News:

.

Main Menu

[B] Tramvaie STB

Started by Goldmund, May 22, 2014, 07:41:19 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

punmeister


Ionut

Bun, deci ar trebui ridicata suspendarea licitatiei, corect? Parca era singura contestatie din acest moment.

punmeister

Licitatia nu a fost suspendata, ea a ramas in desfasurare chiar si dupa ce a facut Alstom recurs.

punmeister


rota

#49
"Acestui tramvai STB i-au căzut efectiv roțile! Astăzi, în zona Parcului Carol."



Sursa: FB
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

cezar-mario2012

#50
 De când la parcul Carol este linie de tramvai de tip CFR ?

Un fals, dacă era adevărat știrile începeau cu asta :lol:

Sorry... m-am lămurit... când va fi el primar la capitală...numai... lapte și miere :baby:

Cristi N

#51
O dam in politica dar dupa ce l-am urmarit si pe el si pe Deaconescu o perioada destul de lunga pot sa spun ca cei doi chiar stiu ce vorbesc, asta spre deosebire de colegii lor de partid care sunt consilieri la PMB si nu mi se pare ca au vreo contributie.

LE: O poza de la acelasi consilier dar cu putin zoom out (via metrouusor):


TibiV

#52
^^
Sos. Viilor si Sos. Progresul sunt in zona Parcul Carol...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

punmeister

Quote from: punmeister on March 09, 2019, 08:43:51 AM
Fix cand am scapat de Alstom acum vine Skoda.
https://forum.metrouusor.com/download/file.php?id=151031
Veste buna, Skoda astazi a renuntat la contestatie. Daca nu se mai trezeste nimeni sa faca contestatie pe ultima suta de metri, azi la ora 15:00 se deschid ofertele.

Ionut

^ Se pare ca s-au deschis si avem un duo. Nu am timp si energie sa caut ce tramvaie fac/au facut turcii, imi puteti da exemple? Multumesc!




Primăria Capitalei: Doi operatori economici au depus oferte în cadrul procedurii de achiziţie a 100 de tramvaie

Potrivit unui comunicat de presă transmis de Primăria Bucureşti, vineri, la ora 15.00, a expirat termenul pentru depunerea ofertelor pentru achiziţia a o sută de tramvaie. Deşi în cadrul procedurii s-au înscris 20 de operatori economici, au depus oferta doar doi: Astra Vagoane Călători SA şi Durmazlar Makine San Ve Tic AS. Primaria municipiului Bucureşti a publicat în SICAP, în 11 decembrie 2018, anunţul pentru achiziţia celor 100 de tramvaie, valoarea estimată a contractului fiind de 845,68 milioane lei (180 de milioane de euro). Este vorba despre achizitionarea a 100 de tramvaie şi echipamente necesare îmbunătăţirii transportului public de călători pe traseele 1, 10, 21, 25, 32,40, 41 şi 55.

Cele 100 de tramvaie noi vor avea podeaua complet coborâtă, pe toată lungimea vehiculului, din gama de 36 m, cu minim 5 uşi duble, dotate cu echipament de climatizare destinat asigurării atât a aerului condiţionat, cât şi a încălzirii salonului pasageri. Sistemul va oferi posibilitatea reglăii, atât a temperaturii, cât şi a debitului de aer. De asemenea, prin documentaţia de achiziţie s-a solicitat ca tramvaiele să aibă o capacitate de cel puţin 220 de călători total, din care minim 56 pe scaune, să aiba nivel de zgomot redus, instalaţie de supraveghere video, echipamente pentru validarea cardurilor. Durata de utilizare a tramvaiului trebuie să fie de minim 30 de ani, iar garanţia funcţionării fără defecţiuni a tramvaiului - minim 5 ani sau minim 300.000 km.

News.ro

miahi

^^
Parese ca turcii au o experienta destul de limitata:

QuoteProud to export our trams to the Europe for the first time
We won Poland – Olsztyn tender on 21.02.2018 and 12+12 tram supply contract signed with Olsztyn City on 18.07.2018.We are experiencing the pride of sending to Europe our Panorama tram which come into prominence with ecologist and safe design, low energy consumption and noise level, also tested and approved with international standards and completed the 30 years life test and still working in Turkey, Samsun and Kocaeli cities.Olsztyn tram will have 210 passenger capacity with 32500 mm length, 2500mm width and 370 mm depth of entrance with %100 low floored.

http://durmaray.com/proud-to-export-our-trams-to-the-europe-for-the-first-time/21/5/3


Recent pare ca au mai castigat si un contract pentru 30 de tramvaie in zona Istanbul:

http://durmaray.com/istanbul-trams-will-produce-by-durmazlar-makina/19/5/3


punmeister

Sunt doua probleme, prima e ca tramvaiul trebuie sa fie omologat intr-o tara membra UE incepand cu 2013, iar a doua este cea cu boghiurile pivotante, atat modelul Panorama cat si Silkworm sunt cu boghiuri fixe.
Deci oferta Durmazlar are sanse 99.99% sa fie descalificata.

Ionut

Deci ar rămâne Astra. Până la urmă sunt OK tramvaiele lor? Ca am auzit păreri și pro dar destule contra.

Earthchild

Nasol că am rămas fără Alstom și fără Skoda. Pentru Astra mi se pare o pălărie prea mare, mai ales că parcă au și la Galați și Brașov de onorat oferte. Și nu cred că oferă tramvaie mai fiabile și performante decât primii doi. Vorbim totuși de o investiție pentru cel puțin douăzeci de ani.

voicul

#59
Intradevar mai au si in alte parti de trimis tramvaie (mai exact: 62 de garnituri la Cluj Napoca, Galați, Oradea și Arad - Brasov parca nu mai are tramvaie), dar nu as zice ca nu sunt bune.
Si daca avea:
1 Skoda sau 2 Astra
sau
1 Alstom si 3 Astra
Pe termen lung Astra vor fi mai bune chit ca sunt mai putin fiabile.

Intradevar:
"Omul de afaceri a adăugat că în ţară ,,au început să fie organizate licitaţii pentru tramvaie în aproape toate oraşele care au acest tip de transport" ceea ce duce la dificultăți de producere și livrare într-un timp atât de scurt."

https://www.libertatea.ro/stiri/tramvaie-romanesti-patru-orase-de-la-noi-cine-le-produce-2546995