Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:22:22 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

^viteza de proiectare nu inseamna ca nu poate fi linie dreapta, doar ca curbele ar putea fi mai stranse.

Mie mi se pare putin neoptim ca in vreo 120 km de autostraa vor fi doar 5 noduri. Sincer mie mi se pare ca mai trebuie MACAR un nod la Izvorul Muntelui pt cei interesati de turism:

Daca stiu sa citesc bine, nu cred ca sunt tuneluri mai lungi de 900m:

Cam mult luminat artificial avand in vedere ca nici pe A3 Bucuresti-Ploiesti nu sunt prea multe lumini in afara nodurilor:


pasadia

Tu vrei sa propui nod la Bistricioara, pentru acces spre Durau. Izvorul Muntelui e la 20 de km distanta de traseul autostrazii.

Pe de alta parte imi poate explica cineva cum putem avea un tunel cu lungimea de 2m? Ma refer la cel numit T34, pozitia 18.

florin74

#3617
Pai de la Tulghes la Bistricioara sunt vreo 16 km...Chiar nu mi se pare o mare tragedie
Daca tot bagam noduri dese prin zona de munte, o sa ajungem la costuri astronomice. Astea se pot face in timp. ulterior, de CJ sau CNAIR.

mirceaeliade

Ma gandeam mai degraba la Poiana Largului pe la intersectia DN15 cu DN15B, de unde incepe riviera in jurul lacului.  Sunt absolut sigur ca zona are un potential turistic excelent, zic eu de interes national, care poate fi inzecit cu acces usor la autostrada.

sillentium

s-au furat niste tevi necesare forajelor de inclinometrie de la echipa ce efectueaza forajele pe Tg Frumos - Letcani

Quote... azi noapte, de la hotelul din Tg Frumos s-au furat mai multe tevi necesare forajelor de inclinometrie!
Tevile sunt din aluminiu si includ niste senzori cu care se verifica, in timp, daca sunt alunecari de teren.
Tevile acelea se baga in pamant la 25m adancime cu utilajele de forat.
Problema este ca politia romana nu se misca si inginerul identifica o parte din tevi la un centru ce colectare fier vechi din Tg Frumos (singurul) in timp ce politia nu face nimic, in stilul cunoscut dealtfel!
Apoi afla inginerul ca o alta masina a plecat cu alte tevi furate spre Pașcani si iar politia nu stie nimic!
https://www.facebook.com/irinelion.bucur/posts


Fred

Imi e greu sa cred ca nu exista nod cu DN17B, util atat spre Piatra Neamt cat si spre Vatra Dornei.

Muc Cel Mic

Ma poate ajuta cineva cu un link de unde pot descarca AM?
Multumesc,

naivu

Intradevar la Poiana Largului se adună niște drumuri și poate ar fi meritat un nod pe A8, dar probabil costă prea mult. Trebuie să înțelegem că A8 e în primul rând pt traficul de tranzit, puteau să-l facă cu nod doar la TgNeamț, Ditrău și Acățari!

Stef

A8 trece prin parcuri naționale de interes turistic major, nu e doar pentru a ajunge de la Iași la Viena.

ovideatza

Au facut Tulghes si Pipirig.
Tulghes - Poiana Largului sunt 26km. 30 minute. Decent as spune in prima faza. Poiana Largului era cam la mijloc, merge un nod in zona clar. Dar momentan eu as fi fericit sa o vedem asa, HP macar, doar sa inainteze.

Ulterior orice se poate adauga....

Eu mi-as dori pe zona montana spatii de servicii, parcari. Cam greu de adaugat dupa aceea.
Dupa acelea v-ati uitat cumva, cat de dese sunt?

naivu

#3625
^^cam cât venit poate aduce turismul prin acele parcuri și cât ar costa nodul? Funcție de răspunsul la întrebarea asta vom ști câte șanse avem să fie vreodată un nod la Poiana Largului (nod destul de dificil pt că valea e destul de îngustă și mai tot terenul ușor construibil e deja construit)
^ pe harta proiectelor de infrastructură nu e nod la Tulgheș sau Pipirig, doar la Bradu între Tulgheș și PLargului. Care o fi ultima variantă?

FlorinR

^ nodurile sunt aceleasi ca pe harta, doar ca poarta numele comunei mai apropiate:
- nodul de la Bradu e numit nodul Tulghes
- nodul de la Bucin/Borzont e numit nodul Joseni

mirceaeliade

Daca e sa faci calcule, mai nici un nod nu se renteaza economic. Excluzand centrele industriale, nu are cum o adunatura de sate sa contribuie sute de mii daca nu milioane cat costa un nod.  Dar puncte de interes turistic national, cam ar trebui prioritizate.  Si in plus 25 de km pt o iesire la un drum paralel pare cam mult.

Cat despre spatiile de servicii, can am trecut prin pdful de la AC pareau sa fie mai multe decat nodurile, undeva intre 5 si 10, si parca pareau si cateva prin munti.


tom_sawyer

În continuare nicio discuție în spațiul public despre posibilitatea de a construi cele mai dificile sectoare de munte în regim half-profile.