News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] Tramvaie STB

Started by Goldmund, May 22, 2014, 07:41:19 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sorinus

Stiu ca pe linia 1 circula majoritatea, daca nu toate Bucur (din ce am gasit, sunt cel putin 17 Bucur in exploatare). Daca aduc 20 Imperio pe linia asta, plus Bucur-urile, ar fi toata operata cu tramvaie moderne (cel putin fata de ce era inainte).

Pe mine ma roade un pic si imaginea Capitalei, iar linia 1/10 e f vizibila.

Pe 41 la fel, 20 Imperio + 3 verzi reabilitate+cateva albe reabilitate = OK

32 e vizibila la terminalul din Piata Unirii, 21 la Sfanta Vineri ->Mosilor


Per total in zona centrala vor circula numai tramvaie noi/modernizate. Doar linia 5 mi se pare ca e f vizibila si totusi varza (si infra si tramvaie). Linia asta nici n-ar avea nevoie de asa multe, 10-15 ar ajunge cred pt un serviciu la 10 minute.

Cand zic vizibile, ma refer evident la faptul ca trec prin zone centrale, turistice, si deservesc inclusiv strainii veniti p-aici. Mai nou sunt multi vloggeri ce pun filmulete din Bucuresti, iar tramvaiele V3A dau f rau pe camera..

cezar-mario2012

Pe linia lui 32 vor merge următoarele

AndreiB

Sincer transportul public trebuie operat pentru eficienta, nu ca sa dea bine la straini. Nu are sens sa bagam gunoiul sub pres a la Epoca de Aur.

Sorinus

Pai liniile alese sunt alese bine, au cel mai mare trafic si sunt si vizibile. Dar nu are sens nici sa plimbam Imperio pe la periferie si V3A prin centru, la acelasi nivel de calatori.

panzer

Si pe mine tot 1/10 ma doare, ca pe asta il folosesc eu. :lol: Merci oc7avian pentru update.

La Praga prin centru trec fara jena Tatre ca ale noastre. Un pic mai vopsite ale lor. Bineinteles ca trec si Tatre noi.

Cat despre turistii din Bucuresti, dupa ce au vazut Gara de Nord, crezi ca le mai pasa ca vad juma de Tatra pe linia lui 44?

Eu trec pe langa gara des. Zilele trecute am trecut prin gara. Vai de zilele noastre! 2-3 fast food-uri/cafenele mai spalate pe afara, niste panouri de informatii moderne, dar in rest ca in '94 cand am venit eu la facultate. Pana si SpringTime-ul care e dezafectat (dar nu demolat) acum cred ca tot prin 94 a fost construit. Doar sala cu casele de bilete clasa a 2a e plina de automate si nu de cozile enorme din anii 90.

Noroc ca turistii se duc in centrul vechi. :) Acolo au ce vedea, ce atinge, etc

carutasul

nu cred că turistului îi pasă că e "Tatra", dimpotrivă, face parte din exotism. Doar că la cehi îți potriveai ceasul după ele și aveau orarul afișat în fiecare stație, asta acum vreo 20 de ani când am fost eu pe acolo ultima dată, sper că lucrurile s-au schimbat în mai bine, nu în mai rău. Poate în perioadele mai aglomerate or fi și ele mai pline, dar eu nu am văzut înghesuială, deci cumva traficul era sub control...


shift2rail

Pe 32 nu ar trebui refacuta integral calea de rulare? Se circula cu viteza melcului!

Andrei I

#427
In noile tramvaie ingheti. Doua zile la rand, trei tramvaie diferite aceeasi atmosfera glaciala. In fata, spre vatman, e putin mai cald. In rest turturi. Omul de paza spunea ca e data la maxim caldura si comenta cum ca sunt foarte proaste aceste tramvaie (nu-l contrazic, dar la banii astia ce pretentii sa ai?). Nu stiu oamenii de la STB sa umble cu ele, o fi de la tramvaie, cine stie? Cine mai trece pe acolo, ar face bine sa se urce in cele vechi, desi mai sunt foarte putine. Eterna si corecta vorba de pe vremea lui Ceasca: Treaba romaneasca!

frunzaverde

Nu are cum sa "fie data caldura la maxim". Incalzirea la un tramvai e o chestie foarte simpla - niste aeroterme simple cu rezistente electrice si un termostat. Aeroterme sunt destule, firul de contact e capabil sa dea suficienta putere (incalzirea cere puteri de 3-4 kW, motoarele au aproape 500 kW), termostatul daca e defect dai tramvaiul la garantie...

Pun pariu ca e problema la pregatirea vatmanilor si personalului de depou, obisnuiti cu un singur tip de tramvaie de zeci de ani. La fiecare introducere de echipament nou la STB au fost probleme de tranzitie - de la folosirea cutiei automate aiurea cand au bagat DAF-urile si DeSimon-urile pana la probleme cu motorul la Mercedesuri.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

reiny2000

Prezentarea bordului tramvaiului Astra Imperio Metropolitan:
La sfârșit este prezentat controlul instalației de climatizare.

shogom

O fi lasat pe "automat" si cum nemtii sunt mai glaciali .. :lol:

Andrei I

Poate de la ventilator, sa fi fost lasat la viteza ''mica'' sau or fi confundat salonul cu cabina vatmanului.Mai glumim.
 Dar trei tramvaie (cel putin cele in care am mers eu), doua zile la rand, greu de crezut ca nu si-au dat seama. Poate pur si simplu nu e calibrat sistemul la dimensiunile tramvaiului, habar n-am. Imi dau cu parerea. O sa merg din nou luni si va tin la curent cu evolutia :) Pana atunci putem anticipa? Cine stie cum e cu aerul conditionat, la vara?! Cum ar fi? :)))

zeckesan

Am folosit și eu tramvaiele noi zilele astea și nu am remarcat nicio problemă cu temperatura scăzută. Am stat și în spate, la ultima ușă. Poate e @Andrei I ghinionist, sau eu norocos.

Andrei I


Lyvyoo

Oricum era aiurea si cum bagau pe 21 spre exemplu, caldura ca de la gura sobei, la fel si in multe trolee inca din noiembrie sufla aeroterma aia din partea din fata o caldura de mureai. Trebuie tinut cont ca iarna oamenii umbla in geci mai groase, nu poti baga temperatura de confort casnic.