News:

.

Main Menu

[B] Autobuze STB

Started by Ionut, October 08, 2011, 10:26:33 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nirolf

#180
@voicul @thinker

În poze apar atât modelul de 10 m care are 2 uși (nici nu cred că există cu 3), dar și modelul "standard" de 12 m care are 3 uși.

thinker

#181
mea culpa, daca are 10 m cu doua randuri de usi ii dau dreptate... :D  Doua randuri de usi se pun la autocar... configurarea e pentru curse interjudetene
50 buc de 10m  pentru omogenitatea parcului si din multe alte motive cred ca nu trebuia sa cumpere C-10 cu doua usi.

Oricum sa cumperi doar 30 buc articulate de 18m si 320 +50 de 12m respectiv 10m nu mi se pare ok. Cu articulatele o sa faci cat...doua linii?  Trebuia 50% + sa fie articulate de 18m
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

voicul

Eu sper ca o sa puna articulatele pe diverse linii. Nu mi se pare normal sa pui toate articulatele pe 2 - 3 linii.

Cred ca problema este de soferi de au luat asa putine. Nu trebuie carnet special pentru ele?
Mai bine mai multe articulate decat alea de 10 m.

Cristi N

Se conduc tot cu categoria D, problema este ca soferii nu prea vor sa le conduca fiind destul de lungi si considera ca sunt mai dificile. S-ar putea ca cei care vor fi titulari pe ele sa primeasca un "spor de articulat"

TibiV

Au sosit si primele articulate.
Poza de la electrici... https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=12&t=4445&p=287574#p287574
Quote from: Marian AndreiSunt sosite 6801, 6803 si 6804.


Nu va luati dupa ce scrie pe afisajele frontale.
Aceeasi sursa bine informata spune ca articulatele se vor introduce doar pe 780, 783 (OTP) si 335.
Desi s-ar putea sa nu prea ajunga...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

thinker

#185
exista un spor, dar nu ii zice asa, si da e complicat, mai complicat cu mult fata de un bus de 12m...
cel mai complicat ar fi troleibuzul articulat
daca nu ar fi nici in spor nu ar vrea nimeni sa le conduca... ca trebuie sa opreasca  drept in statie..ca sa vada al 4-lea rand de usi, ca ii trebuie mai mult spatiu,  ca face balans mai mare, iarna distractie la greu.. etc
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

voicul

Au 783 su 780 trafic de articulate sau pe ideea ca sa ai spatiu ca mergi cu bagaje?

Pe 335 chiar se justifica, doar ca ... sa vad eu cum "YA" niste curbe cu bus-ul de 18m.  8)
Cu greu si foarte greu! (asa o sa ia curbele).

TibiV

Ai intuit corect...
Pe liniile de OTP pentru bagaje.
Pe 335 pentru ca este nevoie.

Dar cu 30 de articulate cred ca va fi imposibil sa acoperi aceste 3 linii...
O pana de cauciuc si o tamponare sunt suficiente ca sa ramana baietii cu partea dorsala descoperita...

Probabil 780 va fi prima linie care, dupa vreo 6 luni, va ramane fara articulate pentru a putea functiona celelalte doua...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Sorinus

Pai mai sus vad ca scrie 101 (Care e foarte putin solicitat comparativ cu alte linii). Sper sa fie asa...de exemplu, si sa nu foloseasca articulate pe 101.

TibiV

#189
30 de articulate nu ajung nici pe o masea pentru 780, 783, 101, 232...
Am scris deja: 780, 783, 335.
Si gata, s-au terminat cele 30 de bucati... :(
Bine ca am luat "mini-autocare" de 10 metri... Alea pentru mai mult de autobuze scolare nu au nici o logica...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Eu ma gandesc la 2 intersectii unde un articulat 335 se va transforma in semafor:
Aici e 1
Si aici e a 2-a.

Acum poate (deci probabil nu) o sa se uite cineva si o sa remarce ca:
131 are are 10 statii si 335 vreo 20+ si o sa puna 335 pe direct spre Mall Baneasa si 131 sa ocoleasca pe langa Herastrau.

Poate!

dr4qul4

Posibil ca pe cele de 10m sa le foloseasca pe liniile de noapte. Eventual sa faca la fel ca in Spania. Doar prima usa se deschide din exterior si soferul ii va verifica pe toti ca taxeaza.
Sau pe rutele care merg in Ilfov.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

Prea tare si prea simpla ideea ta sa poate fi pusa in practica de STB.

La fel de simplu ar putea sa achizitioneze fix 23 de microbuze (si 8+1 ar fi mult), pentru liniile de noapte.
Cand ai un varf de pana la 1 om in tot autobuzul ...
Recunosc ca la un moment dat am fost 5!
5 in statie unde au venit 4 autobuze de noapte.
Restul e matematica de clasa a 2-a!

thinker

- traseu de 30 min, frcventa 10min, necesare 6 autobuze
- traseu 30 min, frecventa 5 minute, necesar 12 autobuze
- un autobuz nu poate sta in traseu 14-16h pe zi....

....30 de articulate...un oras cu 200.000-300.000 de locuitori are nevoie de mai multe. Timisoara are cel putin tot atatea sau mai multe.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

TibiV

#194
@voicul

Din '82 pana in '93 am mers zilnic cu 334/335.
Treceau prin intersectiile desenate de tine, dar pe vremea aia erau toate articulate si nu se intampla ceea ce spui tu.
Este drept, pe vremea aia se astepta 5 ani pentru o Dacia...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)