News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:22:22 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer


RazesIesean

Cum s-a putut uita cineva mai mult de 10 minute la acest lucru. Serbanescu ala e un tupeist si zeflemist din cale afara.
Adica o persoana care se ocupa de PR unei companii sa dea asemenea raspunsuri, apai la un privat era aruncat pe usa afara a doua zi.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

mirceaeliade

deci noi sectoare montane vor fi scoase la licitatie probabil DUPA Focsani-Braila si Bacau-PNeamt.  Nici macar A7+A8 nu e prioritizat pt MVA, si sunt atatea sectoare prioritare prin Romania din afara ariei de interes al MVA.....

tom_sawyer

#5073
Șerbănescu nu răspunde clar la o întrebare pertinent pusă de Bucur: de ce CNAIR nu a scos la licitație și restul de 4 sectoare montane și le-a pasat la CNIR. El zice că "nu s-a putut" și atât. De la min. 1:40:30


(Bucur nu e de la MVA)

hermes

Bucur este presedinte la ONG-ul lui Urtoi, nu are legatura cu MVA. Intrebarea cu loturile nescoase la licitatie (ultimele 4 din cele 8 de pe Tg-Mures-Tg-Neamt) e veche, nimeni nu a raspuns la ea pana acum. De aia s-a si cerut vehement in Moldova demisia lui Pistol, pentru ca a lalait-o intentionat ca sa se razbune pe cei de la CNIR care ii iau oamenii si pe moldoveni ca sunt prea vocali.
In octombrie daca se mai scot 2 loturi din alea 4 e mare minune, stati sa vedem si daca se atribuie pana la sfarsitul anului pe Leghin-Pipirig si Miercurea Nirajului-Sarateni.
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

tom_sawyer

#5075
A mai rămas cam 1 miliard de euro disponibili (supracontractare) din PT 2021-2027 pe rutier (în ipoteza că se încheie contracte la 80% din valoarea estimată pentru toate licitațiile în curs).

Mingea e la CNIR acum. Ce licitează ca să prindă bani din PT (ultimul tren):
- 1-2 loturi din A8
sau
- DEx Focșani-Brăila
sau
- DEx Bacău-Piatra Neamț

andreita

consider ca ar fi chiar tampiti daca nu ar licita din A8

Alexandrei22

Incoming "nu e trafic pe Iași Tg. Mureș" sau "mai bine hp "

horatiu.cosma

SF-ul pe A8 montan e aprobat in Guvern de anul trecut și încă nicio licitație, nici half profile, nici vreun tunel cu noduri la capete, zero. In schimb, Craiova - Tg. Jiu, Alternativa Techirghiol sau Pașcani - Suceava au SF-uri aprobate în Guvern în primăvara acestui an și deja sunt in licitație. E cam clar că vin toate din urmă, iau fața A8 și când se va atinge perioada următoare pragul de supracontractare de 300%, Ciolacu și Grindeanu vor spune "ups, noi am vrut, dar nu mai sunt bani, nu ne lasă UE și reptilienii". La Urtoi e totul bine și roz, i-a pus cu botul pe labe "principiile" tătucul Grindeanu de când i-a dat un post călduț la stat.

a.l.x

Vezi că ți-au scăpat 2 licitații cu vreo 9 tunele și noduri la capete.

AdrianB1

@horatiu.cosma , e simplu si logic: best bang for the buck. Pe langa A8, ce ai enumerat sunt ieftine ca braga.

Berbecut

#5081
CNAIR-ul prin Dir Gen Pistol a sabotat A8. De anul trecut din Noiembrie au tot amânat procesul fără să facă nimic. Apoi au predat cele 4 loturi către CNIR.

dumbravaandrei

În caz că n-ai observvat până acum, cedarea către CNIR nu a fost opțională.

Cât despre ordinea în care se scot licitațiile, cu siguranță și concursul de interes și competență al DRDP-ului contează enorm. Să zicem că cel puțin acoperă condiția de necesitate. Și pare că mai durează până se înmoaie posmagii pentru DRDP-ul cu cea mai mare parte de traseu din A8.

a.l.x

#5083
QuoteAm avizat astăzi în Consiliul Tehnico Economic (CTE) al CNAIR Studiul de Fezabilitate pentru autostrada Târgu Neamţ – Iasi – Ungheni!
Traseul acestui tronson al A8 se desfăşoară pe teritoriul judeţului Iaşi, începand din zona localității Moțca, tranzitează teritoriile localităților Pașcani, Târgu Frumos, Podu Iloaiei, municipilu Iași si se finalizează în zona localității Ungheni, unde face joncțiunea cu Podul peste Prut.
Pe traseul cu o lungime de 93,269 km vor fi construite inclusiv:
- 101 poduri/pasaje,
- 14 tuneluri,
- 11 noduri rutiere,
- 4 spații de servicii,
- 2 Centre de Întreținere și Coordonare (CIC)
- 6 parcări de scurtă durată.
Valoarea totală estimată pentru construcția acestui tronson al A8 (Autostrada Unirii) este de 26, 39 miliarde lei (fără TVA).
Pentru lansarea în licitație a contractului pentru cinstrucția autostrăzii Târgu Neamț - Iași - Ungheni mai trebuie parcurse următoarele etape:
- avizarea SF în CTE al Ministerului Transporturilor și Infrastructurii,
- avizarea SF în Consiliul Interministerial,
- aprobarea indicatorilor tehnico-economici prin Hotătâre de Guvern.























Powered by API/PUM imgur uploader

FB-Cristian Pistol

tom_sawyer

Cel mai bine ar fi să dea Grindeanu un ordin de ministru prin care să excepteze de la transferul către CNIR până nu e finalizată licitația, cum a făcut cu DEx Filiași-Tg.Jiu.
Astfel încât să fie scoasă la licitație de CNAIR (cel puțin loturile vestice).