Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:22:22 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

TibiV

Doamne,

chiar ne plictisim in ajun de Anul Nou.
Si, de plictiseala, vorbim prostii ca sa nu adormim...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Stefan27

Salut, ce părere aveți de postarea lui Pistol în care zice că lotul 1 montan se va semna cat mai curand? O aberație mai mare ați auzit? Oamenii mei au stat 7 luni ca să evalueze ofertele (gurile rele zic ca lotul era promis Nurol-ului), sincer consider ca foarte bine ca cnsc a admis contestația strabag, ei au muncit pe a3 dupa bechtel și merită și acest lot care deocamndată va conecta doar estul Transilvaniei că până la Moldova mai is vreo 200 de km!!1

pasadia

Strabag NU a muncit pe A3 după Bechtel! Loturile făcute de Strabag pe A3 fie erau de la zero, fie fuseseră începute de Straco.

După Bechtel deocamdată singurii care au muncit au fost Tirenna Scavi la podul peste Someș. Și cam atât, căci pe loturile de la Suplacu spre vest începute de Bechtel nu s-au muncit (iar lotul mic de la granița, cel făcut de Selina, nu apucaseră Bechtel să îl înceapă).

 

GIV

@Stefan27 unde zice pistol  asta cu lot 1 montan?

Stef

^în ultima lui postare in care zice și că 99% dintre proiectele PNRR au fost semnate. Greu tare cu matematica la cnair

Stefan27

Mă refeream ca și loturi finalizate( A3 de la c turzii la tg mures), eu zic ca daca ar prinde ei si A8 lot 1( doamne ajuta), am trecut azi pe acolo și vreau să vă zic că e jale până la Acâțari numa tir uri si platforme pe drum judetean fără acostament și numa curbe!!!

gabim

Si dupa ce A8 lot 1 va fi gata nebunia se va muta in alta parte  :)
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

mircea

Vezi tu, aici e buba când vorbești fără să cunoști situația. Nebunia nu se mai mută în altă parte. Ba chiar se scoate din 8 sate, inclusiv Acățari.

pasadia

Ideea e ca momentan traficul de pe DJ 151D este format predominant de acel trafic care merge intre Cluj si DN13, impartindu-se ulterior (la Balauseri) spre Brasov si spre Secuime (Odorheiu Secuiesc, Miercurea Ciuc). Deci constructia lotului A8 dintre Ungheni (MS)s i Miercurea Nirajului NU VA muta trafic altundeva, caci va deservi traficul deja existent.

Traficul dintre Iasi si Cluj (adica traficul pentru care construim A8) nu cirula in prezent pe DJ151D, si cu atat mai putin nu circula prin Miercurea Nirajului sau Sovata. Ci foloseste DN17 (Bistrita - Falticeni) sau DN15 (Poiana Largului - Reghin). Si ma indoiesc ca lotul asta din A8, odata construit, va muta semnificativ acest trafic. Nu atata timp cat nu exista o solutie decenta intre Ditrau si Tulghes, nu atata timp cat Miercurea Nirajului - Sovata se face tot pe DJ-uri. 

naivu

Din lotul ăsta esențial este segmentul UngheniMureș-Acățari, care va scoate traficul Brasov-Cluj din TgMureș și care ar fi trebuit pregătit și licitat în 2013 împreună cu restul proiectului TgMureș-CTurzii.
Cât despre Acățari-MNiraj, până la inaugurarea unei continuări spre Sovata, va fi mai degrabă un semimuzeu, un overkill pt conectarea văii Nirajului de reședința de județ.

Lucian_V

Nici in prezent traficul Brasov-Cluj nu tranziteaza Targu Mures, poate unele turisme prefera sa intre in oras, dar traficul greu si majoritatea celor cu masini mici folosesc DJ151D Acatari-Ungheni-A3 catre Cluj.
Evident, insa, orice km in plus de autostrada aduce toate suita de beneficii pe care le cunoastem deja (timpi de parcurs mai mici, poluare redusa, siguranta circulatiei sporita, dispare disconfortul cetatenilor din localitatile tranzitate de pe ruta veche, etc)

klax187

Da, marele castigator nu este Targu Mures dupa construirea segmentului Ungheni - Actatari. De fapt, cred ca impactul va fi insesizabil in oras.

In schimb isi vor recapata dreptul la liniste cele 14 sate (15 cu Acatari) care sunt legate la DJ 151D:
Leordeni (387), Gheorghe Doja (597), Tirimia (859), Satu Nou (857), Ilieni (401), Tirimioara (145) Cinta (336), Nicolesti (735), Ciba (274), Craciunesti (864), Cornesti (917), Foi (468), Stejeris (403), Gruisor (362).

Aproape 8000 locuitori carora le trec camioane (in viteza), pe langa casa, zi si noapte. Asta pe un drum ingust, plin de gropi si fara acostament.

dumbravaandrei

Targ-Muresenilor si locuitorilor satelor alora, adauga-le si milioanele de soferi care tranziteaza Ungheni-Acatari. 

Pentru ei, faptul ca ii scoti din satele alea... mai mai ca e de nepretuit (sincer, pentru mine care fac cel putin lunar un drum Brasov-Cluj chiar e de nepretuit).

Stefan27

Salut băieți, are cineva informații oficiale de ce nu s-au lansat licitațiile pe a8 montan( pe surse se spune ca se vrea lansata de CNIR, iar băieții din Cnair nu ar vrea sa le facă treaba), si dacă da ce loturi credeți că se vor lansa primele. EU pERSONAL sper sa fie lot dinspre Transilvania( pentru a avea continuitate pe A3) ori pe lotul dinspre TG NEamt, dar ce citesc pe aici și din ce se aude se pare că lotul de campie dintre Joseni și Ditrău( care sincer nu stiu cum ar ajuta sincer, ca tot nu trece munții)

naivu

^Decât să înceapă cu Joseni-Ditrau ... mai bine mai amână.
Dacă vor să arate că sunt cu adevărat serioși, atunci să înceapă cu Ditrau-Tulghes!
Sau cu MNiraj-Sovata, că e quick-win, sau cu Pipirig-Leghin, că e vecin cu Leghin-Moțca care e deja semnat.