News:

.

Main Menu

[B] Autobuze STB

Started by Ionut, October 08, 2011, 10:26:33 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ghrt

Cei 10cm mai puţin înseamnă că te freci mai zdravăn de ceilalţi călători când te ridici de pe scaun şi te îndrepţi spre uşă. Spaţiu mai mic, civilizaţie mai puţină, aşa o fi progresul în Bucureşti.
Cont (aproape) inactiv.

soldy82

Am observat un lucru la autobuzele noi. Au din fabrica pe laterale si spate supori pentru reclame.

voicul

Azi am vazut 18 m de Otokar pe linia lui 335.  :D

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Se vede ca tot ajung, ca le vad din ce in ce mai des prin oras (de toate dimensiunile).

Acum sa reziste si sa tina cat mai mult.

anacronox

am vazut ieri in capatul lui 41 de la PPL un autobuz nou de 18m cu ceva indicativ 7... care astepta sa vina tramvaiul si prelua pasagerii mai departe. Si am vazut articulate si pe 330.
Din exterior e o schimbare in bine, cel putin vizual. Soferii la uniforma, cu legitimatie vizibila. Fata de cei de pe Citaro care din pacate aratau putin mai neglijent imbracati.

ghrt

385 parcă are staţii la Piaţa Unirii cu acces facil la metrou.

În rest subscriu, cred că a ieşit de mult la pensie cel care se ocupa de planificarea rutelor.
Cont (aproape) inactiv.

voicul

E korecta afirmatia "vor circula pe strazi" cand ele se defecteaza atat de des?

Probleme în serie la autobuzele Otokar. O singură mașină, două defecțiuni în aceeași zi

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/probleme-in-serie-la-autobuzele-otokar-o-singura-masina-doua-defectiuni-in-aceeasi-zi-1064213

frunzaverde

#278
Aparent nu au MTBF mai rau decat Citaro-urile. Doar ca pare a fi o campanie impotriva lor - uita-te in articol - a doua defectiune e ca i s-a resetat validatorul la carduri... Wow, ce stire - de cate ori n-am mers gratis cu autobuzul in toata lumea ca nu mergea validatorul...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dr4qul4

Cu siguranta exista o campanie puterniva impotriva lor si a blondei (desi licitatia a fost pana la urma girata de justitie).
Intai s-au plans ca autobuzele de 10m sunt putin mai lungi decat in caietul de sarcini, iar mai apoi ca e garajul prea mic si apoi se mediatizeaza orice defectiune.
Sunt curios ce "problema la motor" a avut...de au reusit sa o repare pe loc.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

nirolf

#280
Comparat cu Citaro când erau noi? M-aș mira!

Că dacă le comparăm cu cel de acum, după 10 ani de exploatare RATB-istă, e vax, cred că și Dacia 1300 avea MTBF peste! Ciatro au fost "întreținute" cam că Daciile pe vremuri, le-a reparate de Nea Costel, a făcut o mașină bună din 3.

voicul

Parcarea STB de la Baneasa devine din ce in ce mai turcoaz.  :)

In alta ordine de idei m-am tot intalnit cu 783 de 18m, care par goale. De fapt e confort pentru calatori.
Cei 6m in plus ( 20 - 30 de locuri pe scaune - nu stiu cate sunt) fac ca fiecare pasager sa stea jos si nimeni in picioare (asta pe la pranz).
Daca puneai autobuz de 12m probabil era aglomerat.

Deci e bine, dar nu pot sa nu remarc cum EURO 6 sta la Otopeni si EURO 3 prin centru Bucuresti-ului.

daniel28

Dimineața și seara sunt chiar pline 783.

Xenos

783 e plin şi e absolut necesar un autobuz lung pe linia expres, unde lumea vine cu bagaje..e cea mai bună mutare!

Nu acelaşi lucru l-aş spune despre 780, mult mai gol, şi mai ales despre complet inutilul 782...
Marţi când am circulat pe DN1 am întâlnit vreo 2 782-uri goale cam pe fiecare direcţie între Mall Băneasa şi Otopeni...goale complet!
Cum s-a mai scris aici sau dincolo, ca să aibă cât de cât utilitate 782 (deşi dublează aiurea 783) ar trebui să fie prelungit până la Piaţa Presei. Serios, cine merge de la aeroport (direct) la mall?! Ori invers?!

În rest, de acord că Euro 3 trebuie mutate pe liniile preorăşeneşti (nu expres) şi Euro4 să rămână în oraş (mă refer la Citaro).

Sorinus

Noaptea, 783-urile sunt Otokar-uri normale, fara burduf. Am ajuns aseara tarzius si l-am prins pe cel de 00.30 de la OTP, iar pe drum am mai vazut unul tot fara burduf. Autobuzul era plin, in princiuiu din cei care au urcat la OTP 80% au avut loc pe scaun, iar pe parcurs au mai urcat 10 oameni.

Deci una peste alta, e gandit bine ca pe timp de noapte sa nu chinuie autobuzele cu burduf, care probabil consuma si ceva mai mult.

Offtopic, de la 23.50 la 00.30 nu e niciun autobuz, si aterizeaza ceva avioane intre 23.30-00.10. Ar mai merge un autobuz la 00.10.