News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] Tramvaie STB

Started by Goldmund, May 22, 2014, 07:41:19 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Cristi N

#450
Modelele nemodernizate au patina pantografului din aluminiu, cele noi o au din grafit si din cauza asta apare mizeria neagra pe laterale.

Stiu ca de la un moment dat au inceput sa faca un fel de tava pe acoperis care sa preia apa cu mizerie si sa o dirijeze in partea de jos dar probabil nu au transmis mai departe instructiunea ca scurgerea mai trebuie si curatata asa ca s-a infundat.

shogom

Se pare ca cele 20 de Imperio alocate pentru linia 41 au fost completate.
A ajuns in Bucuresti al 21-lea care va intra pe 25, unde vor fi in total 12 Imperio.

TibiV

Imperio No.21 va fi primul pe linia 25.

Dar linia 25 are nevoie de mai mai mult de 12 ture (este o linie foarte lunga), deci presupun ca va fi o linie "combi" (Imperio + V3A)...

Nu bag mana in foc, este doar o parere personala a cuiva care foloseste aproape zilnic linia 25...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

BogdanPetrini

Linia 25 are undeva la 25-28 de ture în momentul de față, deci Imperio nu vor fi nici măcar jumate din parc.

nirolf

Nici 41 nu e complet Imperio, doar proporția e mai mare. Numărul de tramvaie per linie a fost stabilit când s-a făcut licitația și fiind pe fonduri europene se va respecta. Se pare că o altă cerință a contractului e ca liniile pe care se introduc tramvaiele noi să devină 100% accesibilizate, deci probabil restul turelor vor tramvaie modernizate.

Legat de 25, o postare a PMB/primar de azi zice că în final capacitatea de transport va crește cu 17%.

GAC

eu nu inteleg de ce se vrea parc pestrit pe linia 41, 25, etc?
daca am inceput cu imperio pe 41, hai sa avem toata linia 41 cu imperio si abia atunci sa ne uitam la alte linii, gen 25, 10, 21, etc ... si spun asta in contextul in care nu sunt incantat de imperio...

BogdanPetrini

Pentru că fiecare linie are alocat prin proiect un număr de Imperio mai mic decât numărul total de ture. Linia 41 are alocate 20 de Imperio dintr-un total de 30 de ture, deci aici au ajuns toate tramvaiele noi prevăzute.

Cred că ideea a fost de a avea tramvaie accesibilizate pe cât mai multe linii cu cale de rulare modernizată.


Goldmund

#458
Si o filmare cu 25 modern:

carutasul

zilele trecute am făcut niște analize la Elias, prilej cu care am testat noile tramvaie pe linia lui 41. Nu mai mersesem de mult, am avut o încercare de navetă acum mulți ani însă s-a soldat cu eșec pentru că nu aveam o legătură bună de la el la Aviatorilor. Ce mi s-a părut amuzant e că am impresia că punând controlor pe toate tramvaiele noi nu mai există pe cele vechi, deci dacă vrei să faci blatul aștepți unul din cele vechi. Traseul e minunat dacă ai treabă pe linia respectivă, de la Ghencea la capăt face 20-25 de minute (nu știam că au rezolvat și în zona Crângași unde odinioară se circula la grămadă cu mașinile; în plus tramvaiele sunt pline dar nu mai e ca pe vremuri varianta sardele, pentru că și vin foarte des... O chestie la noile validatoare, cred că au o facilitate de plata cu cardul neactivată, am încercat să validez "ca șmecherii" ducând portofelul la aparat (fără să scot cardul) și cred că a încercat să folosească unul din cardurile wireless, pentru că s-a blocat până a dat timeout. Altfel, și linia asta ar mai avea nevoie de unele mici reparații, pe la Lujerului mi s-a părut că se cam bălăngăne, dar evident sunt altele mult mai urgente. Oricum nu obțineam timpul ăsta de tranzit cu nici un alt mijloc de transport (eu am lăsat mașina în Ghencea, pe maidanul dinspre Dedeman, aici e o problemă că probabil ar trebui să facă niște locuri de parcare oficiale înainte de a se transforma și astea in blocuri de locuit, cartierul e și așa foarte înghesuit...

TibiV

Si eu le-am testat pe Giurgiului, pe 25.

Poate e linia mai buna ca pe 41, pentru ca nu zgaltaie de loc, si sunt foarte silentioase.

Una peste alta, o surpriza neasteptat de placuta dupa cele discutate pe forum despre Cluj...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexandru_m

Mie imi trec pe sub geam cat e ziua de lunga Imperio-uri. Atat unele care cred ca au vreo 8 ani deja (cele din 3 segmente), cat si cele noi de 2 segmente. Si nu inteleg de ce se plang clujenii ca fac zgomot.

Comparatia cu alte modele recente nu o pot face fiindca in afara de Imperio in Arad circula doar epave. In mod evident Imperio e mult mai silentios, dar comparatia nu este cinstita.

Interior iar nu imi par zgomotoase cele din Arad, desi repet ca au 8 ani (poate si mai mult).

Poate lotul de la Cluj a fost facut mai pe ieftineala, poate calea de rulare e praf si le-a terminat boghiurile, sau poate sunt clujenii mai sensibili. Nu stiu ce sa spun. Unde stau eu (ce-i drept stau si langa depou) in fiecare zi vin angajatii si greseaza sinele in dreptul macazelor, iar sina imi pare intretinuta chiar bine in general.

carutasul

eu zic că în general zgomotele sunt de la calea de rulare, nu de la mașină. Dar pe 41 punctul important e capacitatea pentru că era necesară o mărire a capacității. Aștept cu interes să vină și pe 32 cum s-a promis, că pe asta merg mai des. Dacă stau să mă gândesc probabil metroul e mai zgomotos din motive obiective, circulația aerului în tunel de pildă, dar nimănui nu prea îi pasă câtă vreme ajunge la timp unde are treabă :)

alexandru_m

Inca o chestie pe care am observat-o de curand este ca in Arad au montat camere in locul oglinzilor retrovizoare, inclusiv pe tramvaiele mai vechi.

Poate sunt un fel de teste si vor monta camerele si pe tramvaiele ce mai sunt de venit la Bucuresti, nu stiu sigur. Parca erau ceva probleme la Pod Basarab?

oc7avian

S-a modernizat și STB ;) plata cu cardul e disponibilă în toată flota.

Zona Crângași e se separată de trafic de foarte mult timp. Iar podul Ciurel a eliminat un conflict de trafic suplimentar.

Însă ne așteaptă în curând o perioadă de circulat iar la paletă pe Grant. Bog'Art a câștigat continuarea lucrărilor de reabilitare.

Dacă vor fi închideri, ar fi o perioadă bună de intervenit și la linie. Sunt zone unde șina e foarte ondulată

Tramvaiele Astra din București au și ele camere. Da, e o problemă că lovesc lifturile la Pasaj Basarab.