News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:22:22 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

GIV

Quote from: mike_us on July 17, 2023, 05:44:22 AMDar din asocierea asta UMB poate capătă experienta. Care cine știe la un moment dat poate fi folosita la tunelul Meseș sau cine știe unde.

poate aici pe a8 daca vor fi zone cu tunel... sau poate a3

Cetatean

Pot licita la 80% pentru ca au foarte multe utilaje,isi produc grinzi si fac gropi de imprumut.
Pe langa toate astea,au productivitati bune si o multime de angajati.
Si subcontracteaza foarte putine lucrari.

Au si foarte multi bani...probabil merg pe un profit mic,de 5%,dar la o cifra de afaceri de 2-3 miliarde lei intr-un an,tot se strange un camion de bani :))

alecu26

Eu sunt curios de unde au scos atatia Project MAnageri si Quality Managery si alt personal cheie declarst la licitatie. Deja vorbim de numere cu doua cifre.
Ca sa iti fie acceptat CV ul trebuie sa ai gen 2..3...4 contracte pe pozitii similare sau un pic mai jos.
Probabil aici ajuta mult ca nu exista consultanta si supervizare aproape nicaieri.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

reed

Mă seacă și pe mine lipsa consultantei la UMB.

montaniardul

Pacat ca segmentul dintre Motca si nodul cu A7 nu s-a inclus in acest lot. Este o distanta mica intre cele doua autostrazi.  :(

hefaistos

S-a mai discutat, deși mica, relieful e accidentat, necesita viaducte. Deci risc maxim sa nu se încadreze în termenele PNRR.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

dumbravaandrei

@alecu26 din ce stiu de multi ani ii formeaza si intern. La cate santiere au si la ce volum de lucrari desfasoara, pot forma lejer 40-50 de oameni/an specializati workplanning.

alexa_adrian2001

Am luat putin la puricat harta API pe acest tronson si raman uimit ca lipsesc anumite poduri. Adica sunt drumuri comunale/agricole care nu vor mai putea fi folosite. Chiar lipsesc din proiect oare?

Dar prima uimire: de ce Doamne sa faci ditai ocolirea cand simplu puteai traversa autostrada?



Din satelit se vad drumurile:



Din nou: afectezi 13 parcele(posibil 13 proprietari) ca sa faci un drum nou pe cand fain frumos puteai sa faci traversare directa(bineinteles faceai un drum de ocolire in timpul lucrarile asa cum face acum de ex la Nurol pe A3. Aaa si ce se intampla cu terenul pe care e acum drumul in final? Cui ii revine? Se scoate asfltul si se pune pamant?

Mai sunt cateva cazuri asemanatoare pe traseu...


RazesIesean

Poate sa posteze cineva si ofertele celorlalti participanti?
Sincer vorbind chiar nu imi doresc sa castige UMB-ul.
 Mai mult imi doream sa castige Nurol, UMB-ul castiga tot cu licitatie la 80% dar cred ca sunt suprasaturati de lucrari.


~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

Cetatean

Hmmm...personalul de care vorbiti e tot mai greu de gasit. Ei au o mana mare de oameni pe care ii forjeaza.

Am zis de n ori, castiga la 80% pentru ca nu au taxa de comcern,nu platesc la sediu mama nimic,sau ma rog,asa mult.
Faptul ca nu subcontracteaza si executa zeci de lucrari la productivitati mari le diminueaza costurile.

Exemplu e un camion care lucreaza 7 zile din 7,24 de zile pe luna. 16 ore pe zi. Fata de un camion care lucreaza 22 de zile 12 ore pe zi,din care 4 trage matzu de coada.
Inmultiti asta cu vreo 250 de camioane si un an de zile. 

mirceaeliade

Intre lista de ofertanti la S3 vad pe aia care se zbat la PlBz3 de vreo 2 ani prin tribunale.  Daca nu ii sperie UMB cu oferta de pretz, parca vad ca se repeta aici pe S3 epopeea avocatilor de pe PlBz3?

hefaistos

Dacă e altcineva care a avut oferta financiara mai buna dar a fost descalificatxarxavea o sansaxla contestație. Dar sa incerce sa descalifice oferta UMB... cam greu. Oricum UMB nu cred ca se grăbește, u-ar conveni sa împingă execuția de aici undeva în 2025-2026, adicacdup ce termina grosul lucrărilor pe A7.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

mirceaeliade

^Termenul dupa semnare+OIL e 2.5 ani, adica si daca se da OIL luna viitoare, termenul de livrare va fi "not earlier than" februarie 2026.

hefaistos

Feb 2026 ar însemna execuție on 2024 și 2025. Ori în perioada aia vor fi full cu A7. Am sentimentul ca OIL pentru execuție va fi pe undeva prin noiembrie 2024.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.