalice produse/prelucrate la Adjud,linie de parapet metalic proprie ce urmeaza sa fie data in folosinta, o sa liciteze la fel de agresiv și pe lotul asta, la fel și pe Pascani-Suceava.

tom_sawyer

#5174
Danlin n-a lucrat la podul de la Luțca, dar a depus ofertă pentru refacerea lui. Licitație nouă, organizată de CJ anul acesta, pentru reconstrucția podului prăbușit.