News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] Autobuze STB

Started by Ionut, October 08, 2011, 10:26:33 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

Exista / a existat ceva administrat de PMB care dupa 2-3 ani sa nu arate ca un kkt?!....  :o

Ma rog, probabil biroul de mahon (sau alt lemn exotic) al primarului general nu intra in categoria asta de "small stuff"... :((
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

nu cred ca s-a inventat autobuzul "jeg-proof". Important e sa functioneze ok in traficul din Bucuresti. Imediat dupa punerea lor in functiune erau facute praf in presa si voiam sa aflu daca a fost o exagerare sau era si ceva adevar.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

Eu as zice 80% exagerare si 20% adevar.
De mers merg, si inca vreo 3 ani totul fac turcii. Dupa sa vedem cum mai tin sau cat ne costa sa le mai tinem.
Teoretic o sa coste mai putin decat Citaro, dar daca se strica zilnic ...

TibiV

8 ani.
Asa zice contractul....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ghrt

^^ jeg-proof este spălatul zilnic. Dar cum să cheltui bani pe aşa ceva?!
Cont (aproape) inactiv.

SPECTR-2

La licitația pentru cele 100 de autobuze electrice, termenul limită pentru evaluări a fost prelungit de la 27.11.2019 la 30.06.2020. De menționat că licitația se află în etapa de evaluare financiară.

Ionutcatalin

Despre jegul din autobuze este clar ca STB-ul nu face nimic, dar pe de alta parte cred ca un pic de civilizatie cu forta nu ar strica, autobuzele noi sunt monitorizate video, deci cei care scriu cu marker permanent pe scaune, plastice sau unde ii mai duce capul, cei care se mai cinstesc in autobuz si eventual daca termina PET-ul de bere pana coboara, PET-ul ramane, cei care se comporta de parca ar fi la ei in sufragerie urmarind un meci de fotbal, pai eu zic ca monitorizarea acelor camere instalate in autobuze si actiuni ale politiei locale cu sanctiuni maxime acceptate de lege, poate ar mai civiliza din calatori.

Cristi N

Ar fi misto daca s-ar putea urmari camerele din dispecerat si trimis cate un echipaj mai bine facut de la Locala in intampinare, eventual s-ar putea ca si soferul sa aibe posibilitatea sa anunte cand are "clienti".

Ionutcatalin

Exista solutii daca se doreste, dar cum transportul in comun este o varianta doar pentru muritorii de rand iar alesii nostrii merg bine merci in masinile lor, noi vom mai merge mult si bine in actualele conditii.

Xenos

Nu vreau să par chiţibuşar, dar am câteva impresii proaspete de pe linia 783, pe care am folosit-o şi marţi când am mers la aeroport, şi ieri (joi) seară pe la 7, când am aterizat.
La plecare, impresii favorabile, 783 era la Arcul de Triumf cam la ora care rezulta din programul afişat pe site; destul de curat, dar foarte aglomerat până la aeroport - linia este foarte solicitată,
La întoarcere, aglomeraţie şi mai mare....şi s-a stat foarte mult în trafic şi pe Kiseleff până la Victoriei - cam de la Piaţa Regele Mihai I - si mai ales pe Catargiu, unde era totul blocat.
În schimb, Otokarele astea n-au fost făcute şi pentru ploaie?...geamurile erau ude pe dinăuntru cum mi se pare că n-am mai văzut din vremuri imemoriale, oricum la Mercedes Citaro chiar n-am văzut din astea...iar de sus, la trapa aceea de aerisire mai cădeau picături de apă, semn că sunt ceva probleme de calitate/etanşeitate.

Cea mai drăguţă chestie însă am văzut-o în aeroport: un Otokar din acela lung, cu burduf la gate!! Ştiind că e un soi de scandal între Aeroport şi societatea de handling, rezolvarea a fost să împrumute autobuze de la STB, ca între întreprinderi socialiste de stat?!  :lol:

frunzaverde

#355
Sigur ai vazut un Otokar STB? Aerokraft, handlerul proprietate a Blue Air, se rebranduieste in Uplift, si isi vopseste autobuzele (luate SH de la nu-stiu-ce companie de transport public) in turcoaz, similar cu STB-ul.

Handlerii sunt, cu exceptia Tarom, privati (Menzies, Globeground (parte din Swissport), Uplift/Aerokraft si RAS). Globeground a fost cu scandalul cu Cuc (parca) - au astia niste autobuze de platforma in "stoc"... Cu burduf, de prin anii '80, baga gaz in cabina pasagerilor, arata vai mama lor, mai bine cu DAC-ul decat cu chestiile alea...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

SPECTR-2

Licitația pentru cele 100 de autobuze electrice a fost anulată.

subway


SPECTR-2

#358
Nu este specificat - cel puțin mie nu-mi arată, dar unii ar putea vedea dacă dau click pe statutul de "anulată" - dar, fiind în etapa de evaluare financiară la momentul anulării, pot să presupun că ambii ofertanți - sau ofertantul, dacă a trecut unul singur de evaluarea tehnică - era(u) peste bugetul alocat.

nirolf

Primăria Capitalei a anulat licitaţia pentru 100 autobuze electrice: cele turceşti ar fi fost prea scumpe, cele chinezeşti ar fi picat la tehnic

https://www.economica.net/primaria-capitalei-a-anulat-licitatia-pentru-100-autobuze-electrice--cele-turcesti-ar-fi-fost-prea-scumpe--cele-chinezesti-ar-fi-picat-la-tehnic_177462.html