Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:22:22 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

S-a lăudat cineva cu ofertele de pe Tg.Mureș-Miercurea Nirajului?

TeoH9

Au fost depuse astăzi 8 oferte și pentru construcția Secțiunii 1 a Autostrăzii #A8 (Târgu Mureș- Miercurea Nirajului)!
Pentru proiectarea și execuția celor 24,4 km ai acestei secțiuni au depus oferte constructori din România, Turcia, Austria, Italia și Ungaria.
Valoarea estimată a contractului (finanțat prin #PNRR) este de 2,9 miliarde lei (fără TVA).
Câștigătorul licitației va avea la dispoziție maximum 6 luni pentru etapa de proiectare și 24 de luni pentru cea de execuție.
Autostrada #TârguMureș- #TârguNeamț va traversa Carpații și va asigura conexiunea dintre #Moldova și #Transilvania pe o rută de mare viteză.
Sursa: FB Grindeanu

TeoH9

Si avem si numele ofertantilor:

Au fost depuse opt oferte pentru proiectarea și execuția Secțiunii I a #A8 (Târgu Mureș – Miercurea Nirajului și legătură la A3)
1. Asocierea Duna Group International Kft (lider de asociere) – A-Hid Zrt. – Ing Service SRL – Duna Construcții RO SRL (Ungaria - România);
2. Makyol Insaat Sanayi Turizm Ve Ticaret AS (Turcia);
3. Mapa Insaat Ve Ticaret AS (Turcia);
4. Nurol Insaat Ve Ticaret AS (Turcia);
5. Asocierea Ozaltin Insaat Ticaret Ve Sanayi AS (lider de asociere) - Bog'Art SRL (Turcia - România);
6. Strabag SRL (Austria);
7. Tekfen İnşaat Ve Tesisat AŞ (Turcia);
8. Webuild SPA – Milano (Italia).
Câștigătorul contractului va avea la dispoziție 6 luni pentru proiectare și 24 de luni pentru construcția celor 24,4 de km. ai acestei secțiuni.
Contractul finanțat din #PNRR are o valoare estimată de aproximativ 2,9 miliarde de lei, fără TVA.

Sursa: FB Cristian Pistol

GIV


NoWords

In caz ca ne era dor de Tekfen... Au revenit.

Bachus01

Cred ca doar Strabag ar putea sa finalizeze in termenul PNRR . Poate si Nurol , dar lotul acesta este infinit mai greu fata de ce au avut . Webuild garantat vor găsi n motive de a trage pisica de coada. Restul sunt noi in Romania . Durează până se obisnuiesc cu birocratia si stilul romanesc . Strabag ar avea  putere financiară + multe utilaje .

Nu sunt adeptul teoriilor conspirației dar poate avem Strabag + Umb pe aceste loturi de capăt.  Prea sau miscat Cnair si cu lotul lipsa din A1 (tot PnRR)


gicu

Mi se pare interesantă și prezența grupului Duna din Ungaria. Care la ei pe partea de autostrăzi au un portofoliu semnificativ.
Poate ar fi o opțiune interesantă asta. Din asociați m-am intersectat cu ING Service pe partea de construcții civile. Doar cuvinte de laudă pentru ei.

mirceaeliade

#3758
Oarecum interesant ca UMB NU a depus oferte desi are un santier destul de aproape.  Puteau sa liciteze la 100% din pret ca sa nu traga tare pentru castig.  Oricum bine ca nu par sa existe vreo oaie neagra printre candidati.  Asta e oare prima data cand o firma din Ungaria participa la o licitatie majora in Ro? Oricum e posibil sa fie in stare sa gaseasca repede lucratori localnici, chiar din zona pe unde e santierul.

pentium10

#3759
asocierea maghiara a depus recent la mai multe licitatii:
- secțiuniea A3 Chiribiș-Biharia
- Centura de Sud Timișoara
- sectiunea A8 Târgu Mureș- Miercurea Nirajului

ii inteleg pe ei, Ungaria nu are fondurile UE de vreo 2-3 ani, si practic pe infrastructura dezvoltarea la ei, e moarta. Contractele actuale sunt cele vechi, si adjudecate inainte de freeze.

Lotul e destul de simplu. Campie. Autoritatiile judetene, locale sunt deja invatate ca autostrazi s-au facut recent in judetul Mures.
Chiar daca WeBuild iese, sunt destul de putine relocari de utilitati.
Cea mai mare cunostinta locala, gropi de imprumut si altele, le are Strabag e clar. Ei au avantajul acesta.

nici Strabag nu lucreaza cu localnici pe santierul A3 existent, practic forta de munca locala nu exista destul in zona, Astaldi a adus bangladeseni acum 3 ani, pe santierul actual de strabag vad masini private de MH, DJ, si multe dincolo de Carpati.

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Feri

QuoteWebex meeting invitation: Sedinta bilunara obiective in zona Moldovei in data de 27.04.2023 ora 14:00
CNAIR, a organizat astăzi o noua sedinta de progres pentru proiectele din regiunea noastra, la care au participat reprezentanți ai societății civile, politicieni din spectrul guvernamental, reprezentantii companiilor contractante și, binenteles, sefii de proiecte din cadrul Companiei Naționale a Infrastructurii Rutiere.
Iată cum stau lucrurile, pe scurt :

A8 - tronsonul Motca - Iași Ungheni. Reprezentantul proiectantului, firma Consitrans, a declarat ca au început studiile geotehnice și pe sectorul Letcani-Ungheni, iar pana la sfârșitul lunii iulie va preda la CNAIR Studiul de fezabilitate complet. Reamintesc ca, în luna decembrie, Consitrans si-a asumat predarea SF-ului în luna mai 2023.

A8 - secțiunea Motca - Vânători.29.9 km
Pe acest segment, (finanțat prin PNRR), săptămâna trecută a fost incheiata depunerea ofertelor de execuție. Urmează analiza ofertelor și declararea unui câștigător.
A8-sectiunea Miercurea Nirajului - Tg Mureș 24km.(PNRR) Astazi s-a încheiat și pe acest sector depunerea ofertelor de execuție și în continuare vor fi facuti pașii procedurali pana la desemnarea câștigătorului.

A8 - SECTIUNEA MONTANĂ - 155Km. Deșii acum doua săptămâni unii din zona MT dădeau ca și rezolvata problema preluări Studiului de fezabilitate, executat de firma spaniola Acciona, in stadiul binecunoscut, incomplet, iată ca acest fapt nu s-a realizat. Propagandistului PSD îi ofer o bila neagră❗

Reprezentantii CNAIR spun în continuare ca exista discuții pe aceasta tema, dar realizarea transferului acestui SF către companie, într-o forma legală, nu va fi simplă.Asteptam cu nerăbdare rezolvarea acestei probleme.
https://www.facebook.com/impreunapentrua8.ro/posts/pfbid0oEo6UPqbYVByzQ32Ku6fwq1Abpgrrf5scPWwYAdZKbs9bcL2u8jtG89PSQzxYDePl

mirceaeliade

Pana la urma s-a discutat de vreun plan de a uni A8 si A7 cand au termenul amandoua prin 2026?  I s-a cerut Consitrans sa predea o solutie preliminara mai devreme de termen pentru ce 5 km lipsa?  Macar sa se dea drumul la AM necesar?

ovideatza

Nu, isi vor da seama ca lipseste prin 2025 inainte sa termine UMB nodul de la A7 Pascani si vor constata ca va fi o coada continua nod A7 - Motca....
Si probabil vor fi tot in "elaborare SF+PT"..la halul in care se misca Consitrans pe acest contract. Si in "discutii pentru transfer documentatii".


miszlik

Duna Group International(un fel de UMB unguresc) si Hid zrt, sunt practic cele mai mari doua firme de constructii din Ungaria, care si-au pus amprenta in cele mai importante constructii de autostrazi.Desigur, varianta numărul unu ar fi Strabag, dar m-aș bucura mai mult de companiile maghiare decât de cele turcești

alexV

Quote from: pentium10 on April 27, 2023, 08:34:52 PMCea mai mare cunostinta locala, gropi de imprumut si altele, le are Strabag e clar. Ei au avantajul acesta.

Geiger, in loc de Strabag.

Poate apar ca subcontractori declarati in vreuna din asocieri. Si daca asocierea cu Geiger va castiga licitatia, atunci avem cele mai bune sanse la executia in timp util a lotului.