Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:22:22 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

hvm

Adica sa inteleg ca podul o sa fie doua poduri? unul de 13m latime (profil 1+1) si apoi inca unul de 11.25 sau va fi doar un singur pod cu partea carosabila de 8 m (4m+4m)? ca atunci nu inteleg etapa 1 si etapa 2...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Ionut

Băi frate cum fac ăștia "știri" din NIMIC!

horatiu.cosma

Pasul 1: peste 2-3 luni o să scoată la licitație cu surle și trâmbițe PT+execuție pentru pod

Pasul 2: licitația o să meargă nesperat de bine, o să încheie pe final de 2023 contractul de PT+execuție, surle, trâmbițe, tot tacâmul

Pasul 3: vor merge ca prin brânză cu proiectarea și se vor apuca de lucrări în primăvara/vara lui 2024, obiectiv național, postări, AMR-uri, vizite peste vizite, poze, filmări, postări lacrimogene, lapte și miere

Pasul 4: în primăvara lui 2025 lucrările se vor apropia de final, se vor face planuri pentru marea inaugurare, cine să participe, cât de lungă să fie "pamblica", cine să sființească podul, cine să urce din stânga, cine din dreapta, cine să posteze primul marea victorie

Pasul 5:  :ty: "Băi, dar pe partea românească podul se termină în câmp, nu putem ajunge la el, we're jeg09reuoingw. Cine-i zice la șefu că trebuie să anulăm tot?".

Va fi valea plângerii prin 2025 când o să își dea seama că Consitrans abia atunci termină proiectarea pentru A8 sectorul Iași - Ungheni + conexiune la pod, o să se chinuie să facă tot felul de contorsionări legale ca să asfalteze cumva prin câmp de la pod până în DJ249C care va reprezenta ani buni o poartă de intrare în UE tip Burkina Faso. Dar, ca și în cazul deschiderii A1 Sibiu - Boița unde politicieni de vază de la vlădică până la opincă și-au anulat participarea la eveniment în ultimul moment mai puțin unul, va exista un politician sau chiar doi care vor tăia o panglică ofilită la podul "muzeu". Ghiciți care  :lol: .

gabim

^Tragic, desi eu cred ca esti cu mult prea optimist la pasii 1-4 cu timpul necesar  >:( . Altfel, ma ofer eu sa ghicesc care: nume de 5 litere, incepe cu U si se termina cu i, actualmente "consigliere".
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

Mascarpone

Quote from: Ady_ro on December 20, 2022, 08:46:02 PM✅️ 13 m lățime pod nou (Etapa I) + 11,25 m (Etapa II)
Deci se confirma ca drumul dintre cele 2 ptf-uri nu o sa fie la standard de autostrada. Pentru asta ar fi fost obligatoriu minim platforma de 12m in cazul unui pod/viaduct

hvm

Asta e singura chestie la care nu m-am gandit. Ca o sa faca un 2+2 intre cele doua PTF-uri. si oricum nici nu e nevoie de altceva. Sincer sa fiu cred ca si 1+1 era suficient, doar ca pe 2+2 o sa fie mult mai simplu sa fie mai mult spatiu pentru cazurile inc are se face coada...

Dar ce nu inteleg e de ce in doua etape? cand se presupune ca o sa fie implementata etapa II? Si nu intleeg de ce nu la acelasi standard fie A fie 2x4m plus cate 1,5 pe fiecare parte.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

oneLess

#3441
^ Te invit să  vezi la Calafat pe 1+1 coadă de 10+ km de Tir-uri trase mai pe dreapta puțin și se merge pe 0.65+0.65 la mica înțelegere sau nu!

Stef

QuoteAm trimis spre validare la ANAP documentațiile pentru construcția secțiunilor A8, finanțate prin PNRR!

Secțiunea I (24,4 km): Târgu Mureș – Miercurea Nirajului și legătura cu Autostrada A3

Secțiunea III (29,91 km): Leghin – Târgu Neamț (Moțca)

După validarea documentațiilor vom putea lansa în licitație contractele pentru proiectarea și execuția acestor secțiuni din Autostrada Unirii (A8).

Durata fiecarui contract este de 30 de luni, din care 6 luni pentru etapa de proiectare și 24 de luni pentru etapa de execuție a lucrărilor.

ANAP are la dispoziție maxim 10 zile, conform legii, pentru a finaliza verificarea documentațiilor de atribuire.
Sursa: Pistol Facebook

mirceaeliade

#3443
QuoteCOMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a primit in data de 20.12.2022 Scrisoarea de informare prin care se face cunoscut ca propunerea a fost acceptata la finantare pentru proiectul "Proiectare si executie pod Ungheni"  prin programul CEF-T-2022-MILMOB — CEF 2 Transport – Adaptarea retelei rutiere TEN – T la utilizarea duala civila- aparare; Pachetul Mobilitate Militara.

CEF 2 - Pachetul de mobilitate militară promovează acțiuni care contribuie la adaptarea infrastructurii de transport pentru a permite deplasarea trupelor și echipamentelor militare.

Valoarea totală a proiectului este de 32.973.209,00 Euro din care contributia Uniunii Europene este de 16.486.604,50 Euro (valori fara TVA).

Data de incepere a Proiectului : iulie 2023.
Durata proiectului: 43 luni.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/%E2%80%9Cproiectare-si-executie-pod-ungheni%E2%80%9D

stie careva ce se asteapta pt a se aproba ITE? acum ca sunt bani din vara 2023, nu ar fi cazul sa se lanseze o licitatie pt PT+executie?

ncb

Pagina de Facebook CNAIR:

După validarea documentațiilor de către ANAP, am transmis astăzi spre publicare în SICAP anunțurile de participare la licitațiile pentru proiectarea și execuția primelor secțiuni ale A8!

Secțiunea Târgu Mureș – Miercurea Nirajului (22 km) și Secțiunea Leghin - Târgu Neamț (29,9 km).

Contractele pentru proiectarea și execuția primilor 51,9 km ai A8 sunt finanțate prin PNRR.

Anunțurile de participare vor fi vizibile în SICAP după publicarea lor în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene.

#CNAIR #A8 #PNRR #licitatie #cristianpistol

https://www.facebook.com/1864437810449183/posts/3881941515365459/

GIV

50 km din cati? De restul Dumnezeu cu mila 🥲 noroc cu Horațiu și Cătălin ca nu ii aveam nici pe astia

oneLess

^^ Contractele pentru proiectarea și execuția primilor 51,9 km ai A8 sunt finanțate prin PNRR.

Eu din modul cum este formulat aș înțelege că este finanțare 100% prin PNRR.
Ori din alte postări am văzut că lucrurile nu stau chiar așa. Există un procent de finanțare prin PNRR.
De ce nu se precizează procentul și de unde vine restul finanțării ?
Dacă am înțeles greșit mă bucur că este finanțare 100% și îmi cer scuze!

hvm

Finantarea e 100% din PNRR. Doar ca fondurile PNRR sunt decontate in proportii diferite de EU si RO. Daca nu ma insel 45% UE/55% RO. Iar RO sustine si TVA (si exproprierile.. Ceea ce e extrem de normal. TVA ajunge direct la buget iar exproprierile o sa ajunga in proprietatea statului...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

tom_sawyer

Vedeți pe topicul A7, ~ 1/3 din costul total reprezintă finanțarea prin PNRR.

mirceaeliade

#3449
QuoteMarți, 27.12.2021, CNAIR a transmis spre publicare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene (JOUE) anunțurile de participare aferente contractelor de achiziție publică pentru proiectarea și execuția primelor secțiuni ale autostrăzii Târgu Mureș – Târgu Neamț, astfel:
Sectiunea I: Târgu Mureș – Miercurea Nirajului și legătura la Autostrada A3 (24,4 km)
Sectiunea III: Leghin – Târgu Neamț (29,9 km)
Data limită pentru primirea ofertelor a fost stabilită în 27.02.2023 pentru Sectiunea I și respectiv în 28.02.2023 pentru Sectiunea III.
Durata fiecărui contract este de 30 de luni, din care 6 luni pentru etapa de proiectare și 24 de luni pentru etapa de execuție a lucrărilor.
http://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-transmis-spre-publicare-%C3%AEn-joue-anun%C8%9Burile-de
Interesant ca cu o licitatie rapida, ar putea fi un termen de finalizare la finalul 2025.