News:

.

Main Menu

[B] Autobuze STB

Started by Ionut, October 08, 2011, 10:26:33 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Articulatele le vor  folosi pt campionatul european.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Sorinus

frunzaverde a zis mai demult ca ar fi o prostie sa foloseasca articulatele pe 783, unde frecventa e problema, nu volumul de pasageri. Si intre timp ii dau dreptate, alea mici de exemplu ar putea folosite sa deserveaza 783 la 10 minute in loc de 20.

De acord ca articulatele sunt musai pe 335 care e sardineala. Articulatele pot fi scoase de asemenea la rush hour, in rest pot circula normalele.

frunzaverde

#197
E o prostie imensa ca le baga pe 780 si pe 783.

Pe 780 nu au pasageri suficienti sa umple un autobuz "normal", daramite unul articulat. Iar pe 783, ar face mult mai atractiva linia cu un autobuz la 10 minute in loc de un articulat la 20 de minute.

Oricum, loc de bagaj dedicat nu au. Daca doreau autobuze de aeroport puteau cumpara 25 autobuze normale (15 pentru 783 la 10-15 minute, 5 pentru 780, 5 pentru ture suplimentare si rezerve, altfel folosite pe rute normale) cu scaune tapitate si loc dedicat pentru bagaje in locul a doua randuri de scaune.

Quote from: TibiV on November 01, 2018, 03:42:21 PM
Bine ca am luat "mini-autocare" de 10 metri... Alea pentru mai mult de autobuze scolare nu au nici o logica...

Nu as fi asa de dur impotriva lor.

1. RATB opereaza o gramada de "preorasenesti", majoritatea lor nu au nici pe departe suficient trafic cat sa justifice un autobuz normal. Ar putea fi un avantaj pentru regie sa aiba autobuze scurte, care sa poata asigura frecvente mai mari, in fata dubarilor pe rutele astea.
2. RATB opereaza o gramada de linii "de cartier", care aduc oamenii de pe strazi laturalnice la cel mai apropiat terminal de transport. 106, 185, 216, 227, 302 etc.. Multe din astea au incarcari reduse la majoritatea orelor, si in general au frecvente mizerabile (chiar si 1-2/ora) alungand potentialii calatori tocmai din cauza asta. Cu midibuzurile poti servi liniile astea mult mai bine (mai des) ca acum, eliberand vehicule lungi pentru rute mai lungi.
3. Poti face circulatoare centrale pentru, de exemplu persoane in varsta sau cu mobilitate limitata. Autobuze care sa intre pe stradute, cu frecvente mici, dar statii dese.

Nu stiu daca asta e planul lor, dar nu mi se par idei chiar proaste.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

Ideile tale nu sunt deloc proaste.

Doar ca nu figureaza in planurile STB ex-RATB... :(
Nici macar aia cu "scurtele" pentru "preorasenesti".
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Hai sa vedem toate Otokarele...
Pun doar 2-3 poze la fiecare, restul pozelor (multe) sunt in linkul catre sursa.

Otokar Kent C-10





Sursa: http://newsby.marianandrei.com/prezentare-otokar-kent-10mstb/
Quote
În cadrul contractului pentru 400 de autobuze noi pentru București, un lot de 50 de autobuze este din seria de capacitate mică, ce vor fi utilizate pe trasee scurte și cu flux redus de călători, dar și pe trasee culturale sau cu alte scopuri temporare sau permanente. Printre traseele care vor primi asemenea autobuze se numără linia școlară 327, linia muzeelor 362, rute locale din zona de vest a orașului – 221, 106, 185, precum și trasee de noapte cu număr redus de călători.

Otokar Kent C-12





Sursa: http://newsby.marianandrei.com/prezentare-otokar-kent12-stb/
Quote
...majoritatea autobuzelor, 320 bucăți vor fi din seria de capacitate normală, 12 metri, care pot transporta până la 100 de călători, autobuze care deservesc în mod normal liniile din București. Autobuzele vor fi introduse pe majoritatea traseelor din oraș care ajung în zona centrală, printre primele, care vor intra în circulație anul acesta, sunt luate în calcul 123, 311, 330, 335, 336, 131, 331 și 601, în ordinea aleasă de STB în funcție de sosirea autobuzelor.

Otokar Kent C-18







Sursa: http://newsby.marianandrei.com/prezentare-otokar-kent18-stb/
Quote
...un lot de 30 de autobuze este din seria de capacitate mare, articulate, ce vor fi utilizate pe liniile express 783 și 780, care realizează legătura cu Aeroportul Otopeni, și parțial pe linia 335, o importantă linie care leagă zona Titan de nordul orașului.




Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Lyvyoo

Din pozele de pe b365.ro pare ca vor intra articulate si pe 101:
http://www.b365.ro/dupa-20-de-ani-in-bucuresti-vor-circula-din-nou-autobuze-articulate-foto_259769.html

Totusi:

"Deşi din imagini pare că autobuzele cele mai lungi vor circula pe linii precum 101 şi 232, pasionaţii de infrastructură (<Metrou Usor>) susţin că acestea vor fi introduse doar pe liniile expres către Aeroportul Otopeni 780 şi 783 şi pe linia 335, foarte solicitată."

TibiV

#201
Quote from: TibiV on November 01, 2018, 02:59:35 PM
Nu va luati dupa ce scrie pe afisajele frontale.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

A vazut cineva Kent-ul prin oras?

Euro 6 mai bun ca Euro 4, chestii din astea.
Sau smecherii din astea:
Daca tot am dat banii pe el poate chiar ne folosim de ce am cumparat.

A remercat cineva intamplarea ca in Voluntari si B autobuzele sunt din Turcia.
Nici daca se vorbeau nu cred ca le iesea asa bine  8)

Ionut

@TibiV si cine mai urmareste subiectul

Imi puteti spune cate Kent-uri au sosit deja in Bucuresti din comanda de 400?

TibiV

La zi pot sa iti spun doar ca avem 15 C-12.
In urma cu 10 zile erau 5 C-10 si 5 C-18.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

thinker

Kent-uri(le) nu vin la cartus de 10 buc?  :D
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

voicul

^Poti sa mentionezi si unde le avem, ca pe strazi nu am auzit/vazut sa se inghesuie?

TibiV

Otokar Kent C-12:

- Nordului: (6) 6401-6406
- Militari: (9) 6407, 6408, 6409, 6411, 6413, 6414, 6415, 6418, 6419
- Titan: (1) 6410

Inventarul este facut de electrici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=12&t=4444&p=289448#p289448
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Aha! DECI exista! (autobuze muzeu!)

:gj:

voicul

Daca nu le folosim ... aaa ... macar probleme sa fie !!!

---

Probleme la autobuzele Otokar: Șoferii mai corpolenți nu încap în scaun. Primăria Capitalei spune că producătorul va rezolva toate problemele pe cheltuiala lui

Șoferii mai corpolenți de la Societatea de Transport București nu încap în scaunele noilor autobuze cumpărate de Primăria Capitalei de la Asocierea Otokar Otomotiv ve Savunma Sanayi, potrivit unor surse HotNews.ro. S-a încercat mutarea scaunului mai în spate, însă nu se mai vede bine în oglinzi, au declarat mai multe surse din STB, sub protecția anonimatului. Reprezentanții Primăriei Capitalei au confirmat existența problemei și spun că acestea vor fi rezolvată pe cheltuiala producătorului.

Pe lângă problema cu ajustarea scaunului, ne-au mai fost semnalate următoarele probleme:
nu sunt prevăzute cu stopuri în spate, partea de sus. Acestea sunt doar jos, vizibilitatea fiind mai redusă;
nu au acel buton de oprire a autobuzului atunci când acesta stă la stop, apoi pornire cu accelerația, așa cum au autobuzele vechi;
autobuzele nu au manetă retarder la volan;
,,În legătură cu aspectele semnalate, vă informăm că toate solicitările Societății de Transport București, referitoarele la noile autobuze OTOKAR sunt operate, fără costuri suplimentare, de către producător, astfel încât acestea să răspundă întocmai nevoilor transportului public din București. Astfel, vă comunicăm că toate autobuzele vor fi dotate cu funcția "BUS&STOP" prin montarea întrerupătorului la bord, ia poziția scaunului la conducătorul auto a fost deja ajustată, conform cu solicitarea STB. De asemenea, toate autobuzele vor fi dotate cu manetă retarder la volan, suplimentar funcției retarder asigurată prin pedala de frână. În ceea ce privește vizibilitatea în oglinzi și stopurile spate, acestea sunt conforme cu regulamentele ECE-ONU și omologarea RAR", se arată în răspunsul trimis de Primăria Capitalei la solicitarea HotNews.ro.

Primele 20 de autobuze din cele 400 care urmează să fie achiziționate de Primăria Capitalei de la asocierea OtokarOtomotiv ve Savunma Sanayi au ajuns în București, la autobaza Titan, pe 31 octombrie.

Conform graficului, până la sfârșitul anului vor fi livrate alte 80 de unități, iar anul viitor restul de 300.

"Mă bucur să îi anunț pe bucureșteni că primele autobuze noi, ultramoderne, au ajuns în Capitală. Sunt autobuze dotate cu aer condiționat, cu sistem de taxare inteligent, sunt accesibilizate pentru toate categoriile de pasageri și beneficiază de supraveghere video atât în interior cât și în exterior. Tehnologia GPS instalată permite localizarea în trafic și furnizarea către călători a informațiilor legate de timpii de așteptare în stație și de parcurgere a traseului", a declarat primarul Gabriela Firea la vremea respectivă.

Reamintim faptul că în luna iunie a acestui an, primarul general, Gabriela Firea, a semnat împreună cu managerul general al Otokar Otomotiv ve Savunma Sanayi, Serdar Gorguc, contractul prin care Primăria Capitalei achiziționează 400 de autobuze noi Euro 6.

Valoarea tranzacției este 100 milioane euro plus TVA. Autobuzele sunt de trei tipuri în funcție de traseele pe care vor circula:

- 50 autobuze de 10,7 m
- 320 de autobuze de 12 m
- 30 de autobuze articulate de 18 m.

https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-22825661-probleme-autobuzele-otokar-soferii-mai-corpolenti-nu-incap-scaun-primaria-spune-producatorul-rezolva-toate-problemele-cheltuiala-lui.htm