Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:22:22 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

Daca am inteles eu bine, loturile 1b si 2c NU au noduri pe ele, iar 2b are chiar doua noduri. Nu mi-e clar cum se poate construi si da in functie autostrada in mod eficient daca licitatiile vor fi exact pe limitele loturilor.

ovicor

@bim14, vrei sa spui orientalii, pe meridionali sunt loturile PiSi!

Hercule

@ovicor am corectat si eu recent pe cineva pentru niste capete de lot si am primit un raspuns ce ti-l redau mai jos. Nu mai dezvolt subiectul.
Quote from: Tavi on October 31, 2023, 03:10:51 PMCunoscătorii au înțeles ce a vrut sa zică.
Deșteaptă-te române!

EugenRo


tom_sawyer

#4339
[CN1061321] Intocmire documentatii cadastrale si rapoarte de evaluare in vederea dobândirii prin expropriere/transfer a imobilelor necesare proiectarii si executiei obiectivului de investitie Autostrada Targu Mures-Targu Neamt- sectiunea 1:Targu Mures-Miercurea Nirajului,km 0+000-km 22+000 si legatura la Autostrada A3 (2.4 km)" pe raza a 6 UAT-uri din judetul Mures pentru un numar de 1375 imobile-DRDP Brasov

Data publicare: 01.11.2023


Pentru secțiunea 3 deja e în dezbatere publică HG-ul de aprobare exproprieri.

Arnold.debreczeni

Astăzi a fost finalizat evaluarea financiară pe SEAP pentru Tg. Mureș - Miercurea Nirajului

a.l.x

QuoteAm desemnat astăzi și antreprenorul pentru construcția celor 24,4 km ai secțiunii #A8 finanțată prin #PNRR cuprinsă între #TârguMureș - #MiercureaNirajului (secțiunea 1)!

Acest contract pesupune inclusiv realizarea drumului de legătură dintre #A8 și #A3 în lungime de 2,4 km.

Constructorul turc NUROL INSAAT VE TICARET A.S. are la dispoziție 6 luni pentru proiectare și 24 de luni pentru finalizarea lucrărilor.

Contractul în valoare de 2,46 miliarde lei (fără TVA) include construcția a 36 de #poduri/#pasaje/#viaducte, dintre care un pasaj de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 256 metri.

Semnarea contractului va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea acestora dacă este cazul.

A8, #AutostradaUnirii, în lungime de aproximativ 304 km este compusă din secțiunile #Târgu Mureș – #Târgu Neamț și Târgu Neamț-#Iași – #Ungheni.

#CNAIR #autostrada #dezvoltare #investitii #CristianPistol

FACEBOOK-Cristian Pistol

pentium10

Episodul pilot nu e rau. Dar nu e nici bestial.
Are cineva un clasament sa vedem daca sunt stranse aspectele?
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

TeoH9

Nu-i rau deloc, erau pe 2/8 in preferintele mele, dupa Strabag.

GIV

nu e rau, mai ales ca au ramas si pe pl bz3. aici poate vor contesta strabag..si poate mai au sanse

florin74

#4345
Eu zic ca STRABAG sigur va contesta. Din ce se aude... ei ar fi pe locul 2.La o diferenta infima de pret.

Kitz

Mai are cineva acces la acel clasament, la fel cum posta NGC mai de mult ? Îi cam simțim absența.  :D

bim14

Avand in vedere ca Nurol a mai facut prin apropiere o bucatica de autostrada, pare a fi o optiune buna, nu cea mai buna, dar se putea si mai rau. Important e ca procesul de judecare a eventualelor contestatii sa fie unul cat mai scurt si sa se semneze contractul cat mai repede. Altfel, va fi aceeasi poveste romanesca in sensul ca ne-am faultat singuri si nu stiu inca daca intentionat sau nu. Ne vom da seama de acest aspect in momentul in care UMB va ataca lotul sau din A8.
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

mirceaeliade

Sa speram ca totusi au stat vreo 6 luni pe decizia asta pentru ca sa motiveze foarte clar diferentierea intre primele 2 locuri.  Altfel tare mi-e ca se repeta epopeea de pe Ploiesti-Buzau 3, unde tot Nurol a castigat de vreo cateva ori.......

pasadia

#4349
nu imi faceam mari sperante la lotul asta, dar acum, daca tot a ajuns in faza asta, m-am uitat la solutiile propuse asa cum sunt desenate pe harta API (multumiri lui @RobertH, presupun). Asa ca am doua dileme:

- pe vremuri, la primul SF pentru A8 care presupunea ca va exista deja A3, nodul intre A3 si A8 era altfel gandit - pe direct era A3, relatia NBrasov - Cluj, iar bretelele catre Iasi se desprindeau in laterale. Acum vad ca e desenat cu directele pe relatia Iasi - Cluj. Banuiesc ca asa e si in documentatia de licitatie si ca asta vom avea si ca rezultat final, nu?

- la nodul cu DN13 avem niste bretele atat de lungi, insa nu avem un amarat de pasaj peste CF. Ar fi fost doar cele 2 benzi ale DN13 de ridicat peste CF, nu cred ca era un cost exagerat. Oare se mai poate face ceva, macar acum, in faza de proiectare, astfel incat sa avem un nod mai bun?
Da, stiu, CF-ul ala nu mai e functional, dar trecerea peste sine e in continuare plina de gropi si deficitara calitativ. In Romania nu exista practic decat o singura trecere peste CF cat de cat calitativa (DN1, la Buda - Ploiesti).